شرایط خرید تور پرتغال تابستان 1403

View on the old university city of Coimbra and the medieval capital of Portugal with Portuguese flag, Europe-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

در سال 2023، نزدیک 30 میلیون نفر از کشور پرتغال دیدن کردند. روند رو به رشد جذب توریست در سال 2024 نیز ادامه‌ دارد و افراد زیادی تمایل به بازدید این کشور دارند و سالانه تعداد زیادی از افراد در قالب تور و یا انفرادی از این کشور دیدن می‌کنند. گردشگران خارجی عموما ترجیح می‌دهند از طریق تور پرتغال به این کشور سفر کنند؛ با این کار افراد چالش‌های موجود در سفر به این کشور را به حداقل می‌رسانند و کار را به متخصصان این حیطه می‌سپارند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی شرایط خرید تور پرتغال تابستان 1403 می‌پردازد.

بهترین راه سفر به کشور پرتغال

در خصوص دریافت ویزای توریستی برای سفر به این کشور بهتر است به این نکته توجه داشت که تنها راه ورود به کشور پرتغال، داشتن دعوتنامه رسمی است. بنابراین برای بازدید از کشور پرتغال ابتدا می‌توان ویزای شینگن دریافت کرد و از طریق آن به این کشور سفر کرد. برای مدیریت بهتر هزینه‌ها و سفری ایمن‌تر، بهترین گزینه برای گردشگران خارجی انتخاب تور و سفر دسته جمعی است. ثبت نام در تور پرتغال عموما به صورت مشترک با تور کشورهایی نظیر اسپانیا و ایتالیا انجام می‌شود و از لحاظ اقتصادی نسبت به سفر انفرادی به صرفه تر است.

Un visa pour le Portugal-کاماپرس

بهترین زمان برای ثبت نام در تور پرتغال

در ماه ژوئن، همزمان با آغاز فصل تابستان، جشنواره‌ها و کارناوال‌های مختلفی در کشور پرتغال برگزار می‌شود و می‌تواند جذابیت‌های تور پرتغال را برای گردشگران خارجی دوچندان کند. در کنار آن، کشور پرتغال با سواحل و تفریحاتش شناخته می‌شود؛ بنابراین با نزدیک شدن به فصل تابستان، دمای آب در شرایط ایده‌آلی قرار دارد و می‌توان تفریحات آبی این کشور را در قالب تور پرتغال در فصل تابستان تجربه کرد. با توجه به اینکه دریافت وقت سفارت حدود سه هفته و روند پاسخ و صدور ویزا نیز حدود یک ماه زمان نیاز دارد، بهتر است یک تا سه ماه پیش از سفر، برای خرید تور اقدام کرد.

راز آسمان پایتخت

portugal-کاماپرس

خدمات تور پرتغال

مراحل دریافت ویزای شینگن به طور کامل توسط آژانس‌های مسافرتی انجام می‌شود؛ این مراحل شامل تشکیل پرونده، ترجمه رسمی مدارک مورد نیاز و درخواست وقت سفارت است و تا مرحله نهایی، متخصصان ویزا نظارت کامل دارند. در کنار آن، رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما و هتل 4 و 5 ستاره نیز انجام می‌شود. همچنین تورلیدر فارسی زبان و راهنمای محلی، در طول این سفر، در کنار گردشگران خواهند بود. تمامی گردشگران خارجی نیز مشمول بیمه مسافرتی حداقل 50,000 یورو خواهند شد.

بازدید از مکان‌های دیدنی در تور پرتغال

در تور پرتغال، گردشگران به بازدید از شهر لیسبون و دیگر شهرهای بزرگ نظیر پورتو خواهند پرداخت و از مکان‌های دیدنی این شهرها دیدن خواهند کرد. گردشگران خارجی می‌توانند در قالب تور جمعی از مرکز شهر لیسبون و همین طور صومعه جرونیموی دیدن کنند. همچنین یک روز نیز به عنوان گشت آزاد در نظر گرفته شده و می‌توان از طاق پيروزی آگوستو، قلعه سنت جورج، کلیسای جامع سه لیسبون و کاخ ملی پنا دیدن کرد.

صومعه جرونیموی-کاماپرس

هزینه تور پرتغال

واحد پول کشور پرتغال یورو است. با توجه به شرایطی که در بالا ذکر شد، سفر به کشور پرتغال از طریق تور مشترک با دیگر کشورهای حوزه شینگن ممکن خواهد بود. با پرداخت 3,790 یورو بعلاوه هزینه بلیط، می‌توان از مکان‌های دیدنی‌ کشور پرتغال و در کنار آن، اسپانیا به مدت حداکثر 15 روز بازدید کرد. همچنین بسته به نوع تفریحات و کیفیت گردشگران، بهتر است روزانه حدود 100 یورو به ازای هرنفر در نظر گرفته شود.

هزینه ها-کاماپرس

خرید تور پرتغال از سایت ایوار

آژانس گردشگری ایوار با داشتن 20 سال سابقه، مرجعی برای انتخاب بهترین تورهای خارجی آسیایی و اروپایی به شمار می‌رود. تور مشترک پرتغال، اسپانیا و فرانسه، گردشگران خارجی را به سفری هیجان‌انگیز در دل طبیعت بکر و بازدید از جاذبه‌های گردشگری این کشورها دعوت می‌کند.

سایت ایوار با اخذ ویزای شینگن، بلیط رفت و برگشت با هواپیمایی ترکیش، اقامت در هتل‌های 4 و 5 ستاره، راهنمای تور، بیمه مسافرتی و ترانسفر فرودگاهی و بین شهری، همراه خوبی برای گردشگران خارجی خواهد بود. متقاضیان تور پرتغال می‌توانند با مراجعه به وبسایت www.eavar.com از ویژگی‌ها و خدمات آژانس ایوار اطلاعات لازم را کسب کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایوار
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز