معروف ترین هتل ‌های 5 ستاره مشهد نزدیک حرم

هتل ‌های 5 ستاره مشهد-کاماپرس

مشهد سالانه میزبان بیش از 27 میلیون زائر ایرانی و دو میلیون زائر خارجی است و مهم‌ترین مقصد زیارتی در ایران محسوب می‌شود. نزدیکی به حرم در شهرهای زیارتی، یکی از مهم‌ترین معیارهای انتخاب هتل برای زائران و مسافران است. مشهد نیز دارای هتل ‌های 5 ستاره مجلل با طراحی‌های سنتی و مدرن است که اغلب در فاصله نزدیکی از حرم قرار دارند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی تعدادی از هتل ‌های 5 ستاره معروف که در تور مشهد از گزینه‌های اقامتی مناسب محسوب می‌شوند، ‌پرداخته است.

هتل 5 ستاره قصر طلایی

هتل قصر طلایی در بلوار امام رضا واقع شده و نزدیکی آن به بازار رضا و بارگاه امام هشتم، از مهم‌ترین مزایای آن به شمار می‌رود. قصر طلایی یکی از هتل‌ های 5 ستاره مشهد است که 358 واحد اقامتی مدرن و مجهز به امکانات را در خود جای داده است.

این هتل امکانات عمومی، تفریحی و ورزشی متعددی در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد که می‌توان به رستوران و کافی شاپ، خشکشویی، صندوق امانات، باشگاه بدنسازی، بیلیارد و سالن بازی کودکان اشاره کرد. درصورت اقامت در هتل قصر طلایی می‌­توان با حدود 15 دقیقه پیاده‌روی به حرم امام رضا رسید.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

هتل ‌های 5 ستاره مشهد-کاماپرس

هتل سی نور مشهد

هتل 5 ستاره سی نور در سال 1391 با 22 طبقه در میدان هفت تیر ساخته شد و دسترسی خوبی به وسایل نقلیه عمومی دارد. هتل سی نور با 300 واحد اقامتی در ظرفیت و امکانات متفاوت و متنوع، پذیرای مسافران است.

حمام ترکی و مغربی این هتل به تنهایی جاذبه توریستی شهر مشهد محسوب می‌شود. سرویس رفت و آمد رایگان، رستوران، پزشک، خدمات ویژه معلولین، استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، ماساژ و نگهداری کودک از مهم‌ترین امکانات این هتل به شمار می‌رود.

هتل 5 ستاره مدینه الرضا

مهم‌ترین مزیت هتل مدینه الرضا فاصله دو دقیقه‌ای آن با بارگاه ملکوتی امام هشتم است. سقف‌های بلند، نورپردازی‌های زیبا و دیواره‌های فیروزه‌ای این هتل، فضای داخلی آن را سنتی، باشکوه و دیدنی کرده است.

این هتل دارای 300 اتاق لوکس بوده که در 18 طبقه گنجانده شده است. هتل مدینه الرضا خدمات رفاهی مانند استخر سرپوشیده، سالن آمفی تئاتر، رستوران فضای باز، خشکشویی، ماساژ، باشگاه بدنسازی و پارک بازی کودکان را به زائران و مسافران ارائه می‌دهد و سفر آنان را خاطره‌انگیز می‌کند.

هتل های نزدیک حرم مشهد-کاماپرس

هتل الماس 2 مشهد

هتل 5 ستاره الماس 2 مشهد در خیابان امام رضا قرار گرفته و یکی از مجلل‌ترین هتل‌های مشهد محسوب می‌شود. این هتل نام طبقات اقامت خود را از هشت الماس قیمتی در دنیا الهام گرفته است و معماری خاص آن‌ها تجربه حضور در تمدن‌های باستانی ایران، ایتالیا، ترکیه، تایلند، روسیه، هند، عرب و آفریقا را برای مسافرانش به ارمغان می‌آورد.

از امکانات رفاهی این هتل می‌توان به ترانسفر رایگان برای رفتن به حرم، مجموعه آبی، اینترنت نامحدود در لابی و اتاق‌ها اشاره کرد. این هتل دارای بازارچه اختصاصی است که برندهای معروف داخلی و خارجی در آن به فروش ‌می‌رسد و می‌توان سوغاتی‌های خود را از آنجا خریداری کرد.

هتل 5 ستاره درویشی

هتل درویشی به عنوان تنها مرکز اقامتی آتریوم در شرق کشور شناخته می‌شود. این هتل دارای 22 طبقه و 220 اتاق با معماری کشورهای مختلف دنیا است که در فاصله 1.3 کیلومتری آستان قدس رضوی قرار گرفته است.

جاذبه‌های گردشگری متنوعی از قبیل پارک ملت، سرزمین موج‌های آبی، باغ وحش وکیل آباد و آرامگاه نادرشاه در نزدیکی این هتل قرار دارند. اقامت در هتل درویشی، مهمانانش را از خدمات پزشکی، نگهداری کودک، باربری، بیلیارد، ماساژ، مرکز خرید و آرایشگاه، سونا و کافی‌شاپ در فضای باز بهره‌مند می‌کند.

هتل ‌های 5 ستاره مشهد-کاماپرس

تور مشهد با مجموعه «راز آسمان پایتخت»

مشهد، قطب زیارتی ایران است و در سال­های طولانی از زائران و مسافران بی‌شماری استقبال کرده است. اگر هوس زیارت بارگاه امام هشتم کرده­اید، تور مشهد این موسسه مسافرتی، گزینه مقرون به صرفه و مناسبی برای شما محسوب می‌شود.

شما با توجه به بودجه خود می‌توانید هتل‌های متفاوتی را در این شهر ررزو کنید که اطلاعات کامل از قیمت مراکز اقامتی و تور مشهد در وبسایت www.asemanpaytakht.com بارگذاری شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : راز آسمان پایتخت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز