پرتکرارترین سوالات مسافران درباره تور بانکوک

تور بانکوک-کاماپرس
لست سکند

تور بانکوک یکی از پرطرفدارترین تورهای گردشگری در این منطقه است و حتی برخی از مجلات گردشگری، بانکوک را به عنوان بهترین شهر دنیا برای مسافرت انتخاب کرده‌اند. گردشگرانی که به این شهر زیبا سفر می‌کنند، می‌توانند از غذاهای خیابانی خوشمزه، طبیعت دلنشین، زندگی شبانه پر جنب‌وجوش، تفریحات هیجان‌انگیز و نظایر آن لذت ببرند.

در این گزارش به برخی از پرتکرارترین سوالات مسافران درباره تور بانکوک پاسخ داده شده است.

تور بانکوک-کاماپرس

بهترین زمان رزرو تور بانکوک چه فصلی است؟

در اغلب ایام سال، آب و هوای گرم و شرجی در شهر بانکوک حاکم است. فصل خنک این شهر از ماه آبان آغاز می‌شود و تا اسفند ادامه دارد. البته دمای بانکوک در این زمان از سال، تنها چند درجه از سایر فصل‌ها خنک‌تر می­شود؛ با این حال، آبان تا اسفندماه بهترین زمان برای رزرو تور بانکوک به لحاظ شرایط آب و هوایی است.

استقبال گردشگران از تور بانکوک در این زمان موجب می‌شود که قیمت آن کمی افزایش یابد؛ بنابراین چنانچه به دنبال بهترین زمان رزرو تور بانکوک با قیمت ارزان هستید، توصیه می‌کنیم بین تیر تا مهر به این شهر سفر کنید. معمولاً در این زمان از سال، ارزان‌ترین نرخ‌های هتل و مخارج روزانه شامل حال گردشگران می‌شود.

راز آسمان پایتخت

واحد پول تایلند چیست؟

واحد پول تایلند، بات (Baht) نام دارد. هتل‌ها، رستوران‌ها و مراکز تفریحی شهر بانکوک از گردشگران دلار یا یورو قبول نمی‌کنند؛ بنابراین بهتر است هنگام سفر به مقدار لازم پول نقد همراه داشته باشید. در حال حاضر، قیمت هر بات تایلند 1405 تومان است.

آیا اخذ ویزای توریستی تایلند برای ایرانیان دشوار است؟

گردشگران ایرانی می‌توانند با کمترین تلاش و دردسر، ویزای توریستی تایلند را دریافت کنند. شرایط اخذ این ویزا شامل ارائه گردش حساب یک ماه اخیر و تمکن مالی پنج میلیون تومانی برای هر نفر است. متقاضیان می‌توانند با ارائه مدارک لازم به سفارت‌ تایلند، ویزای خود را پس از سه روز کاری دریافت کنند.

ویزای توریستی تایلند در دو نوع یک بار ورود (58 روزه) و چند بار ورود (شش ماهه) صادر می‌شود. قیمت ویزای یک بار ورود تایلند حدود 37 یورو و قیمت ویزای چند بار ورود تایلند 150 یورو است. دریافت این ویزا تنها از طریق آژانس‌های مسافرتی و کارگزاران رسمی امکان‌پذیر است و بنابراین متقاضیان نیازی به گرفتن وقت سفارت ندارند.

تور بانکوک-کاماپرس

یکی از دلایل پرطرفدار بودن تور بانکوک این است که مسافران می‌توانند یک سفر لوکس اما ارزان‌قیمت تجربه کنند. در واقع، بانکوک همواره به عنوان محبوب‌ترین شهر توریستی دنیا شناخته می‌شود و به همین دلیل تلاش زیادی برای جذب گردشگران بیشتر می­کند و این موضوع موجب شده که هتل‌ها و امکانات لوکس با قیمت ارزان به گردشگران ارائه شود. در نتیجه، مسافران می‌توانند هتل‌های مشهور جهان را با یک سوم قیمت سایر شهرهای دنیا در بانکوک رزرو کنند! بنابراین، ارزان بودن قیمت تور بانکوک به هیچ وجه به معنای کیفیت پایین تور نیست.

دیدنی‌های معروف بانکوک

معابد باشکوه و تاریخی بانکوک همچون وات پراکائو، وات آرون، وات فو و معبد کوه طلایی از شهرت جهانی برخوردارند. اگر تمایل دارید که از دیگر جاذبه‌های تاریخی بانکوک دیدن کنید، کاخ بزرگ بانکوک و عمارت ویمانمک را از دست ندهید.

چنانچه اهل سفرهای طبیعت‌گردی هستید، قایق سواری در طول رودخانه چائو فرایا بسیار دلچسب است و در این سفر کوتاه دریایی می‌توانید سایر دیدنی‌های بانکوک را نیز تماشا کنید. باغ وحش سافاری بانکوک و باغ باترفلای نیز از دیگر جاذبه‌های مورد پسند طبیعت‌دوستان است.

اگر هم عاشق تفریحات هیجان‌انگیز هستید، بازدید از شهربازی دریم ورلد را در برنامه سفر خود بگنجانید. این شهربازی در کنار تفریحات جذاب خود، یک بخش به ‌نام پلازا دارد که بسیار مشابه دیزنی‌لند آمریکا است. پارک آبی فانتازیا لاگون و آکواریوم سی لایف از دیگر جاهای دیدنی بانکوک است که تماشای آن می‌تواند شما را به وجد بیاورد.

تور بانکوک-کاماپرس

تور بانکوک را از کجا رزرو کنیم؟

چنانچه قصد دارید که با رزرو تور بانکوک، یک سفر به‌یادماندنی و جذاب را تجربه کنید، تورهای آژانس مسافرتی “نهال گشت” را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این آژانس معتبر گردشگری، سابقه درخشانی در برگزاری تورهای خارجی و به ویژه تورهای جنوب شرقی آسیا دارد. با رزرو تور بانکوک از نهال گشت می‌توانید از خدماتی مانند ویزای توریستی، بلیط رفت و برگشت، اقامت در هتل همراه با صبحانه رایگان، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، گشت شهری و تور لیدر فارسی‌زبان بهره‌مند شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جزئیات تور بانکوک می‌توانید به وبسایت نهال گشت به آدرس www.nahalgasht.com مراجعه کنید یا با شماره تلفن 1830-026 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : نهال گشت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز