شرایط خرید اقساطی سرویس آشپزخانه برای تازه عروس ها

L'image du gaz de cuisine avec menage épices-کاماپرس

در بحث خرید جهیزیه برای تازه عروس‌ها، ملزومات آشپزخانه با توجه به حجم و گستردگی آن، همواره یکی از اولویت‌های خانواده‌هاست. سرویس آشپزخانه نیز، به عنوان عنصری ضروری، کمک فراوانی در زمینه حفظ نظم و دسترسی آسان به مواد غذایی آشپزخانه می‌کند و کاربران همیشه به کاربردی بودن تمام وسایل موجود در این سرویس‌ها توجه دارند.

از آنجاکه تازه‌عروس‌ها با وسواس بیشتری دست به خرید می‌زنند، کیفیت این سرویس و تنوع رنگ‌بندی جزء شاخصه‌های مهم برای انتخاب سرویس آشپزخانه محسوب می‌شود. سرویس آشپزخانه 23 پارچه اورانوس مدل UN نیز از آن دست محصولاتی به شمار می‌رود که از محبوبیت زیادی بین تازه‌عروس‌ها برخوردار است؛ سایت دیجی‌کالا با علم به این محبوبیت، شرایط خرید اقساطی این سرویس آشپزخانه را از طریق سایت دیجی‌پی فراهم کرده‌ و می‌توان از طریق سایت دیجی‌پی برای درخواست این وام اقدام کرد.

کاماپرس در این گزارش به معرفی و شرایط خرید اقساطی سرویس آشپزخانه 23 پارچه اورانوس مدل UN می‌پردازد.

مشخصات سرویس آشپزخانه 23 پارچه اورانوس مدل UN

این سرویس آشپزخانه هنگام تهیه این گزارش حدود 5 میلیون و 970 هزار تومان قیمت‌ دارد. رنگ‌بندی این مدل سرویس 23 پارچه اورانوس شامل کرم، سفید، صورتی و استیل است و به خوبی می‌تواند با دیگر لوازم آشپزخانه هماهنگ شود. این محصول باکیفیت برند اورانوس، یکی از سرویس‌های کامل محسوب شده و می‌تواند نظم و ظاهری زیبا به آشپزخانه زوج‌های جوان هدیه دهد؛ در عین حال ظاهر جمع و جور و مدرن این سرویس در نگاه اول توجه را به خود جلب می‌کند. رویه این محصول از جنس فلز بوده و از کیفیت قابل قبولی برخوردار است.

محتویات این سرویس آشپزخانه شامل یک سطل پدالی 12 لیتری، سطل برنج پنجره‌دار به همراه پیمانه، سطل شکر و قند است. این مدل سرویس 23 پارچه، چهار عدد سرویس مخصوص حبوبات نیز دارد و کاربر به راحتی می‌تواند به حبوبات پرمصرف خود دسترسی داشته‌ باشد. همچنین یک ظرف برای نگهداری ماکارونی، ظرف مخصوص نان، سرویس چایخوری و هشت عدد سرویس ادویه نیز در این سرویس در نظر گرفته‌شده‌ است. در کنار آن، یک عدد ترازوی دیجیتال و جای دستمال حوله‌ای این سرویس را تکمیل می‌کنند. کاربرانی که تجربه استفاده از این محصول را داشته‌اند، از کیفیت این سرویس و نمای ظاهری آن راضی هستند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

شرایط خرید اقساطی سرویس آشپزخانه 23 پارچه اورانوس مدل UN

تنها با ارائه چک صیادی به مبلع 15 تا 45 میلیون تومان به عنوان ضمانت، بسته به میزان مبلغ درخواستی، می‌توان به سادگی برای این وام اقدام کرد. سود سالانه این وام 23 درصد است و هزینه خدمات و زیرساخت نیز باید پرداخت شود. برای تهیه این سرویس آشپزخانه، بهترین گزینه دریافت وام 10 میلیون تومانی است؛ البته می‌توان مبالغ بالاتر 20 یا 30 میلیونی را نیز در نظر گرفت و به خرید محصولات دیگر دیجی کالا نیز پرداخت؛ در این صورت شرایط بازپرداخت وام متفاوت خواهد بود. با دریافت مبلغ 10 میلیون تومان به عنوان کم‌ترین مبلغ ممکن برای این وام، می‌توان در قالب اقساط 12 ماهه، نسبت به بازپرداخت آن اقدام کرد. اقساط این وام، ماهانه حدود 940 هزارتومان است و حدود 1 میلیون و 196 هزارتومان نیز در مجموع به عنوان هزینه خدمات و زیرساخت در نظر گرفته می‌شود و هنگام تسویه حساب اعمال می‌شود.

انتهای پیام 

مرتبط با : دیجی کالاسلام باباشهر لوازم‌ خانگیهوم سرویز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز