امکانات تور لحظه آخری مشهد

راز آسمان پایتخت-کاماپرس

شهر زیارتی و سیاحتی مشهد در فصول بهار و تابستان میزبان گردشگران زیادی است و به همین دلیل قیمت تورها و بلیت‌ها به مقصد این شهر افزایش می‌­یابد، اما در پاییز به دلیل شروع مدارس و همچنین سرمای هوا، مسافران کمتری به مشهد می­‌روند و به همین دلیل قیمت تورهای مشهد در این فصل کاهش پیدا می‌کند.

یکی دیگر از راه‌های ارزان سفر کردن به این شهر دیدنی، استفاده از فرصت تور لحظه آخری مشهد است که کاماپرس در این گزارش، جاذبه­‌های دیدنی مشهد در این تور را معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید:

باغ موزه نادری

این باغ که در آرامگاه نادرشاه قرار دارد، با داشتن فضایی آرام ­بخش و با جویبارهای زیبا از بازدیدکنندگان پذیرایی می‌کند. این بنای تاریخی علاوه بر آرامگاه، شامل دو تالار موزه نیز می‌شود. باغ نادری با مساحت 14 هزار متر مربع، مکانی برای آشنایی با تاریخ و همچنین لذت بردن از فضای زیبا و صدای آب است. معماری خلاقانه این باغ نیز گردشگران زیادی را به سوی خود می‌کشاند.

باغ موزه نادری در ضلع شمال غربی چهارراه شهدا قرار داشته و همه روزه از ساعت 9 تا 17 (5 بعدازظهر) پذیرای گردشگران است.

راز آسمان پایتخت

تور مشهد-کاماپرس

سرزمین موج‌های خروشان

این مجموعه که در مساحتی بالغ بر 60 هزار متر مربع ساخته شده، مکانی مناسب برای تفریحی هیجان انگیز است. سرزمین موج‌های خروشان با بیش از 63 سرسره مدرن، پذیرای افراد جویای هیجان است. اگر به سقوط از ارتفاع با تمهیدات و امنیت کامل علاقه دارید، این مجموعه می‌تواند اوقات خوشی را برای شما رقم بزند.

از دیگر امکانات این مجموعه می­‌توان به رستوران سنتی، فست فود، کافی شاپ و پارکینگ با ظرفیت 200 خودرو اشاره کرد. مایو و سایر لوازم شنا نیز در همین مجموعه قابل تهیه است.

تور مشهد-کاماپرس

مدرسه پریزاد

مدرسه پریزاد، یکی از بناهای تاریخی مشهد است که در ضلع شرقی صحن جمهوری اسلامی حرم امام رضا (ع) قرار دارد. این بنا در دوره تیموریان و به دستور ندیمه گوهرشاد (همسر شاهرخ تیموری) پس از اتمام ساخت مسجد گوهرشاد ساخته و در سال 1318 به نام خود او ثبت شد و از آن زمان یکی از آثار ملی ایران به شمار می‌‌آید.

مدرسه پریزاد برای طلاب ساخته شده بود و سال‌ها به عنوان حوزه علمیه فعالیت می‌کرد. البته پس از پیروزی انقلاب، کاربری آن تغییر کرد و امروزه فقط برای مراسم‌های مذهبی و فرهنگی و بازدید عمومی از آن استفاده می­‌شود. تزئینات کاشی‌کاری بنای این مدرسه طی قرون متمادی مورد تخریب قرار گرفته و تاکنون سه بار بازسازی شده است.

روستای عنبران

یکی از مکان‌هایی که در تور لحظه آخری مشهد نباید دیدن‌ آن را از دست بدهید، روستای عنبران است. این روستا که در 26 کیلومتری مشهد و یک کیلومتر پس از طرقبه قرار گرفته، بسیار پررونق بوده و می‌توانید از طعم غذاهای رستوران‌های آن لذت ببرید. در روستای عنبران نوعی علف می­روید که عطر خوش­بوی آن در فضا پراکنده می‌شود.

تور مشهد-کاماپرس

مرکز خرید کاسپین

سفر به مشهد بدون سر زدن به مراکز خرید کامل نمی‌شود. مرکز خرید کاسپین، یکی از مراکزی است که برای خرید اجناس باکیفیت و برند می‌توان به آن مراجعه کرد. مرکز خرید کاسپین که از سال 1385 فعالیت خود را شروع کرده، اکنون با برندهای بین‌المللی زیادی همکاری می‌کند. این مرکز خرید علاوه بر مد و پوشاک، در زمینه مواد غذایی، لوازم آرایشی و همچنین تجهیزات دارویی فعالیت می‌کند. مرکز خرید کاسپین در چهارراه بزرگمهر بلوار سجاد قرار گرفته است.

خدمات و امکانات تور لحظه آخری مشهد

تور لحظه آخری مشهد که توسط آژانس مسافرتی “راز آسمان پایتخت” برگزار می‌شود، دارای خدماتی نظیر بلیط رفت و برگشت، سه روز و دو شب اقامت و سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام است. شما می‌توانید با انتخاب هتل متناسب با نیاز و بودجه خود، آن را رزرو کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع تور مشهد می‌توانید به وبسایت www.asemanpaytakht.com مراجعه کنید. در صورت نیاز به ارتباط مستقیم با پشتیبانی و کارشناسان این مجموعه نیز می‌توانید با شماره تلفن 02157691000 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : راز آسمان پایتخت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز