پیکانتو ۲۰۲۵ وارد بازار ایران می شود؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

پیکانتو خودروی هاچبک تقریبا ارزان قیمتی که در محدوده یک میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده، احتمالا جزو گزینه‌های واردات به بازار ایران است.

به گزارش کاماپرس، پیکانتو جزو خودروهای معرفی شده برای واردات به بازار ایران است که مدل ۲۰۲۵ آن با قیمت ۱۲ هزار دلار و مدل چی تی این خودرو با قیمت ۱۵ هزار دلار ارایه شده است. به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود پیکانتو در بازار ایران در محدوده قیمتی یک میلیارد تومان عرضه شود.

بیشتر بخوانید: 

پیکانتو با دنده اتومات ۴ سرعته از شاسی بلند برقی EV9 الهام گرفته‌ و به همین دلیل به عنوان یک هاچبک اسپرت مورد توجه جوانان قرار دارد.

راز آسمان پایتخت

ویژگی فنی پیکانتو

از نظر فنی این خودرو از یک پیشرانه ۱/۲ لیتر تنفس طبیعی استفاده می‌کند. همچنین پیکانتو گیربکس ۵ سرعته دستی یا ۴ سرعته اتوماتیک دارد. این خودرو با ۸۴ اسب بخار قدرت و ۱۲۲ نیوتن‌متر  نیوتن می تواند شتاب ۱۰ ثانیه‌ای در مدل اتومات و ۱۲ ثانیه در مدل دستی ایجاد کند. این خودرو در ۱۰۰ کیلومتر مصرف سوختی ۶ لیتر دارد.

آپشن‌های پیکانتو

از نظر آپشن‌ها؛ پیکانتو مجهز به نمایشگر لمسی ۸ اینچ، استارت دکمه‌ای، پنل ابزار دیجیتال، روکش چرم مصنوعی فرمان و دستگیره تعویض دنده، پورت شارژ، یو اس بی است. همچنین دستیار جلوگیری از برخورد در نقطه کور و دستیار جلوگیری از تصادف عقب از امکانات حفاظتی ایمنی این خودرو محسوب می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : کیا موتورز
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز