رکوردشکنی سدان ای تی 7 ؛ خودرو برقی و پرچمدار چینی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

خودرو برقی ای تی 7 که سدان پرچمدار کمپانی چینی نیئو به شمار می‌رود، به تازگی توانسته یک سفر تاریخی را با موفقیت به پایان برساند و فقط با یک بار شارژ مسافتی 1044 کیلومتر را طی کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، انجام این سفر که توسط سدان پرچمدار ای تی 7 (ET7)  صورت گرفت نه تنها توانایی‌های این خودرو برقی را نشان داد بلکه فناوری بسیار پیشرفته باتری‌های کمپانی نیئو (Nio) را نیز به نمایش گذاشت.

آن طور که مدیر عامل شرکت نیئو در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده، سفر 14 ساعته سدان ای تی 7 در سرمای بسیار شدید و از شانگهای تا شیامن انجام گرفته است. با وجود سرمای هوا و دمای 2 درجه زیر صفر، ای تی 7 عملکردی بی‌نظیر از خودش به نمایش گذاشت و در حالی به مقصد رسید که هنوز 3 درصد از شارژ باتری آن باقی مانده بود.

دستاورد جدیدی که کمپانی نیئو به آن دست یافته است استانداردهای کنونی صنعت خودروهای برقی را به چالش می‌کشد و توانایی ای تی 7 برای پیمودن 1044 کیلومتر آن هم فقط با یک بار شارژ نشان دهنده نوآوری های بی نظیر شرکت نیئو است. علاوه بر این، این باتری 150 کیلوواتی فوق دوربرد را در زمینه ظرفیت و ایمنی پیشرو می‌کند.

راز آسمان پایتخت

دستیابی به برد 1044 کیلومتری می‌تواند آینده صنعت خودروسازی را متحول کند و آن را از مصرف سوخت‌های فسیلی به سوی مصرف برق سوق دهد. نسل جدید باتری‌های 150 کیلوواتی نیئو از آوریل 2024 به صورت انبوه تولید خواهد شد و تمرکز آن بر مصرف کم و ایمنی خواهد بود.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز