چگونگی سفر ارزان با تور کانادا

تور کانادا یکی از تورهای لوکس خارجی بوده که معمولا به صورت 15 روزه برنامه‌ریزی می‌شود و یکی از تورهای طولانی مدت از نظر تعداد شب‌های اقامت است. کانادا کشوری مهربان با گردشگران و دارای جاذبه‌های گردشگری بی‌شمار است؛ به همین دلیل هر ساله تعداد زیادی از گردشگران ایرانی و خارجی عازم سفر به این کشور سردسیری می‌شوند.

کاماپرس در این گزارش به ارائه نکات مهم درباره انتخاب بهترین تور کانادا پرداخته است.

بهترین شهرهای کانادا برای بازدید

شرکت در تور کانادا و انتخاب بهترین تور، ارتباط مستقیمی با سلیقه گردشگر دارد. یکی از نکات مهم در این زمینه شهرهایی است که بازدید از آنها در تور کانادا تدارک دیده می­‌شود. تورنتو، مونترال و ونکوور سه تا از بهترین شهرهای کانادا برای گردشگری است.

تورنتو: تورنتو، بزرگ‌ترین شهر کانادا بوده و دلیل اصلی انتخاب این شهر به عنوان مقصد گردشگری، جاذبه‌های فراوان گردشگری در آن است. تورنتو دارای تعداد زیادی مراکز تفریحی، موزه، گالری و مراکز خرید است. ساکنان تورنتو به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند و این موضوع می‌تواند برای بسیاری از گردشگران مهم باشد. سیستم حمل و نقل عمومی از جمله مترو در این شهر بسیار منظم و گسترده است و هزینه گردشگران از نظر حمل و نقل را بسیار کاهش می­‌دهد.

مونترال: مونترال، شهری با بناهای تاریخی، رستوران‌های بسیار مجلل و مراکز خرید و تفریحی است. فرهنگ فرانسوی در این شهر موج می‌زند و به همین دلیل این شهر را پایتخت فرهنگی کانادا نیز می‌نامند. تفاوت اصلی مونترال و تورنتو، زبان مردم ساکن آن است. ساکنان مونترال فرانسوی زبان هستند و معمولا به زبان خود تعصب دارند.

راز آسمان پایتخت

ونکوور: ونکوور نیز یکی از شهرهای زیبای کانادا است که زیبایی آن به دلیل ساحلی و بندرگاهی بودن آن است. ونکوور یکی از پنج شهر برتر دنیا از نظر کیفیت زندگی است و بسیاری از بومی‌های کانادا در این شهر زندگی می‌کنند. ونکوور را می‌توان زیباترین کلانشهر کانادا نامید.

آبشار نیاگارا

در تور کانادا می­توان از بزرگترین و مرتفع‌ترین آبشار دنیا دیدن کرد. آبشار نیاگارا پربازدیدترین جاذبه گردشگری کانادا بوده که از 15 هزار سال قبل به همین شکل خروشان و فعال بوده است. تماشای آبشار نیاگارا به خودی خود هم جالب است؛ با این وجود، در کنار این آبشار می‌توان از بسیاری از ورزش‌ها و تفریحات مرتبط مانند قایق سواری، زیپ‌لاین و سایر ورزش‌های آبی نیز استفاده کرد.

بهترین فصل برای سفر به کانادا

کانادا کشوری پهناور است و شهرهای مختلف این کشور دارای آب و هوای متفاوتی هستند؛ به همین دلیل انتخاب زمان مناسب برای سفر با تور کانادا به شهرهای مقصد گردشگری بستگی خواهد داشت. در حالت کلی فصل‌های بهار، تابستان و اوایل پاییز بهترین زمان برای خرید تور کانادا است. شهرهایی مانند مونترال دارای تابستان‌های گرم و طولانی و زمستان‌های بسیار سرد هستند؛ به همین دلیل اواسط بهار، بهترین زمان برای سفر به این مناطق محسوب می‌­شود.

عوامل موثر بر هزینه تور کانادا

تور کانادا یک تور طولانی مدت با هزینه بالا محسوب می‌شود، اما می‌توان با رعایت برخی موارد، هزینه آن را تا حدی کاهش داد. برای نمونه می‌توان از تورهای لحظه آخری کانادا برای سفر به این کشور استفاده کرد. این تورها معمولا قیمت پایین‌تری دارند و با تخفیف عرضه می‌شوند.

انتخاب زمان تور نیز در میزان هزینه تور کانادا تعیین کننده است. تورهای نوروزی بیشتر مختص ایرانیان است؛ چرا که اوایل بهار زمان ایده‌آلی برای سفر به کانادا محسوب نمی­شود و پرتقاضا نیست؛ به همین دلیل این تورها می‌توانند ارزان‌تر باشند. فصل‌های زمستان و پاییز نیز زمان ایده­آلی برای گردشگری در کانادا نیست؛ به همین دلیل با انتخاب تورهای این فصل می­توان با هزینه کمتری راهی کانادا شد.

رزرو بهترین تور کانادا با «قصران گشت»

آژانس مسافرتی قصران گشت، ارائه کننده تورهای لوکس بین المللی به کشورهای مختلف جهان و از جمله آژانس‌های مسافرتی فعال در زمینه رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما در کمترین زمان ممکن است. دریافت ویزای شینگن، ویزای کانادا و پیکاپ ویزا از جمله خدمات تخصصی این آژانس است.

علاقه­‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر، خرید تور کانادا و رزرو هتل می‌توانند به وبسایت ghasrangasht.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02188697080 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : قصران گشت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز