گک جی اس3 ؛ جدیدترین خودرو چینی وارداتی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

به تازگی خبرهایی مبنی بر ورود یک شاسی‌بلند جدید از طریق شرکت راساموتور به کشور شنیده شده که قرار است از طریق سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی به فروش برسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شاسی بلند گک جی اس3 به یک موتور 1.5 لیتری توربو مجهز شده است که می‌تواند 175 اسب بخار نیرو و 270 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. این موتور در کنار یک گیربکس اتوماتیک دوکلاچه و هفت سرعته قرار می‌گیرد که نیرو را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند.

شتاب صفر تا 100 بستگی به نوع تنظیمات، می‌تواند بین 7.5 تا 8.5 ثانیه باشد و حداکثر سرعت نیز 190 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. این خودرو بسیار کم مصرف است و در سیکل ترکیبی فقط 6.8 لیتر در هر 100 کیلومتر بنزین می‌سوزاند.

از تجهیزات ایمنی گک جی اس3 می‌توان به کروز کنترل تطبیقی هوشمند، دوربین دید 360 درجه، سیستم هشدار تصادف از جلو، سیستم تشخیص تابلوهای جاده، نور بالای اتوماتیک، سیستم هشدار عبور از خط، کنترل پایداری الکترونیک، سنسور نور و باران، دستیار پارک دوبل، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، کیسه هوای جلو، جانبی و پرده‌ای و محدودکننده سرعت اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

تجهیزات رفاهی داخل کابین نیز مناسب است و از میان آن‌ها می‌توان از شارژر وایرلس گوشی‌های هوشمند، سیستم ورود و استارت بدون کلید، تودوزی چرمی، سیستم تهویه اتوماتیک با دریچه‌های مجزا برای صندلی‌های ردیف دوم و فیلتر گرد و غبار، صندلی‌های جلو برقی و قابلیت تنظیم صندلی راننده در شش جهت، نمایشگر لمسی 10.25 اینچی مولتی مدیا، پنل ابزار دیجیتال 7 اینچی، مسیریاب و سیستم صوتی با شش بلندگو نام برد.

شاسی بلند گک جی اس3 در چین بین 11.745 تا 16250 دلار قیمت دارد و قیمت آن در سامانه یکپارچه تاکنون به طور دقیق مشخص نشده است.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز