معرفی لکسوس جی ایکس 2024 / عرضه نسخه هیبریدی خودرو

تورهای مسافرتی لحظه آخر

لکسوس جی ایکس مدل 2024 با تویوتا سکونیا از پلتفرم مشترکی بهره می‌برد و طراحی ظاهری‌اش نیز قدری به تویوتا لندکروزر 2024 شباهت پیدا کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، لکسوس جی ایکس مدل 2024 آغازگر نسل سوم این شاسی بلند پرطرفدار است و از همان توانایی‌های آفرودی و فناوری‌هایی بهره می‌برد که از یک لکسوس اصیل انتظار داریم.

لکسوس جی ایکس مدل 2024 فقط با یک نوع موتور به بازار عرضه می‌شود. این موتور شش سیلندر 3.4 لیتری و دو توربوشارژری می‌تواند 349 اسب بخار نیرو و 650 نیوتن متر گشتاور تولید کند و نیرویش را از طریق یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ می‌فرستد.

آن‌طور که کمپانی سازنده اعلام کرده است نسخه هیبریدی این خودرو نیز در آینده نزدیک از راه خواهد رسید.

راز آسمان پایتخت

با این که لکسوس جی ایکس مدل 2024 بیش از 3240 کیلوگرم وزن دارد شتاب صفر تا صد آن 6.5 ثانیه و حداکثر سرعتش 282 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

تیپ پایه لکسوس جی ایکس مدل 2024 از سه ردیف صندلی بهره می‌برد و می‌تواند هفت سرنشین را در خودش جا بدهد. از تجهیزات داخل کابین این خودرو می‌توان به پنل ابزار تمام دیجیتال، نمایشگر تفریحات و سرگرمی 14 اینچی لمسی و 6 درگاه یو اس بی در قسمت‌های مختلف کابین اشاره کرد.

برخی از تجهیزات ایمنی لکسوس جی ایکس مدل 2024 عبارتند از: سیستم هشدار برخورد از جلو، سیستم هشدار نقاط کور و ترافیک عقب، نور بالای اتوماتیک، سیستم تشخیص تابلوهای جاده، سیستم هشدار عبور از خط، کروز کنترل تطبیقی و سیستم ایمنی Lexus Safety System+ 3.0 که می‌تواند فناوری خودران سطح 2 را در اختیار راننده بگذارد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : لکسوس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز