پرفروش ترین گوشی پوکو در بین نوجوانان + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

برای خرید گوشی پوکو مناسب و البته پرطرفدار برای نوجوانان می‌توان محصولاتی را مدنظر داشت که ظرفیت باتری بالایی داشته و البته از اینترنت 5G بهره مند باشند. این گوشی‌ها برای گیمینگ مناسب بوده و اکثرا دوربین‌های به نسبت با کیفیتی را عرضه می‌کنند. همچنین صفحه نمایش این گوشی‌ها نیز شفاف و بزرگ بوده و از نظر رنگ بندی نیز رنگ‌های شاد جذابی دارند.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین گوشی‌های پوکو در بین نوجوانان را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

گوشی پوکو با مدل C40

این گوشی پوکو به عنوان یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های بازار شناخته می‌شود که در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی 4 تا 5 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول ظرفیت حافظه داخلی 64 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی داشته و سایز صفحه نمایش 6.71 اینچی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین این گوشی با ظرفیت باتری 6000 میلی آمپر ساعتی عرضه شده و دارای دو دوربین 13 و 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

گوشی پوکو با مدل X5 Pro

این گوشی با ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی عرضه شده و با قیمت حدودی 15 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول سایز صفحه نمایش 6.67 اینچی داشته و ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین دوربین‌های پشت این گوشی پوکو دارای کیفیت 108 و 8 و 2 مگاپیکسلی بوده و کیفیت دوربین جلوی آن نیز 16 مگاپیکسل در نظر گرفته می‌شود. این گوشی از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند.

گوشی پوکو با مدل M5s

این گوشی با سایز صفحه نمایش 6.43 اینچی طراحی شده و با قیمت حدودی 7 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول پوکو 4 دوربین 64 و 8 و 2 و 2 مگاپیکسلی در پشت داشته و کیفیت دوربین سلفی آن 13 مگاپیکسل است. همچنین این گوشی پوکو ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی را در اختیار کاربران قرار داده و دارای ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایتی و حافظه رم 8 گیگابایتی است.

گوشی پوکو با مدل C65

این گوشی پوکو با سه دوربین 50 و 2 و 0.08 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو عرضه شده و با قیمت حدودی 6 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این گوشی سایز صفحه نمایش 6.74 اینچی داشته و ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین ظرفیت حافظه داخلی در این مدل از گوشی پوکو 256 گیگابایت بوده و ظرفیت حافظه رم آن 8 گیگابایت است.

گوشی پوکو با مدل X4 Pro

این مدل از گوشی پوکو با سایز صفحه نمایش 6.67 اینچی طراحی شده و با قیمت حدودی 11 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول حافظه داخلی 256 گیگابایتی و حافظه رم 8 گیگابایتی را عرضه کرده و ظرفیت باتری آن نیز 5000 میلی آمپر ساعت است. همچنین این محصول سه دوربین 108 و 8 و 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 16 مگاپیکسلی در جلو دارد. علاوه بر آن، این گوشی از قابلیت شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کند.

 

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالاتکنولایفشیائومیکالاتیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز