۵ افترشیو محبوب در بین آقایان + قیمت

۵ افترشیو محبوب در بین آقایان
تورهای مسافرتی لحظه آخر

افترشیو بخشی ضروری از روتین پوستی مردانه به شمار می‌رود و در عین حال که عطری مطبوع بر جای می‌گذارد، بعد از اصلاح تسکین آرامش بخشی به پوست می‌دهد. با تعداد بی شماری از افترشیوهای موجود در بازار، انتخاب یک مورد مناسب می‌تواند چالش برانگیز باشد زیرا هر کدام روایح و فواید مراقبت از پوست منحصربه‌فردی برای پاسخگویی به ترجیحات و انواع پوست‌ها ارائه می‌دهند.

کاماپرس در این گزارش، ۵ افترشیو محبوب در بین آقایان را معرفی می‌کند.

1-افترشیو ژیلت کول ویو

افترشیو کول ویو ژیلت به دلیل خاصیت تسکین‌دهنده پوستش مشهور است و آن را به انتخابی ایده‌آل برای مردان با پوست حساس تبدیل می‌کند. این لوسیون پس از اصلاح که با عصاره جلبک‌ها و گل‌های بابونه ساخته شده، به‌عنوان یک مسکن عمل کرده و با ایجاد احساس خنکی، قرمزی و التهاب پوست  پس از اصلاح را کاهش می‌دهد.

عدم وجود الکل در ترکیب این محصول، آن را برای افرادی که پوست حساس و تحریک‌پذیر دارند، مناسب می‌کند. افترشیو کول ویو ژیلت با رایحه طراوت‌بخش و اثرات ضدالتهابی خود، انتخابی محبوب در میان مردانی است که به دنبال راحتی و تسکین پس از اصلاح هستند. قیمت این محصول ۴۳۰ هزار تومان است.

1-افترشیو ژیلت کول ویو

راز آسمان پایتخت

2-افترشیو مرطوب کننده آردن

افترشیو مرطوب‌کننده آردن یک محصول همه‌کاره مناسب برای انواع پوست است که ترکیبی از خواص تسکین‌دهنده و آبرسانی را ارائه می‌دهد. این افترشیو حاوی روغن درخت چای و عصاره آلوئه‌ورا است که باعث تقویت و تسکین پوست می‌شود و از قرمزی و التهاب بعد از اصلاح جلوگیری می‌کند.

خواص ضدباکتریایی روغن درخت چای به کنترل باکتری‌های مولد آکنه و تنظیم ترشح سبویم کمک می‌کند، درحالی‌که عصاره آلوئه‌ورا پوست را مرطوب و ترمیم می‌کند. افترشیو مرطوب‌کننده آردن با فرمول سبک‌وزن و فواید ضدالتهابی خود یک انتخاب عالی برای مردانی است که به دنبال آبرسانی و محافظت از پوست پس از اصلاح هستند. قیمت این محصول ۴۲ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید:

2-افترشیو مرطوب کننده آردن

3-افترشیو سینره

افترشیو سینره برای رفع تحریک و قرمزی پس از اصلاح فرموله شده که آن را برای پوست‌های حساس ایده‌آل می‌کند. این لوسیون افترشیو غنی شده با مواد طبیعی ضدالتهابی، از جمله عصاره گیاهان دریایی، پوست را تسکین می‌دهد و از عفونت و جوش جلوگیری می‌کند. خاصیت مرطوب‌کنندگی عصاره گیاهان دریایی پوست را عمیقاً آبرسانی کرده و آن را نرم و لطیف می‌کند.

افترشیو سینره با فرمول انرژی‌زا و غنی از آنتی‌اکسیدان خود از پوست در برابر آسیب‌های محیطی محافظت می‌کند و درعین‌حال سلامت و شادابی پوست را افزایش می‌دهد. این افترشیو انتخابی محبوب در میان مردانی است که به دنبال رهایی از ناراحتی اصلاح و حفظ پوست صاف و سالم هستند. قیمت این محصول ۱۸۵ هزار تومان است.

4-افترشیو Nivea Sensitive

افترشیو Nivea Sensitive یک کرم ملایم است که به طور خاص برای پوست‌های حساس فرموله شده و تحریک و قرمزی بعد از اصلاح را تسکین می‌دهد. این افترشیو حاوی عصاره بابونه، ویتامین‌های E و B5 است که خاصیت ضدالتهابی و مرطوب‌کنندگی دارد و پوست را تسکین می‌دهد. این محصول همچنین از تحریک بعد از اصلاح جلوگیری می‌کند.

فرمول با جذب سریع، احساس خنکی ایجاد می‌کند و احساس آرامش و طراوت را به پوست می‌دهد. افترشیو نیوآ با رایحه ملایم و مزایای تسکین‌دهنده پوست، انتخابی عالی برای مردانی است که به دنبال مراقبت و محافظت ملایم پس از اصلاح هستند. قیمت این محصول ۳۹۰ هزار تومان است.

4-افترشیو Nivea Sensitive

5-افترشیو Mentolo Intesa

افترشیو Mentolo Intesa یک ژل آب‌رسان مناسب برای انواع پوست بوده که برای بازسازی و مرطوب کردن پوست پس از اصلاح طراحی شده است. این افترشیو غنی شده با روغن‌کرچک هیدروژنه، اسیدهای چرب ضروری را احیا کرده و پوست را نرم و تغذیه می‌کند. خواص تسکین‌دهنده و ضدعفونی‌کننده آن به جلوگیری از تحریک، قرمزی و التهاب کمک کرده و تسکین فوری پس از اصلاح را فراهم می‌کند.

فرمول سبک‌وزن آن به‌سرعت جذب می‌شود و هیچ اثر چربی باقی نمی‌گذارد. افترشیو Mentolo Intesa یک انتخاب محبوب در میان مردانی است که به دنبال آبرسانی و بازسازی پوست پس از اصلاح هستند. قیمت این محصول ۳۶۳ هزار تومان است.

5-افترشیو Mentolo Intesa

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز