پرفروش‌ ترین جارو شارژی برند بوش + قیمت

لست سکند

جارو شارژی نسبت به جاروهای دستی و یا برقی پرزها، خرده‌ها و کثیفی‌های بیشتری را از روی فرش‌ و کف محیط جدا می‌کنند. طراحی ظاهری باریک‌‌، سبک و بی‌سیم بودن این دستگاه‌ها نیز از مزایا و امتیازات آن به شمار می‌رود. جارو شارژی بوش به عنوان برترین برند بازار لوازم خانگی، محبوبیت بالایی بین مشتریان دارد. این برند جارو شارژی برای تمیز کردن روکش‌ها و شکاف‌های کوچک از کارایی بالایی برخوردار است.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین جارو شارژی‌‌های برند بوش را معرفی و بررسی می‌کند.

1_جارو شارژی دستی بوش مدل BHN14N

12 تا 16 ساعت طول می‌کشد تا این دستگاه به طور کامل شارژ شود و تا 15 دقیقه به طور مداوم کار می‌کند. این محصول دارای سیستم High Airflow است که سطوح را به طور کامل تمیز کرده و فیلتر درون مخزن از خروج گرد و غبار به محیط جلوگیری می‌کند. باتری NiMH این دستگاه بسیار قدرتمند بوده و با محیط زیست سازگار است. از ویژگی‌های این محصول می توان به چراغ نشانگر شارژ باتری و فیلتر بهداشتی قابل شست‌شوی آن اشاره کرد. این دستگاه به صورت دستی طراحی شده و وزن 1.2 کیلوگرمی آن نگهداری و جا به جایی را راحت می کند. این محصول توانایی جذب مایعات را دارد و می‌توانید سرعت آن را تنظیم کنید. مخزن این جارو ظرفیت مناسبی داشته و با فشردن یک کلید به راحتی از دستگاه جدا می‌شود.

قیمت این محصول در لحظه تهیه این گزارش 2 میلیون و 840 هزارتومان است.

راز آسمان پایتخت

2_جارو شارژی بوش مدل BCHF2MX20

5 ساعت نیاز است تا این دستگاه به طور کامل شارژ شود و تا 45 دقیقه به طور مداوم کار کند. این محصول دارای سیستم easy clean  است که می‌توانید به راحتی برس آن را جدا کرده و تمیز کنید. باتری لیتیوم این دستگاه طول عمر بالایی داشته و در طولانی مدت قابل استفاده است. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به برس electro  که برای تمیز کردن انواع سطوح به کار می رود و فیلتر قابل شست شو نازل منعطف که برای کارایی بهتر و تمیز کردن کنج و گوشه‌های مبل است،اشاره کرد. این مدل دارای قوی‌ترین باتری و بالاترین میزان شارژدهی بین جاروشارژی های میان‌رده شرکت بوش است. وزن این جارو عصایی 2.5 کیلوگرم بوده و استفاده و نگهداری از آن اسان است.

بیشتر بخوانید:

این محصول 5 میلیون و 720 هزارتومان قیمت دارد.

3_جارو شارژی بوش مدل BBH32101

5 ساعت طول می‌کشد تا این دستگاه به طور کامل شارژ شود و به صورت مرحله‌ای تا 50 دقیقه و به طور مداوم تا 20 دقیقه کار کند. این محصول دارای فناوری بدون کیسه با قابلیت تمیزکنندگی و کارایی بالا است. باتری قابل تعویض Li-lon بسیار قدرتمندی دارد و برای استفاده طولانی مدت مناسب است. از قابلیت‌های این محصول می‌توان به سیستم easy clean  و قابلیت تنظیم مکش آن اشاره کرد. با لوازم جانبی این دستگاه می‌توانید خودرو و روی مبل را تمیز کنید. ظرفیت مخزن این محصول 0.4 لیتر است و فیلتر جدا شونده و مخزن قابل شست‌شو دارد. این دستگاه به صورت ایستاده و دستی قابل استفاده بوده و سری گردگیر دارد که می‌تواند مو را از سطوح جمع کند. وزن این دستگاه 3 کیلوگرم و بدنه آن از جنس پلاستیک است.

قیمت این محصول 10 میلیون و 800 هزارتومان تعیین شده است.

4_جارو شارژی بوش مدل BCS611P4A

5 ساعت نیاز است تا این دستگاه به طور کامل شارژ شود. میزان شارژدهی در حالت عادی 30 دقیقه و در حالت توربو 26 دقیقه است. این محصول دارای برس گردان جهت جمع کردن راحت مو و مواد ریز و سیستم باکتری زدا است که مانع خروج گرد و غبار از مخزن می‌شود. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به سیستم easy clean جهت جداسازی و تمیزکردن آسان برس و شلنگ دارای مکش توربو آن اشاره کرد. دسته این جارو 180 درجه خم می‌شود تا بتوانید به راحتی زیر مبل را تمیز کنید و جنس بدنه شفاف آن کمک می‌کند تا از پر یا خالی بودن دستگاه مطمئن شوید. ظرفیت مخزن این محصول 300 میلی‌متر و قابل شست‌شو است. این جارو عصایی نشانگر وضعیت باتری دارد و دارای قابلیت کنترل سرعت در دو سطح است. وزن این محصول 2.5 کیلوگرم بوده که کیفیت بالایی در تمیز کردن دارد.

قیمت این محصول 12 میلیون و 149 هزارتومان است.

5_جارو شارژی بوش مدل BCS711XXL

5 ساعت طول می‌کشد تا این دستگاه به طور کامل شارژ شود و شارژدهی آن به صورت مرحله‌ای 40 دقیقه و به طور مداوم 20 دقیقه است. این محصول دارای لوله اتصالی جارو تاشو می‌باشد که امکان تمیز کردن مبل و میز را فراهم کرده و برس گردان جمع کردن مو و مواد ریز را راحت می‌کند. باتری Li-lon دوام بالایی دارد و قابل استفاده برای تمامی لوازم برند بوش است. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به سیستم easy clean برای جداسازی و تمیز کردن آسان برس و حالت مکش توربو اشاره کرد. این دستگاه نشانگر میزان شارژ باتری داشته و پارویی کف آن دارای لامپ جهت جاروکشی راحت‌تر است. ظرفیت مخزن این محصول 0.3 لیتر بوده که قابل شست‌شو است. این جارو به صورت دستی و ایستاده قابل استفاده بوده و دارای 5 قطعه اکسسوری است که سری تمیزکاری کیبورد کامپیوتر و سری مو جمع کننده حیوانات خانگی هم دارد.

این محصول 16 میلیون و 440 هزارتومان قیمت دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : بوش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز