بهترین سایت ‌های خرید ظروف آشپزخانه کدام ‌اند؟

ظروف آشپزخانه-کاماپرس

آشپزخانه و لوازم آن نقشی حیاتی در خانه‌ دارند. ظروفی که در آشپزخانه برای پخت، سرو و صرف غذا استفاده می‌شوند، کیفیت و سبک زندگی را نشان می دهند. امروزه خرید اینترنتی بخشی از زندگی افراد شده است. ازآنجایی‌که این شکل از خرید تا حدی جای روش‌های خرید سنتی را گرفته است، شناختن فروشگاه‌های اینترنتی خرید ظروف آشپزخانه می‌تواند برای افرادی که قصد خرید این لوازم را دارند مفید باشد.

کاماپرس در ادامه بهترین سایت‌های خرید ظروف لوازم‌خانگی را معرفی می‌کند؛

سایت نت منزل

در سایت فروشگاه نت منزل می‌توان انواع ظروف آشپزخانه را خریداری کرد. محصولات این فروشگاه در دسته‌بندی‌های سرویس‌های پذیرایی، سرو و نگهداری نوشیدنی، ظروف غذاخوری، ظروف پذیرایی، ظروف پخت‌وپز، آماده‌سازی نوشیدنی، ابزار آشپزخانه و ظروف نگهدارنده قرار گرفته‌اند. یکی از ویژگی‌های قابل‌توجه این فروشگاه فراهم‌کردن شرایط برای بازگرداندن و یا تعویض کالا است. فروشگاه اینترنتی نت منزل سه شعبه خرید حضوری در بازار بزرگ تهران و خیابان شوش دارد.

سایت نت منزل-کاماپرس

فروشگاه اینترنتی پرنس هوم

سایت پرنس هوم انواع مختلف ظروف آشپزخانه از جمله ظروف پخت‌وپز، آماده‌سازی و سرو نوشیدنی، نگهداری مواد غذایی و … را به مشتریان عرضه می‌کند. این فروشگاه با بیش از صد برند خارجی و ایرانی از جمله چینی زرین ایران، برگوانا ایتالیا، یونیک، نیوهوم، شیائومی و … همکاری داشته و محصولات آنها را عرضه می‌کند. وجود شعبه حضوری فروشگاه پرنس هوم در شهر اصفهان سبب شده تا میزان اعتماد به سایت بالا رفته و مشتریان با خیالی آسوده خریدهای اینترنتی خود را انجام دهند.

آریاک سفر

سایت فروش ظروف آشپزخانه سام ست

سایت سام ست فروشگاه اینترنتی برای فروش محصولات تولیدی سام ست است. این فروشگاه محصولاتی از قبیل سرویس آشپزخانه، لوازم آشپزخانه، ابزار آشپزخانه و ظروف نچسب را به فروش می‌رساند. یکی از ویژگی‌های محصولات این سایت کاهش به‌کارگیری عناصر ناسالم در تولید ظروف است. سام ست علاوه بر فروش محصول یک قسمت وبلاگ هم دارد که در آن دانستنی‌ها و آموزش‌های لازم را به کاربران و مشتریان عرضه کرده است.

سایت فروش ظروف آشپزخانه سام ست-کاماپرس

فروشگاه اینترنتی خانه زرین

برند چینی زرین ایران که در تولید ظروف آشپزخانه فعال است، محصولات خود از طریق سایت خانه زرین به‌صورت اینترنتی به مشتریان عرضه می‌کند. دسته‌بندی‌های محصولات این سایت شامل مواردی چون محصولات فاخر، سرویس چینی جهیزیه، ظروف سرو و پذیرایی، محصولات کودک، چینی برای مصارف حرفه‌ای و … می‌شود. سایت خانه زرین جهت رفاه حال خریداران هفت روز ضمانت برای تعویض کالا را برای محصولات خود قرار داده است.

سایت ظرف‌تو، فروشگاه ظروف آشپزخانه

ظرف‌تو دیگر سایتی است که ظروف آشپزخانه را به‌صورت آنلاین به فروش می‌رساند. یکی از ویژگی‌های ظرف تو وجود تخفیف‌های همیشگی است. در این سایت قسمتی با عنوان فروش ویژه تعریف شده که برخی محصولات با تخفیف قابل‌خرید هستند. این فروشگاه اصل بودن محصولات و گارانتی بازگشت کالا را ضمانت کرده است. محصولاتی که ظرف تو عرضه می‌کند در دسته‌هایی چون ظروف پخت‌وپز، ظروف چوبی و بامبو، ظروف سرو و پذیرایی و … قرار می‌گیرد.

نویسنده: مریم آقامحمدی

انتهای پیام

مرتبط با : پرنس هومخانه زرینسام ستظرف تونت منزل
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز