بهترین روغن موتور برای خودروهای دنا و تارا + قیمت بهار 1403

تورهای مسافرتی لحظه آخر

به گزارش کاماپرس، خودرو تارا و دنا با موتور EF7 تقریبا از روغن موتوری مشابه استفاده می کنند. بهترین روغن موتور برای این خودروها باید دارای گرید W-4010 باشد. همچنین حداقل کیفیت روغن موتور برای خودروهای دنا و تارای توربو SJ است. برای خودروهای غیر توربو سطح کیفی روغن باید SM یا SN  باشد.

برای همین های سرد گرید روغن برای خودروهای دنا و تارا باید W-4010 باشد. اما هیچگاه توصیه نمی شود تعمیرگاه ها از روغن موتور با گراید W-4020 برای این خودرها استفاده کنند.

بهترین روغن موتور مناسب پژو پرشیا-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

روغن موتور لیکومولی

این روغن موتور از برندهای مطرح خارجی موجود در بازار ایران است. این روغن موتور هم اکنون در بازار ایرانن در محدوده 600 هزار تومان به فروش می‌رسد. این روغن موتور دارای ویسکوزیته 10W-40 مناسب خودروهای دنا و تارا اتوماتیک به ویژه از نوع توربو شارژ است.

راز آسمان پایتخت

روغن موتور سوپر پیشتاز بهران

این روغن موتور که دارای دارای ویسکوزیته 10W-40 است با قیمت حدود 360 هزار تومان به صورت آنلاین به فروش می رسد. این روغن موتور در قوطی های چهار لیتر عرضه می شود. از نظر سطح کیفی SL است. به همین دلیل برای خودروهای توربو مناسب استفاده می شود

روغن موتور 700ST الف مدل

روغن موتور شرکت الف از بهترین برندهای موجود در بازار ایرانن محسوب می‌شود. این روغن موتور با گرید ۱۰W-40 دارای سطح کیفیت API SL است. این روغن موتور قوطی های 5 لیتری بیش از یک میلیون و 800 هزار تومان در بازار فروخته می شوند.

روغن موتور پلاتینیوم اسپیدی

قیمت روغن موتور پلاتینیوم اسپیدی در قوطی 4 لیتری حدود 563 هزار تومان است. این روغن موتور در سطح کیفیتی تولید می‌شود. این روغن در یک فرآیند شیمیایی در دسته روغن موتورهای سینتتیک تولید می شود.

روغن موتور ریسینگ ایرانول

روغن موتور ریسینگ ایرانول با ویسکوزیته ۱۰W-40 یکی از معتبرترین برندهای  روغن موتور محسوب می‌شود. از نظر کیفی این برند بین مکانیک‌ها تهران خوشنام است. قیمت ۴ لیتر روغن موتور ریسینگ ایرانول حدودا ۳۷۱ هزار تومان است.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز