با 40 میلیون جاروبرقی هوشمند فیلیپس بخریم یا روبوراک؟

aspirateur-robot 1920 px-کاماپرس
لست سکند

با پیشرفت تکنولوژی، جاروبرقی‌های هوشمندی روی کارآمده‌اند که با استفاده از هوش مصنوعی، به تنهایی می‌توانند فرمان تمیزی منزل را به دست بگیرند. با ظهور این نسل از جاروبرقی‌ها، وابستگی محصول به کاربر به حداقل ممکن می‌رسد و از این رو، با استقبال کاربران پرمشغله روبرو شده‌ است. از طرف دیگر، ظرافت و دقت این نسل از جاروبرقی‌ها بسیار بالا بوده و می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن، مخفی‌ترین مکان‌ها را تمیز کند. برند فیلیپس و شیائومی نیز در این زمینه، همچون گذشته پیشگام هستند و با طراحی و تولید جاروبرقی‌های هوشمند، به بالابردن سطح کیفی زندگی و راحتی کاربران کمک شایانی کرده‌اند.

کاماپرس در این گزارش، 4 مدل جاروبرقی برند فیلیپس و روبوراک تا سقف 40 میلیون تومان را معرفی می‌کند.

جاروبرقی روبوراک مدل S8

قیمت این مدل جاروبرقی هوشمند هنگام تهیه این گزارش، حدود 37 میلیون و 900 هزارتومان است. این محصول با قدرت مکش 6000 پاسکال، قادر به تمیزکردن کوچک‌ترین گرد و غبار ممکن است. برس لاستیکی این جاروبرقی طوری طراحی شده که از گره‌خوردگی مو جلوگیری می‌کند و کار را برای کاربرانی  که با مشکل ریزش موی حیوان خانگی مواجهند، راحت‌تر می‌کند. این مدل جاروبرقی با بهره‌مندی از فناوری التراسونیک، مناسب سطوح مختلف کاشی، سرامیک، پارکت و حتی فرش است و قابلیت تبدیل جاروبرقی به تی را نیز دارد.

جاروبرقی روبوراک مدل  S8-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

جاروبرقی روبوراک مدل q8 max

این جاروبرقی با قیمت حدودی 39 میلیون تومان در دو رنگ مشکی و سفید طراحی شده و با ترکیب پلاستیک براق و مات نمای ظاهری جذابی دارد. این محصول با توان مکش 5500 پاسکال، قدرت و دقت پاک‌کنندگی بالایی دارد. برخورداری از سنسور لیدار در این مدل جاروبرقی، باعث‌ ایجاد زاویه دید 360 درجه‌ای شده و مسیریابی به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود. این جاروبرقی قابلیت تی‌کشی دارد و با پد پارچه‌ای از جنس میکروفایبر، برای از بین‌بردن هرنوع لکه‌ و مایعات نیز مناسب است.

جاروبرقی روبوراک مدل q8 max-کاماپرس

جاروبرقی فیلیپس مدل XU3000/01

این مدل جاروبرقی هوشمند فیلیپس، حدود 39 میلیون و 870 هزارتومان قیمت دارد. قدرت مکش این جاروبرقی 4000 پاسکال است. این محصول در مواجهه با فرش، به طور خودکار، قدرت مکش خود را افزایش می‌دهد تا کوچک‌ترین ذرات ریز را نیز جمع‌آوری کند. باتری این جاروبرقی ظرفیت استفاده 200 دقیقه‌ای دارد و برای فضاهایی با متراژ بالای 150 متر بسیار مناسب است؛ البته در صورت اتمام باتری، خود دستگاه کاملا مستقل عمل کرده و برای شارژ مجدد به ایستگاه شارژ بازمی‌گردد که مزیت بزرگی محسوب می‌شود؛ به همین خاطر نیازی به نظارت کاربر در این زمینه ندارد و می‌توان با خیال راحت مسئولیت نظافت منزل را به این جاروبرقی سپرد.

جارو برقی فیلیپس-کاماپرس

جاروبرقی فیلیپس مدل XU3000/02 HomeRun

این جاروبرقی هوشمند، با قیمت حدودی 39 میلیون و 600 هزار تومان در بازار موجود است. محصول مذکور قابلیت تشخیص فرش و افزایش قدرت مکش را دارد. این مدل از جاروبرقی فیلیپس، با برخورداری از مکش اولترا، می‌تواند تکه‌های شکسته شده اشیا را با بالاترین دقت ممکن جمع‌آوری کند و از قدرت مکش 4000 پاسکالی نیز بهره می‌برد. این جاروبرقی با یکبار شارژ کامل‌، 230 دقیقه بازدهی مفید دارد و برای فضاهای بزرگ توصیه می‌شود.

جاروبرقی فیلیپس مدل XU3000/02 HomeRun -کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : انتخاب سنتردیجی کالاسلام باباشهر لوازم‌ خانگی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز