شاسی بلند خانوادگی و کم مصرف رنو سیمبیوز 2024 راهی خیابان شد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

رنو سیمبیوز یک شاسی‌بلند کاملاً جدید است که برای پر کردن شکاف بین شاسی‌بلند جمع و جور رنو کپچر و رنو آسترال به بازار عرضه خواهد شد. تمرکز رنو سیمبیوز بر راحتی خانواده گذاشته شده و در راستای رویکرد خودروهایی برای زندگی ساخته شده است که کمپانی رنو آن را از سال 1965 در پیش گرفته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، شاسی‌بلند رنو سیمبیوز مدل 2024 بر روی نسخه‌ای بزرگ‌تر از پلتفرم CMF-B سوار شده که نسخه کوچک‌تر آن در رنو کپچر و سوپرمینی رنو کلیو به کار گرفته شده است.

پیشرانه رنو سیمبیوز مدل 2024 از نوع هیبریدی است و از یک موتور بنزینی چهار سیلندر 1.6 لیتری و یک موتور برقی بر روی محور جلو تشکیل شده است. یک موتور مجزا نیز وجود دارد که به عنوان ژنراتور-استارتر عمل می‌کند و هر زمان که نیاز باشد نیروی لازم برای استارت زدن موتور را تأمین می‌کند، علاوه بر این نیروی لازم برای شارژ کردن باتری 1.2 کیلوولتی را نیز تولید می‌کند.

راز آسمان پایتخت

این پیشرانه در مجموع 143 اسب بخار نیرو در اختیار راننده می‌گذارد. کمپانی رنو تا کنون شتاب صفر تا صد رنو سیمبیوز را اعلام نکرده است ولی انتظار می‌رود این زمان بالاتر از 10 ثانیه باشد.

رنو سیمبیوز همیشه در حالت برقی استارت می‌خورد و بیش از 80 درصد از زمان رانندگی در شهر نیز در حالت تمام برقی است. این شاسی‌بلند به یک سیستم ویژه مجهز شده است که داده‌های مربوط به مسیر، زمان سفر و ترافیک را از Google Maps می‌گیرد تا به کارگیری موتور برقی و موتور بنزینی به بهترین نحو ممکن انجام بگیرد.

به منظور این که رنو سیمبیوز مصرف سوخت کمتری داشته باشد وزن آن به زیر 1500 کیلوگرم رسانده شده و آن طور که کمپانی رنو اعلام کرده است با یک باک بنزین می‌تواند مسافتی بیش از 1000 کیلومتر را بپیماید.

قیمت پایه رنو سیمبیوز مدل 2024 کمتر از 30 هزار پوند است و فروش آن از ماه جولای در بازارهای جهانی آغاز خواهد شد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : رنو
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز