آغاز عرضه 12 خودرو وارداتی در سامانه یکپارچه + جدول قیمت

از صبح روز چهارشنبه ١٣ دی‌ماه، سایت سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی با عرضه ١٢ محصول برای متقاضیان مرحله اول (ثبت‌نامی‌های اسفند ماه سال گذشته) به مدت سه روز در دسترس خواهد بود.

به گزارش کاماپرس، براساس اطلاعیه سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، در هفته جاری 12 مدل خودروی وارداتی برای متقاضیانی که قبلا در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده و در نوبت تحویل خودرو قرار دارند، عرضه خواهد شد.

متقاضیان خرید خودروهای وارداتی می‌توانند از فردا؛ 13 دی تا پایان روز جمعه 15 دی ماه با مراجعه به سایت خودروهای وارداتی به نشانی https://saleauto.ir خودروی موردنظر خود را انتخاب کنند.

متقاضیان در این مرحله می‌توانند سه اولویت از سبد محصولات اعلامی زیر را در نظر بگیرند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

قیمت فروش محاسباتی قطعی خودروهای وارداتی در مبادی ورودی (ریال)

عرضه 12 خودرو وارداتی در سامانه یکپارچه + جدول قیمت-کاماپرس

بر اساس تبصره یک، قیمت مندرج در جدول شماره 1، قیمت قطعی در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص به قیمت‌های فوق اضافه خواهد شد.

برآورد قیمت فروش محاسباتی علی الحساب در مبادی ورودی (ریال)

عرضه 12 خودرو وارداتی در سامانه یکپارچه + جدول قیمت-کاماپرس

همچنین قیمت علی‌الحساب اعلام شده، قیمت در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و غیره هنگام صدور فاکتور نهایی به قیمت‌های قطعی و مصوب اضافه می‌شود.

بر این اساس، واردکنندگان می‌توانند پس از فراخوان اولیه و با دریافت 50 درصد قیمت علی الحساب برای انعقاد قرارداد با متقاضی اقدام کنند.

شایان ذکر است که عدم واریز وجه در هر یک از مراحل ذکر شده تا حداکثر 5 روز پس از فراخوان به منزله انصراف از طرح بوده و متقاضی از اولویت بندی سامانه خودروهای وارداتی حذف می‌شود.

شرکت‌های واردکننده نیز موظف‌اند مطابق آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو، نسبت به تحویل خودرو و دریافت وجه از مشتریان اقدام کنند. هر یک از این شرکت‌ها در صورت تاخیر در تحویل، مشمول جرایم مندرج در آیین‌نامه خواهند شد.

به نقل از فارس، بر اساس اطلاعیه منتشر شده، ثبت نام کنندگانی که در مراحل قبل انتخاب خودرو انجام داده و در پرتال خود گزینه عدم تخصیص را مشاهده می‌کنند، می‌توانند در صورت تمایل نسبت به انتخاب خودروهای ارائه شده در جداول فوق اقدام کنند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز