گران ترین آلبوم موسیقی دیجی کالا

برخی علاقمندان به موسیقی سعی می‌کنند نسخه فیزیکی آن را تهیه کنند تا برایشان ماندگارتر باشد و دیجی کالا یکی از بهترین پلتفرم هایی است که انواع آلبوم موسیقی را نیز در کنار سایر کالاها عرضه می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موسیقی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، از آنجا که آلبوم موسیقی بقای بیشتری دارد و همچنین بعضی اوقات در هنگام رونمایی می‌توان امضای خواننده مورد علاقه را نیز گرفت، برخی افراد ترجیح می‌دهند نسخه‌ای از موسیقی را تهیه کنند که باهویت‌تر و ماندگارتر باشد. البته بسیاری از آلبوم‌ها به دلیل محبوبیت، خاص بودن، تک بودن و … قیمت بیشتری نسبت به سایر آلبوم‌ها دارند که کاماپرس در ادامه به بررسی و معرفی گران ترین آلبوم موسیقی دیجی کالا خواهد پرداخت.

در همین زمینه بخوانید:

آریاک سفر

مجموعه آثار لوریس چنکاوریان

قیمت: 750 هزار تومان

این آلبوم موسیقی پس از سالیان متمادی به صورت مفصل به صورت یک کتاب، 20 سی‌دی و 2 دی‌وی‌دی در بازارعرضه شده است. این مجموعه شامل تمامی آثار اپرایی، سوئیت‌ها، سمفونی‌ها، کنسرت‌ها، ارکسترها و موسیقی فیلم‌ها می‌شود. از صاحبان اثر در این آلبوم می‌توان از دریا دادور، آنتوان هایدوایلر، یوهان ترالا، واقیناک اوحانیان، ایرینا زاکیان و… نام برد.

گنجینه هنر موسیقی ایران

قیمت: 490 هزار تومان

این اثر دارای 12 آلبوم از گنجینه موسیقی ایران همچون اشک، انتظار، غم‌زده، شمع، گریه، دل‌نشین، خزان، گل‌ریزان، خلوت دل، محبت، شوق، الهام و محبت است. نوازندگان این آلبوم نفیس امیر افتتاح، جلیل شهناز و همایون خرم هستند و این اثر در سال 1395 تولید شده است.

صداها و پل‌ها اثر علیرضا قربانی

قیمت: 390 هزار تومان

این اثر از علیرضا قربانی شامل تک دیسک است که از سمت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شده است. همچنین در این آلبوم قطعاتی از خوانندگان کشورهای مختلف نیز موجود است. این آلبوم دارای 9 قطعه است که در تیر 1400 در بازار منتشر شد. از قطعات آن می‌توان رویا، زنان مثل من، دیر است، زنگ خالی، نیل چشم، نوستالژی، نازنین من، استعاره عشق و من تو را رها نمی‌کنم را نام برد. اشعار استفاده شده در این آثار از شاعران معاصر و کهن ایران و جهان است.

آثار استاد علی تجویدی

قیمت: 380 هزار تومان

این آلبوم آثار استاد علی تجویدی است که نوازندگی آن را شاملو کاربند انجام داده و ناشر این اثر آوای باربد است. این آلبوم در سال 1392 تولید شد و در تعداد 11 دیسک در دست علاقمندان قرار گرفت. تعداد قطعات این آلبوم 220 قطعه است. از آثار استاد تجویدی می‌توان به آشفته‌حالی، یاد من کن، سفر کرده، آتش کاروان، بازگشته، می‌گذرم و… اشاره کرد.

آواهای رضوی اثر جمعی از هنرمندان

قیمت: 380 هزار تومان

این آلبوم اثر 70 هنرمند موسیقی نواحی ایران است که هر نواحی قطعه مخصوص خود را اجرا کرده‌اند که این موسیقی‌ها مذهبی و به طور خاص رضوی است. از آثار در این آلبوم موسیقی می‌توان به هم دیده و هم دل به تمنای تو بستیم یا ضامن آهو، یا امام خراسان تویی صاحب جیران، ز طوس می‌شنوم ناله غریبانه، چشمم به ضریح شه والاگهر افتاد و…. اشاره کرد.

گزیده آثار کیهان کلهر

قیمت: 379 هزار تومان

این آلبوم که سال 1400 تولید شده که 8 آلبوم موسیقی در این اثر وجود دارد. از آلبوم‌های موسیقی‌ آن می‌توان به موسیقی فیلم جاده ابریشم، نخستین دیدار بامدادی، تا بیکران دور دست، شب سکوت کویر، در آینه آسمان، شهر خاموش، گزیده غزل و باران اشاره کرد. نوع بسته‌بندی این آلبوم به صورت نفیس است.

شنونده پارسی اثر جلیل سجاد

قیمت: 360 هزار تومان

این اثر فارسی زبان حاوی شش دیسک در سال 1396 تولید شد و اجرای آن توسط هنرآموختگان استاد علی اصغر شاهزیدی صورت گرفت. سبک این آلبوم سنتی است و مدت زمان آن حدود 373 دقیقه می‌شود. این محصول یک جلد کتاب و شش عدد سی‌دی صوتی است که شامل 6 ساعت و 13 دقیقه موسیقی، شعر، دکلمه و آواز 19 خواننده و 17 نوازنده می‌شود.

جام تهی اثر زنده یاد استاد محمدرضا شجریان

قیمت: 350 هزار تومان

آهنگساز این آلبوم فریدون شهبازیان است و در سال 1384 تولید شد. این اثر شامل 4 قطعه جام تهی، راپسودی برای سنتور و ارکستر، راپسودی برای تار و اکستر و در کوچه سار شب می‌شود. این محصول شامل یک دیسک که وزارت فرهنگ و ارشاد مرجع صادر کننده آن است.

مجموعه کنسرت‌های آموزش موسیقی 1 تا 16 اثر لئونارد برنستاین

قیمت:340 هزار تومان

مترجم و گوینده این اثر هنری بابک بوبان است و خواننده‌گی آن را لئونارد برنستاین انجام داده است. این محصول در سال 1390 تولید شده و به صورت دیسک صوتی منتشر شده است. مرجع صادرکننده این اثر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و نوع بسته‌بندی آن به صورت دیجی‌پک به فروش می‌رسد.

آوازهایی برای گیتار اثر سهیل نفیسی

قیمت: 339 هزار تومان

این مجموعه به صورت چهار دیسک منتشر شده است. چهار آلبوم در این مجموعه جای دارند که شامل ری را، ترانه‌های جنوب، چنگ و سرود و طرح نو است. در این مجموعه به علاوه این چهار آلبوم دفترچه‌ای شامل تمامی شعرها و عکس‌ها نیز گردآوری شده است.

مرتبط با : دیجی کالا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز