صعود شگفت انگیز کامیون برقی به قله آتشفشان + تصاویر

تورهای مسافرتی لحظه آخر

کامیون برقی ترین که نیروی آن از انرژی خورشیدی تأمین می‌شود توسط یک شرکت سوئیسی طراحی و ساخته شده است که در حوزه ماشین آلات کشاورزی و تجهیزات سنگین فعالیت می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کامیون برقی ترین (Terren) به تازگی دست به انجام یک سفر ماجراجویانه در دامنه غربی کوه آتشفشان اوخوس دل سالادو زده است. این کوه مرتفع ترین آتشفشان جهان است و در کشور شیلی قرار دارد. هدف ترین از انجام این سفر این بوده است تا یک رکورد ارتفاع جدید برای خودروهای برقی ثبت کند و طی آن توانست با موفقیت به ارتفاع 6500 متر صعود کند.

رکورد پیشین ارتفاع برای خودروهای برقی در دست فولکس واگن ID.4 GTX بود که به ارتفاع 5816 متری دست یافته بود. موفقیت ترین یک دستاورد بزرگ به شمار می آید چون توانایی‌ خودروهای برقی که با انرژی خوشیدی تغذیه می‌شوند را به نمایش گذاشته و راه را برای کاربرد بیشتر آن‌ها در حمل و نقل و صنایع را هموار می‌کند.

راز آسمان پایتخت

علاوه بر این، موفقیت ترین نشان دهنده نبوغ و خلاقیت طراحان و مهندسانش است. این کامیون نوآورانه و کاربردی است و توانایی آن را دارد تا تأثیری بزرگ بر صنعت حمل و نقل بگذارد. صعود به قله اوخوس دل سالادو نشانه‌ای از آینده است و به طور قطع می‌تواند شرکت‌های خودروسازی را تشویق کند تا وسایل نقلیه نوآورانه و کم مصرف بیشتری تولید کنند.

فتح قله آتشفشان اوخوس دل سالادو با یک خودرو برقی توانایی های یک فناوری نوین را به نمایش گذاشته و نشان می‌دهد خودروهای برقی می‌توانند از پس چالش‌های بسیار سخت نیز بر بیایند.

کامیون ترین به دو موتور برقی مجهز شده است که در مجموع می توانند 380 اسب بخار نیرو تولید کنند. باتری از نوع 90 کیلوواتی است و مساحت پنل های خورشیدی که بر روی سقف آن تعبیه شده به 8 فوت مربع می رسد. این کامیون برقی می‌تواند با یک بار شارژ مسافتی برابر با 200 کیلومتر را بپیماید.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز