گردهمایی غول‌های هوایی جهان در نمایشگاه گردشگری دبی

ایرلاین‌های برتر جهان- کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

ایرلاین‌های برتر جهان در نمایشگاه گردشگری دبی که از امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه در مرکز تجارت جهانی دبی آغاز شد، حضور چشمگیری دارند.

به گزارش کاماپرس به نقل از عرب‌نیوز، بازیگران اصلی صنعت هواپیمایی جهانی در تلاش‌اند تا با نمایش آخرین دستاوردهای خود در نمایشگاه گردشگری دبی (ATM 2024)، مشتریان جدیدتری را در خاورمیانه و آسیا جذب کنند.

در این گزارش آمده است که بازیکنان کلیدی مانند امارات ایرویز، قطر ایرویز، اتحاد ایرویز، ترکیش ایرلاین و شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا در کنار ایرلاین آذربایجان، اجیپت‌ایر مصر و ژاپن ایرلاینز در این نمایشگاه حضوری فعالی دارند. همچنین شرکت‌های دیگر مانند پگاسوس، قبرس ایرویز، فلای تودی، سلام‌ایر، شرکت هواپیمایی سلطنتی اردن نیز آخرین نوآوری‌ها خود را از امروز به مدت ۴ روز به نمایش می‌گذارند.

از سوی دیگر، شرکت‌های برتر حوزه فناوری مانند آمادئوس، هوآوی، هتل‌بدز، تریپ‌دات‌کام، فلای‌تودی و تراول‌پورت درصددند تا راه‌حل‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و ابتکارات سفر را در اختیار بازدیدکنندگان و فعالان حوزه گردشگری قرار دهند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

در نمایشگاه گردشگری دبی سال جاری همچنین برای اولین‌بار جایزه «بهترین استفاده از فناوری» به غرفه‌دار نمونه اعطا می‌شود؛ چگونگی و میزان استفاده از فناوری در غرفه‌ها، از معیارهای ارزیابی این جایزه است.

نمایشگاه گردشگری دبی- کاماپرس

از سوی دیگر، در بخش «گلوبال استیج» که با حمایت آژانس گردشگری دولتی «ویزیت سعودی» (Visit Saudi) برگزار می‌شود، فعالان حاضر آخرین اطلاعات درباره بازار گردشگری را در قالب پنل، مصاحبه، نشست و سخنرانی ارائه خواهد کرد. هدف این بخش توسعه صنعت گردشگری در بین کشورهای عضو شورای همکاری خلیج‌فارس است.

مسئولان برگزاری این نمایشگاه پیش‌بینی می‌کنند که با برگزاری چنین رویدادی، ارزش بازار جهانی فناوری سفر از ۹.۴ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۲ میلادی، به ۲۱ میلیارد تا پایان سال ۲۰۳۲ میلادی برسد.

انتهای پیام

مرتبط با : فلای تودیهوآوی
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز