پرفروش ترین همزن برقی بازار کدام است؟ + قیمت

لست سکند

تسهیل در روند آشپزی، هدف همیشگی کاربران و شرکت‌های فعال در زمینه تولید لوازم خانگی و آشپزخانه است. همزن برقی نیز به عنوان یکی از ارکان مهم در ایجاد سرعت در آشپزی نیاز هر آشپزخانه‌ای محسوب می‌شود؛ در زندگی امروزی، کارایی بالای این دستگاه در کیک‌پزی و شیرینی‌پزی و تهیه انواع کرم‌ها و خمیر پیتزا، این دستگاه را از حالت دکوری و وسیله‌ای کم‌مصرف خارج و وجودش را ضروری می‌کند. بهتر است هنگام خرید همزن برقی، به توان موتور، ظرفیت کاسه و جنس آن توجه داشت.

کاماپرس در این گزارش به بررسی ویژگی‌ها و معرفی پرفروش‌ترین همزن برقی بازار می‌پردازد.

همزن برقی پارس خزر مدل Herford

این مدل همزن برقی هنگام تهیه گزارش حدود 2 میلیون و 370 هزارتومان قیمت دارد. این دستگاه با ظرفیت 3.5 لیتری و طراحی گردان کاسه، به خوبی می‌تواند حجم مواد زیادی را به صورت یکنواخت مخلوط کند. شرکت پارس خزر به این قابلیت تنظیمات سرعت بر روی پنج حالت اکتفا نکرده و با عملکرد توربور، می‌توان قدرت و سرعت دستگاه را به مدت 30 ثانیه به بالاترین حد ممکن نیز رساند. این دستگاه با داشتن دو چنگک خمیرزن مناسب کاربرانی است که اهل شیرینی و کیک خانگی هستند.

همزن پارس خزر مدل Herford-کاماپرسبیشتر بخوانید:

همزن برقی گوسونیک مدل GHM-705

این مدل همزن برقی گوسونیک را می‌توان با قیمت حدودی 1 میلیون و 886 هزارتومان تهیه کرد. توان موتور این همزن 300 وات است و توانایی تنظیم دستگاه بر روی حالت توربو، به کاربر این اجازه را می‌دهد که در کمترین زمان ممکن به رفع نیاز خود بپردازد. ظرفیت کاسه این همزن 3.5 لیتری است و برای خانواده‌های متوسط و پرجمعیت گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

راز آسمان پایتخت

همزن برقی گوسونیک مدل GHM-705-کاماپرس

همزن برقی تک الکتریک مدل BM1108-30WS

قیمت حدودی این مدل همزن برقی در دو رنگ سفید و مشکی، 2 میلیون و 100 هزارتومان است. حجم کاسه این دستگاه 3.4 لیتر به صورت چرخشی و اتوماتیک عمل کرده و در کنار کاربری آسان، برای تهیه خمیر یا مایعی یک دست گزینه مناسبی است. جنس بدنه کاسه از استیل مرغوب تهیه شده و کیفیت بالایی دارد. کاربران از ظاهر زیبای این محصول و همچنین توان موتور 300 واتی آن رضایت کامل دارند.

همزن برقی تک الکتریک مدل BM1108-30WS-کاماپرس

همزن برقی میگل مدل GMB 250 WS/BKS

این مدل همزن برقی میگل با قیمت حدودی 1 میلیون و 900 هزارتومان در بازار موجود است. طراحی ساده و ارگونومیک این دستگاه، در دو رنگ سفید و مشکی، نمای زیبایی به آشپزخانه می‌دهد. سرعت این محصول بر روی 6 حالت قابل تنظیم است. کاسه این مدل همزن برقی با ظرفیت 2.5 لیتری، از جنس پلاستیک و دارای درپوش است؛ همچنین کاسه این دستگاه، قابلیت چرخش با دست جهت هم‌زدن یک دست مواد داخل آن را نیز دارد.

همزن برقی میگل مدل GMB 250 WSBKS-کاماپرس

همزن برقی المپیا مدل OE-318

قیمت حدودی این همزن برقی با نمای استیل 1 میلیون و 785 هزارتومان گزارش شده‌است. کاسه این دستگاه قابلیت جداسازی دارد و با ظرفیت 3 لیتری، امکان چرخش اتوماتیک را نیز دارد و از این رو، راحتی کاربری بالایی دارد. حداکثر توان مصرفی این دستگاه 800 وات است، قابلیت فعال‌سازی عملکرد توربو را دارد و بدین ترتیب، می‌توان به عنوان وسیله‌ای پرکار و قدرتمند روی آن حساب کرد.

همزن برقی المپیا مدل OE-318-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : انتخاب سنتردیجی کالاسلام باباشهر لوازم‌ خانگی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز