رویایی ترین جاذبه های اروپا در تور کرواسی تابستان 1403

Voyage en Croatie-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

در سال گذشته میلادی بیش از 16 میلیون نفر به عنوان گردشگر وارد کشور کرواسی شده‌اند. این آمار خود نمایانگر میزان استقبال گردشگران از این کشور و جاذبه‌های رویایی آن است. تابستان فصل مناسبی برای سفر به کشور کرواسی و تجربه تفریحات تابستانی است و می‌توان در قالب تورهای تابستانی از این کشور دیدن کرد. در طول تور کرواسی 10 روزه، گردشگران اقامت دلپذیری را در شهرهای زاگرب، اسپلیت و دوبرینک، هرکدام به مدت سه شب خواهند داشت و امکان بازدید از جاذبه‌های گردشگری این کشور را خواهند داشت.

کاماپرس در این گزارش رویایی‌ترین جاذبه‌های اروپا در تور کرواسی تابستان 1403 را بر می‌شمارد.

بازدید از چشم زاگرب در تور کرواسی  (Zagreb Eye)

سکوی بازدید 360 درجه‌ای در این جاذبه گردشگری به گردشگران امکان داشتن چشم‌انداز بی‌نظیری را از شهر زاگرب می‌دهد. در فصل تابستان، حوالی ظهر تا ساعت 4 عصر بهترین زمان ممکن برای بازدید از این مکان است و تجربه رویایی را برای گردشگران رقم می‌زند. هرچند به گفته بازدیدکنندگان، با توجه به دمای معتدل‌تر، نمای شب آن نیز می‌‌تواند پانورامای محشری از شهر قدیمی زاگرب بدهد و زیبایی‌های برج‌های قرن شانزدهمی آن را به تصویر بکشد.

 (Zagreb Eye)-کاماپرس

بازدید از پارک ملی پلیتویک در تور کرواسی

سالانه بیش از یک میلیون گردشگر از این پارک ملی شهر زاگرب دیدن می‌کنند. برای بازدید کامل پارک ملی پلیتویک به 4 ساعت ماجراجویی در دل این پارک احتیاج است. پارک ملی پلیتویک به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری با درختان تنومند راش، صنوبر و کاج احاطه شده و از تنوع جانوری برخوردار است. توصیه می‌شود از آبشار ولیکی اسلپ (Veliki Slap) نیز دیدن شود چرا که رنگ لاجوردی و آبی این آبشار و دریاچه‌ای، نمای زیبایی ایجاد می‌کند و موقعیت مکانی زیبایی جهت عکاسی دارد.

راز آسمان پایتخت

پارک ملی پلیتویک-کاماپرس

بازدید از کلیسای جامع سنت دومنیوس در تور کرواسی

کلیسای جامع سنت دومنیوس، در شهر اسپلیت، دومین شهر بزرگ کرواسی واقع شده است. در طول تور کرواسی می‌توان از این جاذبه گردشگری نیز دیدن کرد. این بنا در قرن هفتم میلادی بنا شده و با گذشت حدود 14 قرن از احداث آن، کماکان معماری اولیه خود را حفظ کرده‌است. با بازدید از این کلیسا می‌توان به قرن هفتم میلادی سفر کرد فضای موجود در کلیساهای کاتولیک آن زمان را از نزدیک لمس کرد.

Cathédrale Saint-Doménius-کاماپرس

بازدید از کاخ دیوکلیتیان در تور کرواسی

کاخ دیوکلتیان به عنوان یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری شهر اسپلیت، بازدیدکنندگان را با معماری روم باستان آشنا می‌کند. قدمت این کاخ به قرن چهارم میلادی باز می‌گردد. در بازدید از این کاخ می‌توان از معبد ژوپیتر، میدان مرکزی پریستیل و دروازه طلایی کاخ دیدن کرد.

Palais de Dioclétien-کاماپرس

بازدید از جزیره لوکروم در تور کرواسی

این جزیره در دریای آدریاتیک قرار دارد و کشتی‌ها و قایق‌هایی از شهر دوبرونیک به سمت این جزیره وجود دارد. همچنین در طول تابستان می‌توان در داخل این جزیره به قایق‌سواری پرداخت. این جزیره بکر می‌تواند یکی از مقاصد گردشگری برای آن دسته از گردشگرانی باشد که به دنبال آرامش ذهنی و فاصله گرفته از شلوغی شهر هستند. در ضلع جنوبی این جزیره دریاچه مینیاتوری نمک قرار داد که بازید از ان بسیار توصیه می‌شود.

Île de Lokrum-کاماپرس

بازدید از کاخ رکتور در تور کرواسی

لوکیشن سریال محبوب بازی تاج و تخت می‌تواند یکی دیگر از مقاصد گردشگری باشد که در طول تور کرواسی می‌توان از آن دیدن کرد. این کاخ مکان زندگی شهروند ازشد (رکتور) بوده و سبک معماری آن، تلفیقی از سبک‌های رنسانس و باروک است.

Visiter le Palais du Recteur lors d'une tournée en Croatie-کاماپرس

خرید تور پرتغال از طریق سایت ایوار

آژانس گردشگری ایوار با داشتن 20 سال سابقه، مرجعی برای انتخاب بهترین تورهای خارجی آسیایی و اروپایی به شمار می‌رود. تور کرواسی گردشگران خارجی را به سفری هیجان‌انگیز در دل طبیعت بکر و بازدید از جاذبه‌های گردشگری این کشور دعوت می‌کند.

سایت ایوار با اخذ ویزای شینگن، بلیط رفت و برگشت با هواپیمایی ترکیش، اقامت در هتل‌های 4 و 5 ستاره، راهنمای تور، بیمه مسافرتی و ترانسفر فرودگاهی و بین شهری، همراه خوبی برای گردشگران خارجی خواهد بود. متقاضیان تور کرواسی می‌توانند با مراجعه به وبسایت www.eavar.com از ویژگی‌ها و خدمات آژانس ایوار اطلاعات لازم را کسب کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایوار
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز