برگزاری دوره رایگان آموزش دانش ابری در آروان آکادمی

ابرآروان - کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

آروان آکادمی به عنوان مرجع تخصصی آموزش دانش ابری، با ارایه‌ی دوره‌های آموزشی براساس تازه‌ترین فناوری‌های ابری، مهارت‌های تخصصی و کاربردی دانش‌پذیران این حوزه را توسعه می‌دهد.

به گزارش کاماپرس، آروان‌کلاد با هدف توانمندسازی آموزشی و در مسیر مسئولیت اجتماعی‌ به علاقه‌مندان این حوزه کمک می‌کند تا آموزش تخصصی و هدفمندی را در دو شاخه‌ مهندس ابری و معماری ابرای، به‌ صورت رایگان فرا بگیرند.

بیشتر بخوانید:

در فاز اول، دو رشته‌ی «DevOps Engineer» و «Cloud Architect» بر پایه نیازمندی‌های تخصصی و مسیر شغلی تعریف شده‌ تا به کارجویان یا کارشناسان این حوزه کمک کنند که در بازار کار توانمندتر حاضر شوند.

مزایای آروان آکادمی

آموزش به‌روز دانش ابری، بهره‌مندی از محتوای آموزشی استاندارد و کاربردی، ارایه‌‌ی مسیر شغلی و انطباق آموزش با نیاز بازار کار، آموزش و همراهی استادان حرفه‌ای و با تجربه، فراهم آوردن زیرساخت رایگان ابری حین پروسه‌ی آموزش برای دانش‌پذیران، دسترسی به محتوای آموزشی بدون محدودیت زمانی و جغرافیایی و اعطای گواهینامه‌ پایان دوره از مزایای آروان آکادمی به شمار می‌رود.

راز آسمان پایتخت

نحوه شرکت در دوره‌ها

دانش‌پذیران برای ورود به حوزه‌ فناوری ابری، دو مسیر مختلف «مهندسی ابری» و «معماری ابری» را در پیش دارند.  هر دانش‌پذیر یک دوره‌ی مقدماتی از ادبیات پایه و تخصصی حوزه‌ی ابری شامل ۲۵ ساعت آموزش و ۵۰ ساعت پروژه‌ی مرتبط را می‌گذراند. پس از آن، دانش‌پذیر دانش اولیه ابری را کسب کرده و و می‌تواند مسیر تخصصی خود را به شرح زیر انتخاب کند.

معماری ابری یا Cloud Architect: در این دوره پس از گذراندن ۸۰ ساعت دوره‌ی آموزشی و ۳۰۰ ساعت پروژه، توانایی طراحی و نگهداری معماری ابری کسب می‌شود.

مهندسی ابری یا Cloud Engineer: در این دوره با گذراندن ۹۰ ساعت محتوای آموزشی و ۴۰۰ ساعت تمرین، دانش‌پذیر متخصص DevOps شده و می‌تواند نرم افزارهای ابری را پیاده‌سازی و مراقبت کند.

متقاضیان برای ثبت‌نام در این دوره ها می‌توانند به صفحه‌ی آروان آکادمی مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ابر آروان
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز