رونمایی از آنتن خودرو ال جی با فناوری ارتباطی پیشرفته

تورهای مسافرتی لحظه آخر

آنتن شفاف جدیدی که کمپانی ال جی تولید کرده از فناوری‌های ارتباطی بسیار پیشرفته‌ای بهره می‌برد و هدفش این است که ارتباطات خودرویی را متحول کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شرکت ال جی الکترونیکس (LG Electronics) با هدف متحول کردن ارتباطات در صنعت خودرو به تازگی اعلام کرده که در نمایشگاه CES 2024 از یک آنتن شفاف و نوآورانه برای خودروها رونمایی خواهد کرد.

این فناوری پیشرو با مشارکت شرکت فرانسوی سنت گوبین سیکوریت که در زمینه ساخت شیشه اتومبیل فعالیت می‌کند به دست آمده و نشان دهنده یک گام بزرگ به سوی یکپارچه سازی و بالا بردن توانایی‌های ارتباطی وسایل نقلیه است.

آنتن شفاف و جدید ال جی با انواع شیشه اتومبیل سازگار بوده و می‌توان آن را در داخل شیشه و یا بر روی آن نصب کرد. این آنتن به راحتی با شیشه جلو و یا سانروف یکپارچه می‌شود و نیاز به طراحی و ساخت انواع مختلفی از آنتن را برطرف می‌کند.

راز آسمان پایتخت

آنتن جدید ال جی از شبکه های 5G،  (GNSS،سیستم ماهواره ای مسیریاب جهانی) و وای فای پشتیبانی می‌کند و به کاربرانش این امکان را می‌دهد تا  بیش از هر زمان دیگری بتوانند به این شبکه‌ها متصل بماند.

قرار است از این آنتن در نمایشگاه CES 2024 که در شهر لاس وگاس برگزار می‌شود، رونمایی شود و رویکرد تازه شرکت ال جی به ارتباطات در صنعت خودرو را به نمایش بگذارد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز