همکاری مشترک هوآوی و چری برای تولید یک شاسی بلند لوکس

پس از عرضه موفق خودرو آیتو 9، کمپانی هوآوی در حال کار کردن بر روی یک شاسی‌بلند دیگر است که از فناوری بالایی بهره می‌برد و شش نفر ظرفیت خواهد داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شرکت هوآوی که پیشتر با گوش‌های آیفون به رقابت می‌پرداخت هم اکنون با کمپانی چری دست به دست هم داده‌اند تا شاسی‌بلند دیگری با نام لوکسید اس7 (Luxeed S7) را تولید کنند تا رقیبی سرسخت برای تسلا مدل اس باشد.

همکاری بین هوآوی و چری باعث به وجود آمدن فناوری‌های نوینی شده است از جمله پروژکتورهایی که تجربه‌ای شبیه سینما در اختیار سرنشینان قرار می‌دهند. این پروژکتورهای یکپارچه می‌توانند تصویر و ویدیو را با ابعاد 100 اینچ بر روی هر سطح صافی به نمایش بگذارند.

صندلی های شاسی بلند شش نفره لوکسید اس7 به گونه‌ای طراحی شده‌اند که هنگام مسافرت می‌توان آن‌ها را به یک تختخواب دو نفره تبدیل کرد.

راز آسمان پایتخت

تاکنون اطلاعات فنی دیگری در مورد پیشرانه این شاسی‌بلند جدید منتشر نشده است و آن طور که پیداست باید تا اویل سال 2024 برای اطلاعات بیشتر منتظر ماند.

گفتنی است امکان ثبت سفارش شاسی‌بلند آیتو 9 هم اکنون برای مشتریان وجود دارد ولی خودرو اوایل سال 2024 به دست‌شان خواهد رسید. قیمت تیپ پایه M9 EREV MAX آیتو 9 در حدود 65700 دلار و قیمت تیپ M9 EV Ultra در حدود 80000 دلار اعلام شده است.

با توجه به این نکته که هوآوی رقابتی سرسختانه با محصولات آمریکایی دارد، نباید انتظار داشت این شاسی بلندهای جدید در آینده نزدیک در بازار آمریکا عرضه شوند.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : چریهوآوی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز