تویوتا کمری 2024 ؛ قابل اعتمادترین سدان هیبریدی جهان

تورهای مسافرتی لحظه آخر

تویوتا کمری مدل 2024 هنوز هم یک خودرو مدرن و بسیار رقابتی در سگمت سدان‌ها به شمار می‌آید. در سال 2025 این سدان محبوب فقط به صورت هیبریدی تولید خواهد شد و امسال آخرین سالی است که نسخه‌های بنزینی آن در بازار عرضه می‌شوند. البته در حال حاضر، این نسخه هیبریدی است که توانسته از لحاظ اطمینان‌پذیری بیشتر اعتماد مشتریان را جلب کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، گردآوری داده‌ها در مورد مدل‌های هیبریدی تویوتا کمری که از سال 2020 تاکنون تولید شده‌اند، نشان می‌دهد که مشتریان از لحاظ اطمینان‌پذیری رتبه 87 از 100 را به این سدان محبوب داده‌اند. تویوتا کمری مدل 2024 نیز توانسته است رتبه بسیار خوبی به دست بیاورد و کمپانی تویوتا را به یکی از بهترین خودروسازهای آسیایی در سال 2024 تبدیل کند.

با به دست آوردن رتبه 87 از 100، به جرأت می‌توان گفت تویوتا کمری هیبرید مدل 2024، از رقبای نزدیکش که ساخت کمپانی‌های هیوندای و کیا هستند قابل اعتمادتر است و هیچ رقیب دیگری نتوانسته چنین رتبه‌ای را کسب کند.

راز آسمان پایتخت

تویوتا کمری هیبرید مدل 2024 در پنج تیپ به بازار عرضه می‌شود که همگی به یک موتور چهار سیلندر 2.5 لیتری مجهز شده‌اند. یک موتور برقی نیز روی محور جلو تعبیه شده است که به کمک موتور بنزینی می‌آید و نیروی کافی برای داشتن یک تجربه سواری مهیج را به وجود می‌آورد. این سیستم هیبریدی در مجموع می‌تواند 203 اسب بخار نیرو و 250 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : تویوتا
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز