پرفروش ترین مو زن گوش و بینی برای آقایان

پرفروش ترین مو زن گوش و بینی برای آقایان

بلند شدن موهای گوش و بینی علاوه بر اینکه بر زیبایی صورت تاثیر می‌گذارد ممکن است باعث ایجاد احساس ناراحتی افراد هم شود. بنابراین بهترین کار این است که موها را اصلاح کنید تا صورتی جذاب و آراسته داشته باشید. برای کوتاه کردن موهای گوش و بینی از ابزارهای مختلف مانند قیچی و موزن گوش و بینی استفاده می‌شود. اما ممکن است استفاده از قیچی باعث ایجاد صدمه و جراحت بر روی پوست شود، در حالیکه کار با موزن بسیار راحت‌تر و کارآمدتر است.

کاماپرس در این گزارش، پرفروش‌ترین موزن گوش و بینی برای آقایان را با جستجو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

1-موزن گوش و بینی رمینگتون مدل NE3870

موزن بینی و گوش رمینگنون که یکی از بهترین و محبوب‌ترین مدل‌های موزن در بین آقایان به شمار می‌رود، تیغ‌ه­ایی از جنس استیل ضد زنگ و ضد باکتری دارد که کاملا ضد آب و قابل شستشو است. این دستگاه همچنین دارای یک سری مخصوص برای اصلاح موهای گوش، بینی و ابرو است و یک سری خط زن هم برای اصلاح خط ریش دارد. این موزن به راحتی با یک عدد باتری قلمی کار می­‌کند و خاصیت آنتی‌باکتریال دارد. علاوه بر آن طراحی بدنه این دستگاه هم ارگونومیک، سبک و بسیار زیبا است.

1-موزن بینی و گوش رمینگتون مدل NE3870

2-موزن گوش و بینی پاناسونیک مدل ER115

این مدل موزن از برند پاناسونیک دارای تیغ‌ه­ای چرخشی از جنس استیل ضد زنگ بوده و یک سری باریک دارد که به راحتی وارد گوش و بینی شده و موهای زائد و اضافی را کوتاه می‌کند. علاوه بر آن این دستگاه هم فقط با یک عدد باتری قلمی کار می­‌کند و طراحی سر آن به گونه‌ای است که موها را برای اصلاح به طرف تیغه دستگاه هدایت کرده و مانع از تماس تیغه با نواحی حساس گوش و بینی می‌گردد. همچنین بدنه شیاردار دستگاه هم مانع از لیز خوردن موزن در هنگام خیس شدن می­‌شود و قابلیت استفاده خشک و مرطوب را نیز دارد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2-موزن بینی و گوش پاناسونیک مدل ER115

3-موزن گوش و بینی زلموند مدل TR61K-KN01

این موزن یکی از بهترین و باکیفیت­‌ترین موزن­‌های گوش و بینی موجود در بازار به شمار می‌رود که ساخت کشور تایوان بوده و موتور ژاپنی و تیغه استیل ضد زنگ دارد. در این موزن از نوع خاصی از تکنولوژی استفاده شده که از ایجاد خراش یا التهاب در گوش و بینی جلوگیری می­‌کند. علاوه بر آن این موزن کاملا ضد آب بوده و تا عمق یک و نیم متری آب مقاومت دارد.‌ همچنین بسیار کم مصرف بوده و فقط با یک عدد باتری قلمی کار می‌کند. بدنه این دستگاه از جنس پلاستیک مقاوم و با کیفیت است و طراحی ساده و خوش دستی دارد.3-موزن بینی و گوش زلموند مدل TR61K-KN01

4-موزن گوش و بینی سیترونال مدل ۴۵۰۶

این مدل موزن بینی و گوش علاوه بر اینکه قیمت مناسبی دارد، دارای یک طراحی ساده، کاربردی و بسیار خوش دست، سبک و کم صداست. علاوه بر آن این دستگاه فقط با یک عدد باتری قلمی کار می­‌کند و دارای تیغه استیل ضد زنگ است که به پوست حساس گوش و بینی آسیب نمی‌رساند. این موزن گوش و بینی سری قابل شستشو دارد و دارای یک شانه الحاقی برای حجم گیری موهای ابرو است.

4-موزن بینی و گوش سیترونال مدل ۴۵۰۶

5-موزن گوش و بینی پروویو مدل ۶۱۰۸

موزن بینی و گوش پروویو که یکی از بهترین و پرفروش‌ترین موزن‌ها در بین آقایان به شمار می‌رود، از تیغه چرخشی برای اصلاح موهای زائد استفاده می­‌کند. این موزن گوش و بینی همچنین دارای ۳ سری جداگانه و تیغه­‌های از جنس استیل ضد زنگ است. علاوه بر آن این موزن دارای ۲ سری اصلی دستگاه برای کوتاه کردن موهای زائد گوش و بینی و یک سری خط زن جانبی برای نواحی محدود مثل روی گوش، زیر لب و ابرو است.

5-موزن بینی و گوش پروویو مدل ۶۱۰۸

انتهای پیام

مرتبط با : داروکدهروژاشاپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز