رونمایی از لوکس ترین شاسی بلند لندروور

تورهای مسافرتی لحظه آخر

کمپانی لندروور سرانجام نخستین تصاویر رسمی از شاسی‌بلند پرچمدار رنج روور برقی را منتشر کرد. این خودرو قرار است لوکس‌ترین نسخه از  این شاسی‌بلند همیشه پرطرفدار باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تصاویری که از رنج روور برقی مدل 2024 منتشر شده، نشان می‌دهد که طراحی بدنه به سبک و سیاق خودروهای برقی صورت گرفته است ولی تغییرات چندانی در نمای کلی آن به چشم نمی‌خورد.

رنج روور برقی مدل 2024 از همان پلتفرمی استفاده می‌کند که در نسخه‌های بنزینی، دیزلی و هیبریدی استفاده شده است و در همان خط تولید نیز ساخته خواهد شد. به گفتی کمپانی سازنده، رنج روور برقی از لحاظ عملکرد با نسخه بنزینی و 8 سیلندر آن که در سال 2024 عرضه خواهد شد، برابری می‌کند. نکته فنی دیگری که منتشر شده این است که رنج روور برقی از یک ساختار برقی 800 ولتی بهره می‌برد که به سیستم پورشه تایکان شباهت زیادی دارد.

با این که اندازه باتری رنج روور برقی مدل 2024 هنوز تأیید نشده است ولی انتظار می‌رود از نوع 100 کیلوواتی باشد و ظرف 30 دقیقه بین 10 تا 80 درصد شارژ شود.

راز آسمان پایتخت

به گفته مدیران کمپانی لندروور این شرکت قصد دارد بی‌صداترین و راحت‌ترین رنج رووری که تاکنون ساخته شده را تولید کند که هیچ گونه آلایندگی نیز نداشته باشد. علاوه بر این، رنج روور برقی جدید توانایی‌های آفرودی خوبی خواهد داشت و در شرایط سخت آب و هوایی عملکردی مناسب از خودش نشان خواهد داد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : رنج روورلندروور
ایده سبز
اوج آرام
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز