هوندا سیویک تایپ آر ؛ سریع ترین خودرو اسپرت 2024

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بیشتر خودروهای اسپرت دیفرانسیل عقب و یا چهار چرخ محرک هستند ولی این بدان معنا نیست که خودروهای اسپرت دیفرانسیل جلو حرفی برای گفتن ندارند. در واقع، به کارگیری دیفرانسیل جلو در این خودروها باعث می‌شود از هندلینگی بی‌نظیر بهره ببرند و بسیار کاربردی باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، خودروهای اسپرت و دیفرانسیل جلو معمولاً خودروهایی هات‌هچ هستند. این نوع پیکربندی به آن‌ها امکان می‌دهد کاربردی‌تر باشند و بتوان به عنوان خودرو خانوادگی نیز از آن‌ها استفاده کرد. یکی از برندهای معتبری که در زمینه تولید این‌گونه خودروهای اسپرت فعالیت می‌کند کمپانی ژاپنی هوندا است و هوندا سیویک تایپ آر در صدر محصولات هات‌هچ این خودروساز قرار می‌گیرد.

در حال حاضر، سریع‌ترین خودرو دیفرانسیل جلو و اسپرتی که در سال 2024 در بازار موجود است چیزی نیست جز نسل پنجم از هوندا سیویک تایپ آر (Honda Civic Type R) که یک مدعی سرسخت در این سگمت بسیار رقابتی به شمار می‌آید.

راز آسمان پایتخت

هوندا سیویک تایپ آر مدل 2024 به یک موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری و توربوشارژری مجهز شده است که می‌تواند 315 اسب بخار نیرو و 420 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. این موتور قدرتمند در کنار یک گیربکس شش سرعته دستی قرار می‌گیرد که نیرو را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند.

هوندا سیویک تایپ آر مدل 2024 می‌تواند ظرف 4.9 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست بیابد و حداکثر تا 275 کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد.

قیمت پایه هوندا سیویک تایپ آر مدل 2024 از 45890 دلار شروع می‌شود.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : هوندا
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز