موتورسیکلت زیر 100 میلیون تومان چی بخریم؟

با افزایش قیمت خودرو و موتورسیکلت، بیشتر مردم به دنبال خرید موتورسیکلت‌های اقتصادی هستند. این موتورسیکلت‌ها دارای هزینه پایین‌تری برای خرید هستند و در عین حال مصرف سوخت و هزینه نگهداری کمتری نیز دارند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی 5 موتورسیکلت پرفروش زیر 100 میلیون تومان پرداخته است.

1 – موتورسیکلت هوندا 125 دینو

این موتورسیکلت یکی از محصولات گروه صنعتی دینو موتور است. هوندا 125یکی از پرفروش‌ترین انواع موتورسیکلت در جهان بوده که در ایران نیز تولید می‌شود. این وسیله نقلیه به دلیل داشتن قیمت پایین یکی از پرفروش‌ترین و ارزان‌ترین موتورسیکلت‌های بازار محسوب می‌شود.

موتورسیکلت هوندا 125 دینو دارای موتور تک سیلندر بوده که باعث مصرف کم بنزین در آن می‌شود. این محصول یک موتورسیکلت شهری با سرعت و شتاب بالا است. موتورسیکلت هوندا 125 دینو حدود 66 میلیون و 500 هزار تومان قیمت دارد.

موتورسیکلت هوندا 150 دینو

راز آسمان پایتخت

2 – موتورسیکلت طرح کلیک ۱۵۰ هانی

این موتورسیکلت در رده موتورهای اسکوتر قرار می‌گیرد و یکی از مدل‌های اقتصادی و پرفروش به خصوص در بین نسل جوان است. موتورسیکلت طرح کلیک ۱۵۰ هانی دارای طراحی جمع و جور شهری بوده و توسط هانی موتور به بازار عرضه شده است.

شتاب و قدرت بالای این موتور ناشی از انجین جدید آن است. این انجین تک سیلندر دارای دو سوپاپ بوده و جزو موتورهای کم مصرف محسوب می‌شود. لاستیک‌های 14 اینچی و رینگ آلومنیومی اسپورت نیز موتورسیکلت طرح کلیک ۱۵۰ هانی را زیباتر کرده‌اند. این موتورسیکلت به قیمتی حدود 88 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد.

موتورسیکلت طرح کلیک ۱۵۰ هانی

3 – موتورسیکلت جهان‌رو مینی تریل 110

علاقمندان به موتورسیکلت‌های اسپورت ارزان‌قیمت می‌توانند گزینه موتورسیکلت جهان‌رو مینی تریل 110 را برای خرید مدنظر داشته باشند. جهان‌رو این موتورسیکلت را در رده مینی تریل و در کلاس کروز به بازار عرضه کرده است. این نوع از موتورسیکلت‌ها مناسب آفرود و جاده‌های سخت نیز هستند.

قدرت و شتاب بالا، شاسی محکم و بادوام، ترمزهای مطمئن، لاستیک‌های آجدار و وزن مناسب از جمله ویژگی‌های موتورسیکلت جهان‌رو مینی تریل 110 محسوب می‌شود. البته باید توجه داشت که این موتورسیکلت یک وسیله نقلیه کاملا یک نفره و دارای ترک برای نشستن نفر دوم نیست. موتورسیکلت جهان‌رو با قیمتی حدود 63 میلیون تومان به بازار عرضه شده است.

موتورسیکلت جهان‌رو مینی تریل 110

4 – موتورسیکلت کبیر طرح آیروکس NVX170

کبیر موتور این وسیله نقلیه را برای اساس یک موتورسیکلت پرفروش در جهان به نام آیروکس طراحی کرده است و قشر هدف برای خرید این وسیله جوانان و کسانی هستند که به موتورهای اسکوتر با طرح‌های خاص و متفاوت علاقمند هستند.

در این مدل محل قرارگیری پاهای راکب به صورت یکپارچه طراحی نشده و جای متفاوتی برای آن در نظر گرفته شده است. زین این موتور نیز شبیه موتورهای استریت است. موتورسیکلت کبیر طرح آیروکس NVX170 دارای پورت USB برای شارژ موبایل بوده و با قیمتی حدود 99 میلیون و 900 هزار تومان به فروش می‌‌رسد.

موتورسیکلت کبیر طرح آیروکس NVX170

5 – موتورسیکلت دایچی HX 180

برند دایچی توسط شرکت نیرو موتور تولید و به بازار عرضه می‌شود. موتورسیکلت دایچی HX 180 یکی از موتورهای شهری 5 دنده است که طرح آن بر اساس موتورسیکلت باکسر ساخت کشور هندوستان است. داشتن مخزن بزرگ با حجم 12.5 لیتر بنزین و رینگ‌های فولادی اسپورت از ویژگی‌های این وسیله نقلیه محسوب می‌شود.

موتورسیکلت دایچی HX 180 برای سوار شدن دو نفر مناسب است اما محلی برای حمل بار ندارد. این موتورسیکلت به قیمتی حدود 90 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

موتورسیکلت دایچی HX 180

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز