سایت های بزرگ هاست اختصاصی خود را از کجا بخرند؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

در خرید هاست اختصاصی باید به نکاتی توجه کرد. برای مثال در صورت پایین بودن قیمت ممکن است کیفیت نیز بسیار پایین باشد. هاست اختصاصی مناسب فضایی مناسب را عرضه کرده و فضای آن دقیقا برابر با فضای هارد کامپیوتر کاربرد است. این هاست بهتر است میزان رم بالایی داشته باشد و پهنای باند آن نیز کم نباشد. اهمیت امنیت و آپ تایپ بالا نیز تاثیر زیادی در عملکرد هاست دارد.

کاماپرس در این گزارش بهترین سایت‌ها برای خرید هاست اختصاصی را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

ایران سرور به عنوان یکی از بهترین سایت‌های فروش هاست اختصاصی

از قدیمی‌ترین شرکت‌هایی که برای خرید هاست اختصاصی می‌توان سراغ آن رفت، ایران سرور است. این شرکت بیش از 50 دیتاسنتر در سراسر دنیا داشته و بیش از 40 هزار مشتری در ایران از خدمات آن استفاده می‌کنند.

ایران سرور با رتبه الکسای مناسب، بازخورد خوب از طرف کاربران و امکان پشتیبانی از هاست ابری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و برای سایت‌های بزرگ انتخابی عالی به حساب می‌آید، همچنین این سایت دارای پشتیبانی 24 و قوی بوده و خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

مانا سرور انتخابی مناسب برای خرید هاست اختصاصی

شرکت دیگری که برای خرید هاست اختصاصی می‌توان سراغ آن رفت مانا سرور است. این سایت در به روز رسانی سخت افزاری و نرم افزاری پیشگام بوده و امنیت سرور بالایی را عرضه می‌کند.

همچنین این سایت با بکاپ گیری منظم به کاربران خود خدمت رسانی کرده و خدمات جانبی مختلفی را عرضه می‌کند که از جمله این خدمات می‌توان به پشتیبانی 24 ساعته و قوی اشاره کرد. همچنین قیمت‌های این شرکت رقابتی بوده و با توجه به پارامترهایی که ارائه می‌دهد قابل توجه است.

هاست نگار به عنوان مرجعی مناسب برای خرید هاست اختصاصی

شرکت‌های بزرگ برای خرید سایت اختصاصی خود می‌توانند سراغ شرکت هاست نگار بروند. با اینکه این سایت نسبت به شرکت‌های دیگر نسبتا جدید در نظر گرفته می‌شود، با این حال نقاط قوت زیادی دارد که قابل توجه هستند.

از جمله نقاط قوت در این سایت می‌توان به داشتن هاست‌های متنوع، خدمات هاست ابری ویژه هاست نگار، داشتن پهنای باند نامحدود، گارانتی یک صد ساعته برگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتری و فول بک آپ 12 ساعته اشاره کرد.

ایران هاست از معروف‌ترین سایت‌های فروش هاست اختصاصی

شرکت ایران هاست یکی از بهترین ارائه دهندگان هاست اختصاصی برای سایت‌های پربازدید به حساب می‌آید که البته با قیمت بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این شرکت سرویس‌های متنوعی داشته و هاست ابری آن با سرعت بالایی عرضه می‌شود. همچنین ایران هاست پشتیبانی 24 ساعته و خوبی داشته و سابقه بالایی در ارائه خدمات مربوط به هاست در ایران دارد.

شرکت وب رمز برای ارائه خدمات هاست اختصاصی

شرکت دیگری که برای خرید هاست اختصاصی می‌توان سراغ آن رفت وب رمز است. این سایت دیتاسنترهای خارجی متعددی داشته و سرعت مناسبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از دیگر مزایای این شرکت می‌توان به ارائه خدمات تولید محتوا یا مواردی شبیه آن، پهنای باند نامحدود، امکان بازگردانی بکاپ توسط کاربر، بکاپ گیری منظم با سیکل دو بار در هفته و امکاناتی از این قبیل اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران سرورایران هاستهاست نگاروب رمز
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز