ویژگی و قیمت انواع جاروبرقی فیلیپس

جاروبرقی از جمله لوازم خانگی است که در سال‌های اخیر تغییرات زیادی روی آن انجام شده است؛ از جمله افزایش قدرت مکش، کاهش مصرف انرژی و در نهایت عرضه جاروبرقی‌های رباتیک که انقلابی در این زمینه محسوب می‌شود. بر همین اساس برندهای مطرح تولید جاروبرقی از جمله فیلیپس سعی در ارائه مدل‌های بهتر در این بازار رقابتی دارند.

کاماپرس در این گزارش، انواع جاروبرقی فیلیپس موجود در بازار و ویژگی­های آنها را بررسی کرده است.

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170

این مدل جاروبرقی فیلیپس یکی از زیباترین مدل‌های جاروبرقی موجود در بازار است. طراحی زیبا، بادوام و آرگنومیک و رنگ زیبای این جاروبرقی، آن را چشم نواز کرده است. توان مکش FC9170 برابر با 500 وات و توان کلی آن معادل 2200 وات است. این جاروبرقی دارای قابلیت تنظیم قدرت مکش است و بر اساس کاربرد آن می‌توان قدرت مکش را کاهش یا افزایش داد.

کیسه یکبار مصرف چهار لیتری این جاروبرقی به ندرت پر می‌شود و در دفعات استفاده طولانی نیاز به تعویض خواهد داشت. علاوه بر کیسه با کیفیت، این جاروبرقی دارای فیلتر هپا 13 است که تا 99 درصد گرد و غبار محیط را جمع آوری می‌کند.

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170 در زمستان 1402 به قیمت 9 میلیون و 800 هزار تومان به فروش می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

جاروبرقی فیلیپس

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9177

FC9177 فیلیپس، یکی از مدلهای نسبتا گرانقیمت این برند است و دلیل قیمت بالای آن نیز قدرت و کارایی بالاتر این جاروبرقی است. این دستگاه با تکنولوژی جدید خود حتی کوچکترین ذرات گرد و غبار را نیز از محیط جمع­آوری می‌کند. توان مکش این مدل برابر با 500 وات و توان کلی آن معادل 2200 وات است.

یکی از ویژگی‌های این جاروبرقی، داشتن پارویی مناسب برای تمیز کردن پارکت است و فیلیپس در این مدل، ضعف جاروبرقی‌ها را رفع کرده است. همچنین پارویی این جاروبرقی چراغ دار بوده و نور آن سبب می‌شود که گرد و غبار به طور کامل قابل تشخیص باشد.

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9177 به قیمت 11 میلیون و 200 هزار تومان به فروش می‌رسد.

جاروبرقی فیلیپس

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9174

این جاروبرقی قرمز رنگ و زیبا، یکی دیگر از محصولات قدرتمند فیلیپس است. طراحی زیبای این جاروبرقی با دو دکمه بزرگ روشن و خاموش کردن جاروبرقی و سیم جمع کن و یک دکمه چرخشی تنظیم قدرت جاروبرقی، تکمیل شده است.

از ویژگی‌های خاص این جاروبرقی می­توان به سر اضافی برای جمع آوری موی حیوانات خانگی اشاره کرد و همین موضوع، آن را به یک محصول ایده آل برای خانواده‌هایی که حیوانات خانگی دارند، تبدیل کرده است. همچنین این جاروبرقی دارای سر مثلثی شکل است که می‌تواند تمام گوشه و کنار خانه را به طور کامل تمیز کند.

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9174 به قیمت 10 میلیون و 200 هزار تومان به فروش می‌رسد.

جاروبرقی فیلیپس

جاروبرقی مخزن دار فیلیپس مدل FC8950

این جاروبرقی دارای فناوری فیلتراسیون توسط آب به نام آکوا وب است. این فناوری با بازدهی بالا، هوای خروجی را با استفاده از مخرن جاروبرقی که آب در آن قرار دارد، تمیز می­کند. حتی می‌توان برای خوش­بو کردن محیط از عطر یا صابون عطردار نیز در کنار آب استفاده کرد.

این جاروبرقی دارای فیلتر قابل شست­وشو است که به راحتی از دستگاه جدا شده و پس از شستن می‌توان به راحتی آن را روی جاروبرقی نصب کرد. پارویی این جاروبرقی از نوع مثلثی شکل است و برای تمیز کردن گوشه و کنار خانه از آن استفاده می­شود.

جاروبرقی فیلیپس

جارو برقی فیلیپس مدل FC9732

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9732 را می‌توان ظریف‌ترین جاروبرقی این برند دانست. اگرچه توان مصرفی 2100 وات و توان مکش 470 وات آن پایین‌تر از سایر مدل‌های فیلیپس است. این جاروبرقی نیز جزو جاروبرقی‌های مخزن‌دار و بدون کیسه است که آن را از نظر اقتصادی به صرفه می‌کند. این مخزن دارای ظرفیت 2 لیتری است.

یکی دیگر از ویژگی‌های اصلی FC9732 کم صدا بودن آن است و جاروبرقی در پرکارترین زمان تنها 79 دسیبل صدا ایجاد می‌کند. فیلیپس همانند دیگر محصولات مشابه خود در این جاروبرقی هم از فیلتر هپا استفاده کرده است.

جاروبرقی فیلیپس

جارو برقی فیلیپس مدل FC9732

مدل FC9732 را می‌توان ظریف‌ترین جاروبرقی این برند دانست؛ هرچند که توان مصرفی 2100 وات و توان مکش 470 وات آن پایین‌تر از سایر مدل‌های فیلیپس است. این جاروبرقی نیز جزو جاروبرقی‌های مخزن‌دار و بدون کیسه است که آن را از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می‌کند. مخزن این جاروبرقی دو لیتر ظرفیت دارد.

یکی دیگر از ویژگی‌های اصلی FC9732 کم صدا بودن آن است و جاروبرقی در پرکارترین زمان تنها 79 دسیبل صدا تولید می‌کند. فیلیپس همانند دیگر محصولات مشابه خود، در این جاروبرقی هم از فیلتر هپا استفاده کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : لوازم خونگی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز