بهترین ادکلن ‌های ارزان قیمت برای زمستان!

لست سکند

استفاده از عطر و ادکلن علاوه بر تابستان در فصل زمستان نیز رایج است. البته متقاضیان انواع عطر و ادکلن در فصل زمستان باید رایحه متناسب با این فصل را انتخاب کنند. گذشته از رایحه، خرید عطر از برند معتبر و اصالت آن نیز حائز اهمیت است.

به گزارش کاماپرس، برخی شاید تصور کنند که فیک یا اصل بودن عطر و ادکلن چندان اهمیتی ندارد، زیرا این محصولات روی لباس اسپری شده و به بدن آسیبی نمی‌رساند؛ در صورتی که این تفکر کاملا اشتباه است! اسپری عطر و ادکلن فیک، هم از طریق تنفس و هم از راه پوست به بدن آسیب می‌رساند. در بیشتر مواقع، استفاده از عطر و ادکلن‌های تقلبی باعث خارش، راش پوستی، مشکلات تنفسی و امثال آن می‌شود.

در این گزارش ضمن ارائه نکات مهم پیش از خرید عطر و ادکلن، بهترین ادکلن‌های ارزان قیمت برای زمستان نیز معرفی شده است.

نکات مهم قبل از خرید عطر و ادکلن

اگر به دنبال خرید عطر خوب برای فصل زمستان هستید، بهتر است که گزینه‌هایی با رایحه‌های معطر، ادویه‌ای و مشکی را در نظر داشته باشید؛ چرا که پخش بو و ماندگاری بیشتری در روزهای سرد سال دارند. البته این عطرها باید روی لباس تمیز اسپری شود تا به بهترین نحو پخش بو اتفاق بیفتد.

معرفی بهترین ادکلن‌های ارزان قیمت برای روزهای سرد زمستان!

در این بخش 2 عطر زنانه و 2 عطر مردانه با قیمت مناسب و ارزان که شما می‌توانید از آن‌ها برای روزهای سرد زمستان استفاده نمایید، همراه با شرح مختصری از هر یک آورده شده است.

راز آسمان پایتخت

1- عطر اسپلندور مشکی مردانه (Seris Splendor Black)

یکی از بهترین عطرهای مردانه، اسپلندور مشکی نام دارد که رایحه شیرین و طبع خنکی دارد. این عطر در گروه بویایی معطر قرار می‌گیرد و دارای ماندگاری و پخش بوی خوبی است. نت اولیه این عطر لیمو، نارنج و نت‌های سبز است؛ نت میانی آن زنبق، فریزیا و مگنولیا بوده و در پایان رایحه سرو، عنبر و مشک به مشام می‌رسد.

قیمت عطر اسپلندور مشکی مردانه در اوایل زمستان 1402 برابر با 589 هزار تومان است.

خرید ادکلن اصل-کاماپرس

2- عطر لانوین اکلت زنانه (Lavin Eclat d’Arpege)

خانم‌هایی که به دنبال عطرهای با قیمت مناسب هستند، ادکلن اکلت زنانه برای آنان گزینه مناسبی محسوب می‌شود. این عطر رایحه شیرینی دارد و دارای طبع ملایم است. پخش بوی این عطر کم بوده، اما ماندگاری متوسطی دارد. نت اولیه این عطر شامل سدر، کهربا و مشک است. نت میانی این عطر نیز شکوفه هلو، گل ویستریا و یاسمن بوده و نت پایانی آن شامل برگ درخت نارنج و گل صدتومانی است.

قیمت عطر لانوین اکلت زنانه 1 میلیون و 859 هزار تومان است.

خرید ادکلن اصل-کاماپرس

3- عطر امیر لجند مردانه (Emper Legend)

امیر لجند، یکی از عطرهای مردانه مناسب فصول سرد است. این عطر طبع ملایمی داشته و در گروه بویایی چوبی قرار دارد. عطر امیر لجند دارای ماندگاری متوسط بوده و پخش بوی میانه‌ای دارد. نت اولیه این عطر شامل شکوفه پرتقال ماندارین، گریپ فروت و لیمو است. نت میانی آن نیز به رایحه اسطوخودوس، جوز هندی، چوب درخت ساج، چوب گوایاک و گشنیز می‌رسد. نت پایانی این عطر هم خزه بلوط، دانه تونکا و مشک است.

قیمت عطر امیر لجند مردانه 740 هزار تومان است.

4- عطر اجمل ساکریفایس زنانه (Ajmal Sacrifice for Her)

خانم‌هایی که دنبال عطری با رایحه گرم برای استفاده در فصول سرد سال هستند، اجمل ساکریفایس زنانه برای آنان مناسب به نظر می‌رسد. طبع این عطر گرم بوده و در گروه بویایی گلی قرار می‌گیرد. این عطر ماندگاری بسیار خوب و پخش بوی مناسبی دارد. نت اولیه این عطر شامل آب و یاسمن است. نت میانی آن، رایحه شکوفه پرتقال ماندارین و وانیل را یادآور می‌شود و نت پایانی این عطر نیز عنبر و مشک است.

قیمت عطر اجمل ساکریفایس زنانه 989 هزار تومان است.

خرید ادکلن اصل-کاماپرس

خرید عطرهای پرطرفدار زمستانی از “درین عطر”

در صورتی که مایل به خرید اصل عطرهای پرطرفدار روزهای سرد هستید، کافی است به درگاه یا وبسایت درین عطر سر بزنید. درین عطر، یک فروشگاه تخصصی در زمینه خرید عطر و ادکلن برندهای مشهور است. این مجموعه برای اولین بار در ایران تمامی عطرها و ادکلن‌های اصل و اورجینال موجود در بازار از جمله عطرهای معرفی شده در این گزارش را همراه با گارانتی مادام العمر اصالت به فروش می‌رساند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید عطر اصل با گارانتی دائمی اصالت می­توانند به وبسایت درین عطر به نشانی www.dorinatr.com  مراجعه کنند یا با شماره تلفن 22868978-021 تماس بگیرند.

امیدواریم این مطلب توجه شما را جلب کرده باشد و مورد رضایت‌تان قرار گرفته باشد. در این مطلب به معرفی بهترین ادکلن‌های ارزان قیمت برای زمستان پرداختیم و نکات پیرامون آن را با هم بررسی نمودیم. همچنین بهترین فروشگاه برای خرید عطر و ادکلن اورجینال با گارانتی مادام العمر اصالت را به شما معرفی نمودیم.

انتهای یپام

مرتبط با : درین عطر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز