پرفروش ترین همزن برقی بازار + قیمت اسفند 1402

لست سکند

همزن‌‌های برقی سرعت‌های مختلفی دارند که با توجه به رسپی مورد نظر می‌توان یکی از آن‌ها را انتخاب کرد و این محصول قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد. این دستگاه از وسایل ضروری آشپزخانه به حساب می آید که قادر است در کمترین زمان مواد را هم زده و ورز بدهد. استفاده از همزن‌های برقی بسیار راحت بوده و در زمان صرفه‌جویی می‌کند. با توجه به فضا و نیاز خود می‌توانید یکی از دو نوع همزن دستی یا کاسه‌ای را انتخاب کرده و مواد کیک و نان را آماده کنید.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین همزن برقی بازار را معرفی و بررسی می‌کند:

1_ همزن برقی اسکارلت مدلHE-133

این همزن هفت سرعت قابل تنظیم دارد که می‌توان با توجه به سختی مواد یکی از آن ها را انتخاب کرد. این محصول خمیرزن و مجموعا دو عدد پره دارد. طراحی ارگونومیک کار با این دستگاه را راحت کرده می کند. از این محصول می‌توان برای هم زدن و ورز دادن استفاده کرد. همزن اسکارلت برای مصارف خانگی گزینه مناسبی است.

قیمت این محصول در لحظه تهیه این گزارش 228 هزارتومان است.

راز آسمان پایتخت

2_ همزن برقی دسینی مدل 555

برای هم زدن و ورز دادن می‌توان از پنج سرعت قابل تنظیم این دستگاه استفاده کرد. این محصول دو پره و خمیرزن دارد. طراحی ارگونومیک و سبک بودن دستگاه مانع از خستگی دست در حین کار می‌شود. این همزن بسیار زیبا بوده و پایه نگهدارنده دارد. از ویژگی این محصول می‌توان به عملکرد توربو آن اشاره کرد که سرعت همزن در مدت کوتاهی افزایش پیدا کرده و باعث یک‌دست شدن مواد می‌‌شود. این دستگاه توان 1000 واتی و موتور بسیار قدرتمندی دارد.

قیمت این محصول 719 هزارتومان است.

3_همزن برقی گوسونیک مدل GHM-705

این همزن کاسه‌ای با 5 سرعت قابل تنظیم قادر است انواع مواد سخت و نرم را هم بزند. این محصول دو پره نرم زن و خمیر زن دارد. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به سیستم ایمنی برای جلوگیری از بالا رفتن حرارت موتور و پایه ضد لغزش برای جلوگیری از تکان خوردن حین کار اشاره کرد. گنجایش کاسه این محصول 3.5 لیتر بوده و قابلیت جدا شدن از پایه را دارد. عملکرد توربو این همزن باعث می‌شود تا با حداکثر سرعت مواد به خوبی یک‌دست بشوند. این دستگاه بسیار زیبا و سبک است. از این محصول می‌توان به صورت دستی هم استفاده کرد.

قیمت این محصول 1 میلیون و 650 هزارتومان است.

4_همزن برقی یورولوکس مدل EU-HM3816DSB

این همزن شش سرعت قابل تنظیم دارد که با توجه به سختی مواد می‌توان یکی از آن‌ها را انتخاب کرد. این محصول دو عدد سری و خمیرزن دارد. این دستگاه بسیار سبک بوده و در طولانی مدت دست را خسته نمی‌کند. عملکرد توربو این همزن با حداکثر سرعت باعث یک‌دست شدن مواد می‌شود. این محصول توان 800 واتی داشته و موتور بسیار قوی دارد. این همزن زیبا دوام بالایی داشته که می‌توانید با کمک آن انواع کیک و نان را درست کنید.

قیمت این محصول 1 میلیون و 698 هزارتومان است.

5_همزن برقی تکنو مدل Te-707

برای هم‌زدن مواد مختلف می‌توان از شش سرعت قابل تنظیم این دستگاه استفاده کرد. طراحی ساده و ارگونومیک کار با این محصول را آسان می‌کند. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به پایه ضدلغزش برای جلوگیری از تکان خوردن حین کار و عملکرد پالس آن اشاره کرد. این همزن سه سری و قابلیت خمیرزنی و ورز دادن دارد. قطعات این دستگاه قابل شست‌شو در ماشین ظرفشویی است. گنجایش کاسه این محصول 5 لیتر بوده و درپوش شفاف دارد. موتور این همزن 1000 واتی بوده و بسیار پرقدرت و بادوام است.

قیمت این محصول 4 میلیون و 340 هزارتومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : بستدیجی شهرشهر لوازم‌ خانگیلوازم خونگی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز