پرفروش ترین دستگاه فرم دهی صورت و زاویه ساز فک + قیمت

تور لحظه آخری-کاماپرس

برای فرم دهی صورت و زاویه سازی فک روش‌های گوناگونی وجود دارد. یکی از روش‌های کم‌هزینه و البته غیرتهاجمی برای این امر، استفاده از دستگاه فرم دهی صورت و زاویه ساز فک است که با تمرین منظم و استمرار به نتیجه می‌‎رسد. در این روش به کمک دستگاه یا وسیله سلیکونی که در داخل دهان قرار می‌گیرد با تمرینات ورزشی که پیش بینی شده است، عضلات صورت و فک تقویت شده و شکل ظاهری آن نیز تغییر می‌کند. در این روش تمرینی و ورزشی پیگیری مداوم و همیشگی حتی باعث از بین رفتن غبغب و چربی‌های اضافی پوست نیز می‌شود.

کاماپرس در این گزارش به معرفی پرفروش ترین دستگاه فرم دهی صورت و زاویه ساز فک می‌پردازد:

دستگاه فرم دهی صورت و زاویه فک مدل V1

دستگاه فرم دهی صورت و زاویه فک مدل V1 با وزن 35 گرم و از جنس سیلیکون است که همراه آن یک بند گردنی نیز در نظر گرفته شده است. نتیجه بخشی بهتر این دستگاه به عواملی بسیاری بستگی دارد که رعایت میزان تمرین و تکرار مناسب و همچنین اندازه و مقدار چربی صورت از این عوامل است. رنگ مشکی این دستگاه در زمان تهیه این گزارش با تخفیف 23 درصدی در سایت دیجی کالا به قیمت 103 هزار و 950 تومان به فروش می‌رسد.

دستگاه تقویت فک مدل زاویه ساز

این محصول با 5 گرم وزن و از جنس سیلیکون، تولید کشور چین است. دستگاه تقویت فک مدل زاویه ساز دارای تنوع رنگبندی خوبی است و در 6 رنگ در بازار وجود دارد. برای نتیجه گرفتن از این محصول باید حداقل روزانه 10 دقیقه تمرینات منظمی را انجام داد. رنگ مشکی این زاویه ساز صورت با تخفیف 14 درصدی به قیمت 107 هزار و 500 تومان در بازار موجود است.

راز آسمان پایتخت

دستگاه فرم دهی صورت و زاویه ساز فک مدل FANTAAPLUS

این محصول با وزن 30 گرم و از جنس سیلیکون بهداشتی تولید ایرانی است. دستگاه فرم دهی صورت و زاویه ساز فک مدل FANTAAPLUSبرای افرادی که پس از رژیم غذایی و کاهش وزن دچار افتادگی و شل شدگی پوست صورت شده‌اند، مناسب و کاربردی است چون طبق تاکید تولیدکننده با انجام تمرینات مستمر در طول سه هفته باعث تقویت ماهیچه‌های فک و صورت می‌شود. این دستگاه فرم دهی صورت و زاویه ساز فک به قیمت 150 هزار تومان به بازار عرضه شده است.

دستگاه زاویه ساز فک ساویس مدل Mastery New بسته 2 عددی

این دستگاه زاویه ساز فک به رنگ آبی تیره و با وزن 11 گرم، محصول کشور چین است. دستگاه زاویه ساز فک ساویس مدل Mastery New از سیلیکون مواد غذایی است که به راحتی تمیز و شست‌و‌شو می‌شود. این محصول یکی از پرفروش ترین دستگاه های فرم دهی صورت و زاویه ساز فک در بازار است که با تخفیف 20 درصدی در سایت دیجی کالا به قیمت 384 هزار تومان قابل تهیه است.

دستگاه فرم دهی صورت و زاویه فک فیت مد مدل FM2 بسته 3 عددی

این محصول در یک بسته سه تایی عرضه شده است که شامل توپ اصلی و نوار دندانی می‌شود. دستگاه فرم دهی صورت و زاویه فک فیت مد مدل FM2 بین فک بالا و پایین و بین دندان‌ها قرار می‌گیرد و سپس تمرین باز و بسته کردن دهان انجام می‌شود. تمرینات مستمر در بهبود عملکرد این محصول تاثیر بسزایی دارد. این دستگاه به قیمت 680 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

 

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز