بهترین روغن موتور برای انواع کوییک + قیمت

بهترین روغن موتور برای انواع کوییک + قیمت-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

استفاده از روغن موتور مناسب برای خودرو کوییک یک نکته حیاتی است زیرا روغن موتور وظیفه حفظ و آسایش موتور را بر عهده دارد. استفاده از روغن مناسب در خودرو کاهش فرسایش قطعات موتور، بهبود عملکرد موتور و افزایش عمر مفید خودرو را پی دارد.

روغن موتور مناسب همچنین به حفظ دمای مناسب موتور کمک می‌کند و از آسیب به قطعات داخلی جلوگیری می‌کند. بنابراین، انتخاب و استفاده از روغن موتور مناسب برای خودرو کوییک ضروری است تا عملکرد بهینه خودرو حفظ شده و از هزینه‌های تعمیرات غیرضروری جلوگیری شود.

خودرو کوییک با توجه به موتور 1500 سی سی، 4 سیلند رو 8 سوپاپ خود باید از روغن موتور 10W40 با استاندارد API_SJ به بالا استفاده کند.

کاماپرس در این گزارش 5 روغن موتور مناسب برای خودرو کوییک را معرفی می‌کند.

روغن موتور فلومکس 10W40 SJ

فلومکس SAE:10W40 یک روغن موتور بنزینی است که با بهره‌گیری از روغن پایه‌های با کیفیت عالی و مواد افزودنی مرغوب، موجب محافظت عالی از قطعات موتور در برابر سایش، خوردگی و کاهش مصرف سوخت می‌شود. قیمت روغن موتور فلومکس 3.5 لیتری 10W40 SJ در لحظه تهیه این گزارش 278 هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

روغن موتور ایرانول ریسینگ 10w40

از ویژگی‌های این روغن موتور می‌توان به پایداری حرارت و مقاومت عالی در برابر اکسیداسیون، خاصیت ضد ساییدگی، کمک به افزایش عالی طول عمر و قدرت موتور و خاصیت روانکاری مناسب در دماهای پایین به ویژه در زمان استارت زدن اشاره کرد. این روغن موتور ایرانول در حجم 4 لیتری با قیمت 398 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

روغن موتور پارس سوپر پایا 10w40

پارس سوپر پایا یک روغن موتور چند درجه‌ای (مالتي گريد) است که با بهره گيري از روغن پايه‌هاي سنتزي و معدني مرغوب و همچنين مواد افزودني ويژه جهت استفاده در انواع موتورهای بنزینی و دیزلی )توربوشارژ(  مطابق با سطح كارايي API SL/CF توليد می‌شود. قیمت این روغن موتور در حجم 4 لیتری 388 هزار تومان است.

بهران سوپر پیشتاز نیمه سنتتیک 10W40

روغن موتور بهران سوپر پيشتاز يك روغن موتور ممتاز چند درجه‌اي است که براي در خودرو‌هاي بنزيني امروزي و طراحي سال 2002 به بعد مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روغن موتور شاخص گرانروي بالايي دارد و مطابق با بالاترين استانداردهاي جهاني تولید می‌شود. این روغن موتور 4 لیتری در بازار 357 هزار تومان قیمت دارد.

روغن موتور بوش بارکودا 10W40 SL

این روغن موتور دارای خاصیت تمیز کنندگی بالا، ضد سایش و اکسیداسیون است. همچنین به افزایش قدرت و عمر موتور و به کنترل و حفظ کیفیت روغن موتور کمک می‌کند. بی‌صدا کردن موتور و انتقال سریع روغن به اجزای موتور برای روانکاری در دماهای پایین کارایی دیگر این روغن موتور محسوب می‌شود. قیمت این روغن موتور در حجم 3.5 لیتری 610 هزار تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : روغن کالاشهر روغنکارنومایدک پارت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز