ارزان ترین جارو شارژی بازار کدام است؟

Une femme utilisant un aspirateur rechargeable à la maison-کاماپرس

حفظ نظافت منزل و محیط داخل خودرو دغدغه همیشگی کاربران است. جارو شارژی با وزن سبک‌تر نسبت به جاروبرقی‌، به واسطه طراحی خاص خود، به راحتی‌ می‌تواند مخفی‌ترین زاویه‌های خانه و خودرو با دسترسی محدود و سخت را نیز جارو بکشد. جاروشارژی همچنین به راحتی جابجا شده، قیمت به مراتب پایین‌تری داشته و فضای بسیار کمی اشغال می‌کند. این محصول در دو مدل دستی و ایستاده طراحی شده و مدل دستی آن، برای تمیزکردن داخل کمد و خودرو نیز کاربرد دارد.

کاماپرس در این گزارش به معرفی ارزان‌ترین جارو شارژی موجود در سایت‌های اینترنتی می‌پردازد.

جارو شارژی مدل G6

این مدل جارو شارژی گردان 360 درجه، در هنگام تهیه این گزارش با قیمت حدودی 1 میلیون و 120 هزارتومان عرضه می‌شود. این جارو از نوع ایستاده است و دسته آن قابلیت تاشو دارد و به همین دلیل فضای کمی اشغال می‌کند. بدنه این محصول از آلومینیوم و پلاستیک ساخته شده، وزن آن سبک و تنها 900 گرم است و با ظرفیت مخزن 0.5 لیتری مناسب فضاهای کوچک است. برای فول شارژ شدن این دستگاه به 4 تا 6 ساعت زمان نیاز است و تا حداکثر 45 دقیقه بازدهی دارد.

جارو شارژی مدل G6-کاماپرس

 

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

جارو شارژی ای پی نیو مدل A8

این مدل جارو شارژی را با قیمت حدودی 1 میلیون و 380 هزارتومان در رنگ مشکی و سفید می‌توان تهیه کرد. وزن این دستگاه 1.3 کیلوگرم است و سبک محسوب می‌شود. مخزن این جارو شارژی ظرفیت 300 میلی لیتری برای زباله‌های خشک و 40 میلی لیتری برای مایعات دارد. ظرفیت باتری این دستگاه 2200 وات است و می‌توان به مدت زمان 20 دقیقه از آن استفاده کرد. این مدل جارو شارژی با سه سری متفاوت، قابلیت پاکسازی تمامی سطوح خشک و تر را دارد.

جارو شارژی ای پی نیو مدل A8-کاماپرس

جارو شارژی عصایی مدل SK-968

این مدل جارو شارژی به رنگ سفید عرضه می‌شود و حدود 1 میلیون و 450 هزارتومان قیمت دارد. مخزن این دستگاه 600 میلی لیتر است و 4 سری با سایزهای مختلف به کاربر امکان دسترسی به زوایای مختلف محیطی را می‌دهد. جنس بدنه این محصول از پلاستیک ABS است و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.

جارو شارژی عصایی مدل SK-968-کاماپرس

جارو شارژی سایا مدل Turbo

این مدل جارو شارژی با قابلیت جذب مایعات، حدود 1 میلیون و 980 هزارتومان قیمت‌گذاری شده است. این محصول با وزن یک کیلوگرم، سبک محسوب شده و جابجایی آسانی دارد. این مدل جارو شارژی با ظرفیت باتری 1800 میلی آمپری، امکان استفاده بین 10 تا 15 دقیقه را برای کاربر فراهم می‌کند. کاربران از کیفیت مکش آن و همین طور قابلیت پاکسازی مایعات ابراز رضایت دارند.

جارو شارژی سایا مدل Turbo-کاماپرس

 

جارو شارژی مجیک مدل AV 701

این مدل جارو شارژی درما به رنگ سفید و مشکی، با حدود قیمت 2 میلیون و 100 هزارتومان عرضه می‌شود. این دستگاه، ابزار مناسبی برای پاکسازی داخل خودرو، سطح موکت و پله است. این جارو شارژی دو سری معمولی و یک سری پهن دارد و شکاف‌های سطح را به خوبی پاکسازی می‌کند. شارژ کامل این محصول حدود 8 ساعت زمان برده و به مدت ده دقیقه می‌توان از آن استفاده کرد.

جارو شارژی مجیک مدل AV 701-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : انتخاب سنتردیجی کالاسلام باباشهر لوازم‌ خانگی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز