معروف ترین جاذبه های بهاری در تور مجارستان

Les attractions de la Hongrie-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

طبق آمار  منتشر شده در سال 2023، 16 میلیون نفر از کشور مجارستان دیدن کرده‌اند؛ این رقم نشان از افزایش 18 درصدی میزان گردشگران نسبت به سال 2022 دارد. انتخاب تور مجارستان برای سفر به اروپا هم فال است و هم تماشا. اما همراهی با افراد آگاه و متخصص می تواند لذت این سفر را دو چندان کند تا با آرامش خاطر، حتی با دانش حداقلی زبانی نیز از جاذبه‌های گردشگری این کشور بازدید کرد.

کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت ایوار، به معرفی معروف‌ترین جاذبه‌های بهاری در تور مجارستان می‌پردازد.

قلعه بودا (Buda Castle)

این قلعه به عنوان نماد شهر بوداپست، می‌تواند یکی از جاذبه‌های گردشگری در تور مجارستان باشد. قلعه بودا شکوه خاصی دارد و از هر نقطه این شهر قابل رؤیت است. این قلعه در بخش جنوبی تپه هیل و قسمت غربی رود دانوب واقع شده و با ورود به آن، می‌توان از موزه‌ها و کلیساهای مختلف دیدن کرد. موزه قلعه بودا، تاریخ و تمدن کشور مجارستان را به تصویر می‌کشد و با تور مجارستان و بازید از این قلعه می‌توان با پیشینه دو هزار ساله مردم شهر بوداپست آشنا شد.

قلعه بودا-کاماپرس

پل زنجیر (Széchenyi Chain Bridge)

در تور مجارستان می‌توان از پل زنجیر نیز دیدن کرد. این پل در سال 1849 احداث شده و از قدمت زیادی برخوردار است و نقطه اتصال دو بخش بودا و پست به شمار می‌رود. مجارستان به کشور چراغ‌ها معروف است و پل زنجیر نیز از این قاعده مستثنی نیست. پل زنجیر نیز به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری در تور مجارستان، با 1180 لامپ، نمای زیبایی در شب دارد و می‌توان با پیاده‌روی در بخش پیاده‌روی پل، از نمای شهر لذت برد و در عین حال به اروپای کلاسیک و قرون وسطی سفر کرد.

راز آسمان پایتخت

پل زنجیر-کاماپرس

دریاچه هویز (Lake Hévíz)

یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری در تور مجارستان، دریاچه هویز، بزرگترین دریاچه آب گرم جهان است. شهر هویز آب و هوای مدیترانه‌ای دارد و در فصل بهار می‌توان با سفر به این شهر در قالب تور، داخل این دریاچه با دمای آب 30 درجه سانتی‌گراد نیز شنا کرد. این دریاچه با مواد و ترکیبات شیمیایی مفید، می‌تواند درمان مناسبی برای بیماری‌های رماتیسمی و اختلالات حرکتی باشد. همچنین در فصل بهار و همزمان با شکفتن گل‌های نیلوفر آبی موجود در این دریاچه، می‌توان از زیبایی منظره لذت برد. فاصله میان این شهر و بوداپست، پایتخت مجارستان حدود دو ساعت رانندگی است.

دریاچه هویز-کاماپرس

جزیره مارگریت (Margaret Island)

از دیگر جاذبه‌های گردشگری در تور مجارستان، می‌توان به جزیره مارگریت اشاره کرد. این جزیره کوچک با طول 2.5 و عرض 50 متر در حوالی رودخانه دانوب قرار دارد. قدمت این جزیره به قرون وسطی باز می‌گردد و می‌توان رد پای عصر باستان را در آن به وضوح مشاهده کرد. با قدم زدن در این جزیره، می‌توان از شلوغی شهر فاصله گرفت و با طبیعت بکر، پارک‌ها و درختان تنومند این جزیره روبرو شد.

جزیره مارگیت-کاماپرس

موزه ملی (Hungarian National Museum)

موزه ملی نیز یکی از جاذبه‌های گردشگری در تور مجارستان به حساب می‌آید. مسلما آشنایی با فرهنگ و تاریخ هر کشور، می‌تواند برای گردشگران جذاب باشد. با بازدید از این موزه می‌توان از آثار قرن دهم تا پایان قرن بیست و یکم و دوره کمونیسم دیدن کرد. در کنار قسمت‌های مختلف موزه، معماری نئوکلاسیک و فضای داخلی جذاب این موزه نیز می‌تواند توجه گردشگران را به خود جلب کند.

موزه ملی (Hungarian National Museum)-کاماپرس

خرید تور مجارستان با ایوار

آژانس گردشگری ایوار با داشتن 20 سال سابقه، مرجعی برای انتخاب بهترین تورهای خارجی آسیایی و اروپایی به شمار می‌رود. تور مجارستان، گردشگران را به سفری هیجان‌انگیز در دل طبیعت بکر و بازدید از جاذبه‌های گردشگری تور مجارستان از جمله جزایر زیبا، پارک‌ها و مکان‌های تفریحی دعوت می‌کند و در کنار آن گزینه مناسبی برای عاشقان ادبیات و تاریخ محسوب می‌شود و سفری به یاد ماندنی و شیرین را برای آنها رقم می‌زند.

سایت ایوار با اخذ ویزای شینگن، بلیط رفت و برگشت با هواپیمایی ترکیش، اقامت در هتل‌های 4 و 5 ستاره، راهنمای تور، بیمه مسافرتی و ترانسفر فرودگاهی و بین شهری، همراه خوبی برای گردشگران خواهد بود. متقاضیان تور مجارستان می‌توانند با مراجعه به وبسایت www.eavar.com از ویژگی‌ها و خدمات آژانس ایوار اطلاعات لازم را کسب کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز