اجاره ون؛ بهترین گزینه برای سفرهای خانوادگی

اجاره ون -کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

در سفرهای خانوادگی، وسیله نقلیه اهمیت زیادی دارد، زیرا همه اعضای خانواده به کنار هم بودن علاقه دارند؛ به همین دلیل اجاره ون برای مسافرت‌های خانوادگی رونق زیادی دارد.

به گزارش کاماپرس، اگر اهل سفر خانوادگی هستید و به گذراندن اوقات فراغت و تعطیل با اعضای خانواده خود علاقه دارید، بهتر است با بهترین وسیله حمل و نقل به سفر بروید که برای این منظور، استفاده از خودروهای اجاره­ای گزینه مطلوبی است؛ بنابراین قبل از شروع سفر باید به فکر رنت یا اجاره خودرو جادار با امکانات مناسب باشید. اجاره ون، یکی از بهترین گزینه­ها برای سفرهای خانوادگی بوده و راه مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت در کنار خانواده در طول سفر است. اجاره ون، گذشته از اینکه از لحاظ جادار بودن و سرعت، مناسب است، باعث کاهش هزینه‌های مسافرت نیز می‌شود. در واقع با اجاره ون، تنها یک بار سوخت­‌گیری انجام، یک بار هزینه مربوط به مالیات راهداری ارائه و یک بار هزینه مرتبط با سرویس پرداخت می‌شود.

در این گزارش با 2 مورد از ون‌های پرمخاطب بازار و شرایط رنت یا اجاره ون آشنا می‌­شوید.

اجاره ون -کاماپرس

هیوندای اچ 350

در صورتی که با یک گروه 10 نفره یا بیشتر قصد مسافرت دارید، بهتر است ون هیوندای اچ 350 را کرایه کنید. موتور این اتومبیل به اندازه 170 اسب بخار قدرت داشته و حداکثر گشتاور آن به 43 نیوتن متر می‌رسد. حجم موتور این خودرو 2497 سی سی و حداکثر سرعت آن 156 کیلومتر بر ساعت است. ون هیوندای اچ 350 به دلیل داشتن امکاناتی مانند تاخوگراف دیجیتال، پله کمکی برقی، فرمان مولتی فانکشن، هواکش سقفی، صندلی راننده مکانیکی قابل تنظیم، داشبورد مجهز به سیستم خنک کننده، چراغ هشداردهنده تعویض لنت، محفظه نگهدارنده و کنسول وسط، کپسول آتش نشانی، سیستم صوتی مجهز آ یو ایکس و یو اس بی و جا نقشه‌ای و نگهدارنده بطری مورد توجه است.

راز آسمان پایتخت

تویوتا هایس

اگر به دنبال یک ون خانوادگی مناسب هستید، باید گزینه تویوتا هایس را بررسی کنید. این خودرو با موتور چهار سیلندر دارای حداکثر قدرت 149 اسب بخار و گشتاور 241 نیوتن متر است که توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند. سرعت این خودرو در 17 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن 170 کیلومتر بر ساعت است. سیستم تهویه مطبوع، سیستم صوتی با بلوتوث، ورود بدون کلید، راه اندازی بدون کلید، دوربین دید عقب و جادار بودن از جمله امکانات مورد توجه این ون جذاب و زیبای تویوتا محسوب می‌شود.

اجاره ون -کاماپرس

اجاره ون از «کافه رنت»

در صورتی که ساکن ایران هستید و مایل به رنت خودرو برای مسافرت خانوادگی هستید، کافی است به درگاه کافه رنت مراجعه کنید. این درگاه انواع ون­های لوکس و جذاب را برای مشتریان تدارک دیده و آنها را با بهترین شرایط اجاره می‌دهد. کافه رنت که نام تجاری شرکت کهن گشت آراد است، از سال 1399 در زمینه رنت و اجاره انواع خودرو اعم از سواری و ون به مشتریان واجد شرایط ایرانی در داخل کشور و همچنین کشورهای عربی و ترکیه خدمات ارائه می‌دهد. این شرکت یکی از برترین شرکت‌های بین المللی اجاره خودرو در ایران و خاورمیانه محسوب می‌شود که تاکنون توانسته کارنامه قابل اعتمادی را به دست آورد.

کافه رنت همواره تلاش کرده که خدمات اجاره ون را با قیمت مناسب و کیفیت عالی به مشتریان ارائه دهد. این مجموعه گذشته از فراهم کردن امکان اجاره ون و خودرو برای مسیرهای درون شهری و بین شهری، برای فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های قطار، بنادر کروز و هتل‌ها نیز خدمات مربوط به رنت خودرو ارائه می‌­دهد. خودروهای این مجموعه به دو دسته لوکس و اقتصادی تقسیم می‌شود که افراد با در نظر گرفتن این دسته بندی امکان انتخاب هر نوع خودرویی را خواهند داشت.

علاقه‌­مندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه رنت کردن خودرو از این مجموعه می‌­توانند به وبسایت https://cafeerent.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن­‌های 02149934، 09128208300، 09128599989 و 09128800143 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : اجاره خودرو کافه رنت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز