۵ افترشیو پرفروش برای پوست های حساس

۵ افترشیو پرفروش برای پوست های حساس
تور لحظه آخری-کاماپرس

افترشیو یکی از مهم‌ترین لوازم بهداشتی آقایان است که بعد از اصلاح به آن نیاز پیدا می‌کنند و برای جلوگیری از عفونت‌های احتمالی قسمت‌های آسیب‌دیده پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول با ترکیبات خاص خود باعث نرمی و لطافت پوست شده و با رایحه و بوی خوب باعث ایجاد نشاط و شادمانی در آقایان می‌شود. همچنین به دلیل داشتن الکل و خواص ضدمیکروبی برای ضدعفونی کردن صورت بعد از اصلاح و شیو صورت بسیار کاربردی است.

کاماپرس در این گزارش، ۵ افترشیو پرفروش برای پوست‌های حساس را معرفی می‌کند.

1-افترشیو Baxter

این افترشیو یکی از معروف‌ترین و بهترین افترشیوهای موجود در بازار است و به دلیل ترکیبات فوق‌العاده برای افردی مناسب‌تر است که به دنبال از بین بردن خشکی، سوختگی و التهاب پوست هستند. این افترشیو برای انواع پوست مناسب است و به دلیل نداشتن الکل باعث ایجاد سوختگی و زخم روی پوست نمی‌شود. علاوه بر آن این افترشیو برای پوست‌های حساس گزینه خوبی محسوب شده و به دلیل داشتن مرطوب‌کننده باعث لطافت و نرمی آن می‌شود. اگر هم پوست چرب دارید، مرطوب‌کننده‌های این محصول توانایی این را دارند که رطوبت سالم را به پوست برگردانده تا پوست چربی کمتری ترشح کند.

2-افترشیو Jack black post shave

این افترشیو نیز برای آن دسته از آقایانی که پوست حساس دارند، بسیار مناسب است و از تحریک، التهاب و قرمزی پوست جلوگیری می‌کند. این افترشیو با ایجاد احساس خنکی، برای التهابات بعد از اصلاح گزینه مناسبی است. همچنین فاقد هز گونه عطر و الکل بوده و  با ترکیبات طبیعی مثل رزماری، اسطوخودوس و گل مریم، پوستی نرم و لطیف به شما هدیه می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

3-افترشیو Duke Cannon

این افتر شیو به عنوان یکی از بهترین و موثرترین انتخاب‌ها برای آقایانی است که به دنبال یک افترشیو خنک‌کننده و تسکین‌دهنده با بوی خوش هستند. علاوه بر آن این افترشیو با ترکیبات متنوع مانند انواع روغن‌ها و مواد طبیعی، باعث آبرسانی پوست شما شده و از قرمزی، سوختگی و التهاب پوست جلوگیری می‌کند. این افترشیو همچنین دارای رایحه جذابی است که حس جسور بودن و اعتماد به نفس را به آقایان می دهد و قیمت مقرون به صرفه‌ای هم دارد.

3-افترشیو Duke Cannon

4-افترشیو آی پلاس

این افترشیو که به شکل لوسیون است نیز یکی دیگر از انتخاب‌های آقایون برای بعد از اصلاح به شمار می‌رود که برای رفع حساسیت پوست، قرمز شدن، خارش و التهاب استفاده می‌شود. علاوه بر آن این افترشیو با خواصی که دارد باعث خنک‌ و مرطوب‌ شدن و همچنین رفع و کاهش جوش‌های پوستی ناشی از تحریک پوست بعد از اصلاح، می‌گردد. افترشیو آی پلاس لوسیونی فاقد چربی بوده و هیچگونه حس سنگینی و چرب بودن به پوست نمی‌دهد.

4-افترشیو آی پلاس

5-افترشیو نیوآ مدل Peau Sensible Apaisant

افترشیو نیوآ  یکی دیگر از انواع افترشیو‌های معروف و شناخته شده به شمار می‌رود که بسیار ملایم است و برای پوست‌های حساس آقایان بسیار مناسب می‌باشد. این افترشیو فاقد الکل بوده و علاوه بر اینکه حساسیت ایجاد نمی‌کند، خیلی هم زود جذب پوست می‌شود. افترشیو نیوآ پوست را خنک کرده و از ایجاد هرگونه جوش‌های پوستی جلوگیری می‌کند.

5-افترشیو نیوآ مدل Peau Sensible Apaisant

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالاریحا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز