پرفروش ترین آلبوم موسیقی دیجی کالا

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا که سالهاست در حوزه فروش انواع و اقسام لوازم مورد نیاز افراد، از کالاهای دیجیتال تا کتاب و لوازم فرهنگی فعالیت دارد، انواع آلبوم های موسیقی را نیز برای علاقمندان عرضه می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موسیقی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجودی که این روزها می‌توان ترک‌های مختلف موسیقی تمام خوانندگان را از انواع پلتفرم‌های مجازی دانلود کرد، اما بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند آلبوم موسیقی مورد علاقه‌شان را به صورت فیزیکی خریداری کرده و آثار مورد علاقه‌شان را برای همیشه به یادگار نگه دارند. در ادامه 10 مورد از پرفروش ترین آلبوم های موسیقی دیجی کالا معرفی می‌شوند؛

ابراهیم اثر محسن چاوشی

قیمت: 31 هزارتومان

آریاک سفر

این محصول که به صورت تک دیسک منتشر شده دارای هشت قطعه به نام‌های ببر به نام خداوندت، تو در مسافت بارانی، در آستانه پیری، همراه خاک اره، لطفا به بند اول سبابه‌ات بگو، ای ماه مهر، ما بزرگ و نادانیم و جهان فاسد مردم را است.  گیتار الکتریک این آلبوم را عادل روح نواز، پیانو را توحید نوری و ویلن همچنین سه تار این  اثر را میثم مروستی انجام داده‌اند.

لحظه اثر علیرضا قرایی منش

قیمت: 79 هزارتومان

خواننده، تنظیم‌کننده و آهنگساز این اثر علیرضا قرایی منش است که با عنوان لحظه و در فرمت موزیک و ویدیو در دو دیسک منتشر شده است. این اثر از سمت وزارت فرهنگ و ارشاد صادر شده و شماره مجوز آن 693-1400 است. روزبه بمانی، پوریا ربیعی، حامد صوفی‌پور، عرفان سلیمی و سروش رادمهر از ترانه‌سراهای این اثر هستند.

نه فرشته‌ام نه شیطان اثر همایون شجریان

قیمت: 40 هزارتومان

سیمین بهبهانی، حسین منزوی و محمدرضا شفیعی کدکنی از ترانه‌سرایان این اثر هستند همچنین از برخی از اشعار مولانا نیز استفاده شده است. آهنگ‌سازی این آلبوم را تهمورس ناظری انجام داده و از نوازندگان این اثر می‌توان به دیویدریدر، جوری فنکوجن، ناتالی لفرنایس، شجاعت حسین‌خان، الیزابت چیهو، راب اشلی و… اشاره کرد. این آلبوم در سال 1392 تولید شده و به صورت یک دیسک منتشر شده است. این آلبوم دارای 8 اثر به نام‌های چرا رفتی، درون آینه، دل به دل، کولی، همه هیچم، چونی بی من، شتک و حصار شب است.

جاده رویاها اثر سیروان خسروی

قیمت: 15 هزارتومان

این محصول در سال 91 به صورت تک دیسک منتشر شد. از نوازندگان این اثر می‌توان به نیما رمضان، مسعود همایونی، میلاد درخشانی، پدرام فریوسفی، سیروان خسروی و علی بیرنگ اشاره کرد. ناشر این محصول ایران گام و مرجع صادرکننده آن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.  این آلبوم با 11 قطه ترانه منشتر شده که از ترانه‌های آن می‌توان نه نرو، اینم میگذره، بی قرار، روزای رویایی، دوست دارم، جاده، اگه تو مال من نیستی، بارون پاییزی، آخرین روز، من عاشقت شدم و خداحافظی را نام برد.

یاد ایام اثر محمدرضا شجریان

قیمت: 50 هزارتومان

در این آلبوم از اشعار حافظ، سعدی، رهی معیری و باباطاهر استفاده شده است. آهنگ‌سازان این اثر داریوش پیرنیاکان و محمدرضا شجریان هستند همچنین مسترینگ آن را ریموند موسسیان و همایون شجریان انجام داده‌اند. این آلبوم در سال 1374 به صورت تک دیسک منتشر شد. در این آلبوم 9 قطعه جای دارند که ا ز آن‌ها می‌توان به پیش‌درآمد شور، دونوازی تار و نی، چهار مضراب، ساز و آواز شور، تصنیف سلسله مو، عاشق کش، تصنیف یاد ایام، تک نوازی نی و تصنیف خم زلف اشاره کرد.

افسانه چشم هایت اثر همایون شجریان و علیرضا قربانی

قیمت: 40 هزارتومان

این محصول به صورت یک دیسک در سال 1396 منتشر شد. این اثر را وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر کرد که شماره پروانه آن 690-95 است. این آلبوم دارای 10 قطعه است که افسانه چشم‌هایت، پریشان خیال، حیرانی، افسوس، بی‌خوابی، به تماشای نگاهت، درد مشترک1، درد مشترک2، درد مشترک3 و درد مشترک4 از قطعه‌های این آلبومند.

ایران من اثر همایون شجریان و سهراب پورناظر

قیمت: 49 هزارتومان

این آلبوم در سال 97 منتشر شد که پس از آلبوم ابراهیم پرفروش‌ترین آلبوم سال 1397 شده است. آهنگساز این آلبوم سهراب پورناظر است. از قطعات این آلبوم می‌توان به مقدمه قلاب و آواز قلاب، تصنیف قلاب، آواز من کجا باران کجا، خوب شد، اسفند، نوروزخوانی، نوروز، ابربهار، ایران من و… اشاره کرد.

رقصانه رقص سماع اثر شهرام ناظری

قیمت: 30 هزارتومان

از نوازندگان این اثر هنری می‌توان ارسلان کامکار، مشتاق قرداش خانی، شهرام اعتمادی، صایب کاکاوند، کامبیز گنجه‌ای، داوود ورزیده، حسن خدایی‌نیا، سهیل سان‌احمدی، مهدی رضایی، پژمان پرنیا و حسین پرنیا را نام برد. این محصول در سال 1394 به صورت یک دیسک منتشر شد. این اثر دارای 6 قطه موسیقی همچون رقص بر پرده‌ی گران کردن، ما گوش شماییم شما تن زده تا کی، رقص از خیال تو آموزم، مست و دیوانه، ای جان تو جانم را از خویش خبر کرده و غزل عاشق و کف زنان است.

خراسانیات اثر زنده یاد محمدرضا شجریان و پرویز مشکاتیان

قیمت: 47 هزارتومان

این آلبوم در سال 1365 ضبط و در اواخر 1398 منتشر شد. از اشعار باباطاهر عریان و ملک‌الشعرای بهار در این اثر استفاده شده و گروه عارف موسیقی آن را انجام داده است. از قطعات این آلبوم می‌توان به مقدمه کاروانیان، گفتی که ممیر و چهار مضرب، زلفای قجری، خزان، تکنوازی سنتور، ساز و آواز دشتستانی و یقین درم اشاره کرد.

خواب در بیداری اثر فرهاد مهراد

قیمت: 36 هزارتومان

خواننده و نوازنده این آلبوم فرهاد مهراد است. این آلبوم در سال 1372 تولید و به صورت تک دیسک منتشر شده است. این اثر داری 14 قطعه است که برخی از آن‌ها به زبان فارسی و برخی دیگر به زبان انگلیسی هستند. از قطعات این آلبوم می‌توان به تو را دوست دارم، خواب در بیداری، خیال خوشی، گنجشک، نجوی، مرد تنها، کوچ بنفشه‌ها، دیروز و… اشاره کرد.

انتهای پیام

 

مرتبط با : دیجی کالا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز