پرفروش‌ ترین ماشین اصلاح موی صورت بانوان + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

استفاده از ماشین اصلاح یکی از سریع‌ترین و موثرترین روش‌های اصلاح موی صورت بانوان است. البته با توجه به ظرافت پوست خانم‌ها، دقت در انتخاب ماشین اصلاح مناسب یکی از مهمترین نکاتی است که قبل از خرید این محصول باید مدنظر قرار بگیرد. استفاده سریع و بدون ایجاد التهاب، قرمزی، جوش و یا درد به عنوان عوارض روش‌های سنتی اصلاح صورت، از مهمترین امتیازات انواع ماشین اصلاح بانوان به حساب می‌آید.

کاماپرس در این مطلب، پرفروش‌ترین ماشین اصلاح موی صورت بانوان را معرفی می‌کند.

3 نکته مهم قبل از خرید ماشین اصلاح موی صورت بانوان

  1. انتخاب محصول متناسب با نوع و جنس موی صورت: به عبارت دیگر برای موهای ضخیم و تیره باید از دستگاه دارای تیغه های تیز و باکیفیت و برای مو‌های نازک و روشن از ماشین اصلاحی دارای تیغه‌های نرم‌تر استفاده شود.
  2. انتخاب و تهیه ماشین اصلاح با توجه به نوع پوست: اگر پوست شما حساس است، باید از ماشین اصلاح دارای تیغه‌های ضدحساسیت استفاده کنید.
  3. ماشین اصلاح دارای لوازم جانبی: برخی از ماشین‌های اصلاح از ویژگی‌هایی همچون چراغ LED، ضد آب بودن و یا قابلیت استفاده به صورت بی‌سیم برخوردارند که توجه به این نکته با توجه به نیاز کاربر، بسیار کمک کننده است.

بیشتر بخوانید:

7 فایده استفاده از ماشین اصلاح بانوان

  1. در دسترس بودن و قابلیت استفاده در هر مکان و زمان
  2. قابلیت استفاده چندین باره و بدون محدودیت
  3. حذف مشکلات اصلاح صورت با استفاده از وکس و لیزر
  4. اصلاح سریع و کامل موی صورت
  5. اصلاح باکیفیت و ایمن و بدون ایجاد درد و آسیب به پوست
  6. صرفه جویی در وقت
  7. عدم تحریک و التهاب پوست با استفاده از دستگاه‌های ضدحساسیت

پرفروش‌ترین ماشین اصلاح موی صورت بانوان

1-ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل HP6400

این ماشین اصلاح دارای تیغه‌های دوطرفه بوده که می‌تواند موهای صورت را به سرعت و به طور یکنواخت اصلاح کند. همچنین وجود چراغ  LED این امکان را ایجاد می‌کند که ریزترین، نازک‌ترین و کرکی‌ترین موهای صورت نیز به صورت یکدست و تمیز اصلاح شود.

ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل HP6409

راز آسمان پایتخت

2-ماشین اصلاح صورت بانوان براون مدل  Face 851v Silk-épil

این ماشین اصلاح دارای تیغه‌های سه بعدی است که می‌تواند موهای صورت را با دقت و کیفیت بالا اصلاح کند. همچنین دارای سری تریمر است که می‌تواند برای اصلاح موهای ابرو و موهای اطراف بینی نیز استفاده شود.

ماشین اصلاح صورت بانوان براون مدل Face 851v Silk-épil

3-ماشین اصلاح صورت بانوان رمینگتون مدل  Smooth & Silky EP7070

ماشین اصلاح رمینگتون دارای تیغه‌های دوطرفه بوده که می‌تواند موهای صورت را به سرعت و به طور یکنواخت اصلاح کند. ماشین رمینگتون مانند ماشین اصلاح براون دارای سری‌های متنوع و متعدد مانند سری تریمر بوده که برای اصلاح موهای ابرو و موهای اطراف بینی نیز قابل استفاده است. همچنین لوازم جانبی همچون فرچه تمیزکننده و محافظ از دیگر امتیازات این دستگاه به شمار می‌رود.

ماشین اصلاح صورت بانوان رمینگتون مدل Smooth & Silky EP7070

4-شیور جیبی براون

ماشین اصلاح جیبی براون یکی از جدیدترین و محبوب‌ترین مدل‌های شیور بانوان به شمار رفته که اخیرا وارد بازار شده و از محبوبیت بالایی برخوردار است. قابلیت استفاده سریع و بدون محدودیت مکانی از ویژگی‌های منحصر بفرد این دستگاه به شمار می‌رود. این محصول با کیفیت بالای تیغه، کلیه موهای نواحی مختلف صورت مانند چانه، پشت لب، پیشانی و بینی را شیو و اصلاح می‌کند. اصلاح ایمن و بدون ایجاد التهاب، قرمزی، جوش، خارش، سوزش و درد از دیگر امتیازات ویژه این ماشین اصلاح محسوب می‌شود. وزن سبک و ابعاد کوچک و قابل حمل، امکان استفاده بدون سیم و دارا بودن مخزن جهت نگهداری مو و چراغ هوشمند جهت افزایش دقت در زمان استفاده از دیگر ویژگی‌های منحصر بفرد این دستگاه است.

شیور جیبی براون

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز