همه چیز درباره کیا پیکانتو فیس لیفت 2024 + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

با این‌که بسیاری از خودروسازها به دنبال آنند که از این سگمت خارج شوند، ولی کمپانی کیا خودرو جمع و جور شهری‌اش یعنی کیا پیکانتو را برای سال 2024 به روزرسانی کرده و تجهیزات زیادی به صورت استاندارد روی آن تعبیه کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، طراحی بدنه کیا پیکانتو فیس لیفت 2024 از خودرو پرچمدار کیا EV9 الهام گرفته است و در تیپ‌های پایه (که تیپ2  نام دارد)، تیپ GT-Line ، تیپ 3، و تیپ GT-Line S به بازار عرضه می‌شود.

کیا پیکانتو تیپ 2 در حدود 15595 دلار قیمت دارد و به تجهیزاتی مانند چراغ‌های اتوماتیک، برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران، رینگ‌های 14 اینچی، روکش چرمی غربیلک فرمان، تهویه مطبوع، درگاه USB، سنسور پارک عقب و دوربین عقب، سیستم پیشگیری از تصادف، دستیار حرکت در سراشیبی و کروز کنترل مجهز شده است.

علاوه بر این، در کابین داخلی تجهیزاتی مانند نمایشگر 8 اینچی به همراه اپلیکیشن‌های Apple CarPlay و Android Auto و یک پنل ابزار 4.2 اینچی که اطلاعات را برای راننده به نمایش می‌گذارد مشاهده می‌شود.

راز آسمان پایتخت

قیمت تیپ GT-Line از 16745 پوند شروع می‌شود و به تجهیزاتی مانند رینگ‌های فولادی 16 اینچی، چراغ‌های جلو و عقب ال ای دی و شیشه‌های دودی مجهز شده است.

بالاترین و گران‌ترین تیپ GT-Line S است که قیمت آن از 18445 پوند شروع می‌شود. این تیپ به سانروف، نورپردازی فراگیر کابین و یک سیستم پیشگیری از تصادف ارتقاء یافته مجهز شده است که می‌تواند عابران پیاده و دوچرخه‌سوارها را تشخیص بدهد.

تیپ‌های 2، GT-Line  و 3 به یک موتور سه سیلندر 1.0 لیتری مجهز شده‌اند که 62 اسب بخار قدرت دارد و به صورت استاندارد در کنار یک گیربکس پنج سرعته دستی و به صورت سفارشی در کنار یک گیربکس پنج سرعته اتوماتیک قرار می‌گیرد.

تیپ GT-Line S به یک موتور چهار سیلندر 1.2 لیتری مجهز شده است که 77 اسب بخار قدرت دارد و با گیربکس پنج دنده دستی و یا پنج دنده اتوماتیک به بازار عرضه می‌شود.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : کیا موتورز
ایده سبز
دادپویان
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز