شماره گذاری ایکس 55 پرو متوقف شد

شماره گذاری ایکس 55 پرو متوقف شد-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

به دنبال حادثه‌ای که اخیرا برای یکی از محصولات شرکت مدیران‌خودو رخ داد فراخوانی جهت بررسی سلامت و عملکرد اکسل خودروی X ۵۵ پرو صادر گردید، سازمان ملی استاندارد، ضمن تاکید بر ضرورت تعلیق اعتبار تایید این خودرو، در نامه‌ای به راهور ناجا اعلام کرد که شماره‌گذاری ایکس 55 پرو تا اطلاع ثانوی متوقف شود.

به گزارش کاماپرس، جمعه هفتم اردیبهشت ماه، یک خودروی ایکس  ۵۵ پرو با پنج سرنشین، در اتوبان قم در ناحیه اکسل عقب دچار مشکل شده و واژگون می‌شود. باتوجه به اینکه بدنه خودرو آسیب جدی ندیده است، سرنشینان نیز دچار مشکل خاصی نشده‌ و تاکنون بهبود پیدا کرده‌اند.

بر اساس گزارش پلیس از این حادثه، آب و هوا خشک بوده و در نتیجه اشکالی که در اکسل عقب خودرو وجود داشته اکسل عقب جدا و منجر به واژگونی خودرو شده است. در واقع نه‌ تنها برای خودروی واژگون شده، که برای شمار زیادی از این دست خودرو و حتی در خود کشور چین، روسیه، آفریقا و… این جدا شدن اکسل عقب به دلیل ایرادی که در جوش اکسل عقب این خودرو‌ها وجود دارد، رخ داده است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

فراخوان مدیران خودرو به دارندگان ایکس 55 پرو

به نقل از ایسنا، در نهایت، اما دوشنبه هفته جاری، گروه صنعتی مدیران‌خودرو اقدام به انتشار فراخوانی برای دارندگان خوردوی ایکس 55 پرو کرد که براساس آن تمامی صاحبان ایکس 55 پرو از ۱۸ اردیبهشت ماه تا ششم خردادماه (حتی در روز‌های جمعه) با مراجعه به نمایندگی‌های مدیران‌خودرو، خودروی خود را به صورت رایگان مورد بررسی قرار دهند تا در صورت لزوم، اکسل عقب به صورت رایگان تعویض شود.

انتهای پیام

مرتبط با : مدیران خودرو
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز