بهترین ماشین ظرفشویی کندی + قیمت

لست سکند

برند کندی در سال 1945 در ایتالیا پا به عرصه طراحی و تولید لوازم خانگی گذاشت، این برند زیر مجموعه برند Haier Europe به‌شمار می‌رود. هم‌اکنون شرکت پاکشوما طی همکاری با برند ایتالیایی کندی، محصولات این شرکت را با کیفیت و تکنولوژی روز دنیا و با خدمات پس از فروش تولید و به بازار داخلی عرضه می‌کند. با آن‌که 78 سال از آغاز فعالیت این برند می‌گذرد، همچنان طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد و محصولاتی همچون ماشین لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی و یخچال و فریزر را با بالاترین کیفیت و تکنولوژی در بازار جهانی عرضه می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه ماشین ظرفشویی کندی را معرفی می‌کند؛

1- ماشین ظرفشویی کندی CDM-1523 W

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 32 میلیون تومان است. این ماشین ظرفشویی مبله 15 نفره از سه طبقه مجزا برای جای‌گذاری بشقاب‌، قاشق، چنگال و کاسه تشکیل شده است. همچنین، با آن می‌توان ظروف بزرگ همچون دیس و قابلمه را نیز شست‌وشو داد. از قابلیت‌های این ماشین ظرفشویی می‌توان به امکان شست‌وشوی با تاخیر 24 ساعته آن اشاره کرد. با استفاده از این قابلیت کاربران قادر هستند فرایند شست‌وشو را با زمان‌بندی قبلی انجام دهند این مدل برنامه‌ای برای شست و شوی ظروف حساس طراحی کرده است که می‌توان با استفاده از آن ظروف گران قیمت و حساس را با خیال آسوده شست. قابلیت شست‌وشو میوه و سبزی از دیگر مزایا این ماشین ظرفشویی محسوب می‌شود. این دستگاه با داشتن رده انرژی ++A کمترین مصرف انرژی آب و برق را دارد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2- ماشین ظرفشویی کندی مدل CDM-1523 S

قیمت این محصول 32 میلیون تومان است. این ماشین ظرفشویی مبله 15 نفره با ظرفیت 100 لیتر همراه با سه سبد مجزا طراحی شده است. این محصول فرایند شست‌وشو را تنها در 90 دقیقه انجام می‌دهد و در هر شست‌وشو حدود 10 لیتر آب مصرف می‌کند. با استفاده از آن می‌توان ظروف بزرگ همچون قابلمه و دیس را به آسانی شست‌وشو داد. با استفاده از قابلیت تاخیر در شست‌وشو می‌توان با دادن زمان قبلی به ماشین، زمان شست و شو آن را به‎طور دقیق از قبل مشخص کرد. فناوری Intensive (برنامه شست و شو پر‌قدرت برای ظروف بسیار کثیف) این دستگاه فرایند شست‌وشو را پرقدرت انجام می‌دهد و سبب از بین رفتن کامل چربی و کثیفی بر روی ظروف می‌شود.

3- ماشین ظرفشویی کندی مدل CDM-1513S

این مدل 15 نفره دارای 8 برنامه شست‌و متنوع است. شست‌وشو با نصف ظرفیت، شست‌وشو با دمای بالا، شست‌وشوی ظروف حساس و کریستال از جمله برنامه‌های آن به‌شمار می‌رود. قابلیت شست‌وشوی شدید Intensive عملکرد پرقدرتی را از خود نشان می‌دهد و قادر است تمامی چربی‌ها و کثیفی‌های موجود بر روی ظروف را با قدرت بالا از بین ببرد. این دستگاه مجهز به برنامه Delay start است که می‌توانید به وسیله آن کار شست‌وشو را از قبل برنامه‌ریزی کنید تا شست‌وشو با تاخیر یک تا 24 ساعته آغاز شود. شست‌وشوی اقتصادی Eco فرایند شست‌وشو با کمترین مصرف انرژی آب و برق انجام می‌دهد و از هزینه‌های ماهانه قبوض را تا حد زیادی می‌کاهد. با استفاده از قابلیت‌هایی همچون شست‌وشوی سریع و خشک کن می‌توان کار شست‌وشو و خشک کردن ظروف را با سرعت بالا و در کمترین زمان ممکن انجام داد.

4- ماشین ظرفشویی کندی مدل CDPN-2D622O

قیمت این محصول 33 میلیون و 900 هزار تومان است. این ماشین با ظرفیت 16 نفر و 10 برنامه شست‌وشو متنوع طراحی شده است. وجود سه سبد در ارتفاع متفاوت فضایی مناسب را برای جای‌گذاری ظروف کوچک و بزرگ مهیا می‌سازد تا بتوان به‌وسیله آن ظروف بزرگ همچون قابلمه و دیس را شست‌وشو داد. با استفاده از پنل لمسی تعبیه شده بر روی بدنه دستگاه می‌توان براساس جنس ظروف برنامه موردنظر را تنظیم و کنترل کرد.

از دیگر ویژگی‌های این ماشین می‌توان به قابلیت شست و شو میوه و سبزی، شست‌وشو ظروف حساس و قفل کودک آن اشاره کرد. این ماشین با داشتن نمودار ++A کمترین مصرف انرژی آب و برق را به همراه دارد. این دستگاه با ظرفیت بالایی که دارد می‌تواند برای مهمانی‌های بزرگ شما بسیار مناسب باشد و می‌توانید تمامی ظروف را تنها با یک بار روشن کردن ماشین بشویید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “بهترین ماشین ظرفشویی کندی + قیمت

  1. آسمان ابی گفته:

    من نمی دونم ب هرچی لوازم برقی را میخونی قابل قبوله موقعی که میری تعمیر گاه پر از لوازم برقی است من ظرفشویی کندی خریدم وقتی اینباکس کردیم دربش افتاد پایین خیلی ناراحت شدم کلا دربش خراب لولاها خراب ایکاش دست ایرانی ب این ماشین‌ها نخوره بجای ساخت مصرف کننده باشیم این بهتره

  2. آسمان ابی گفته:

    من ظرفشویی کندی خریدم وقتی انباکس کردم درباره افتاد پایین خیلی ناراحت شدم جنس ایرانی بدرد نمیخوره تو کارمون احساس مسوولیت نمی‌کنیم ایکاش بجای سازنده مصرف کننده باشیم اون موقع بجای جنس بد ازجنس خوب استفاده میکردیم و از جنس اشغال ایرانی استفاده نمی‌کردیم آقای پاک شوما واسه کارگران مزد خوب بده تا اونا هم خیانت نکنن آخه ضرر شو ما فقیرا می‌کشیم ایا جنسی ک خودت میسازی تو خودت از جنس خودت استفاده میکنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز