همه تغییرات لکسوس آر ایکس 2024 + عکس

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شاسی‌بلند باشکوه آر ایکس بار دیگر در سال 2024 روی خط تولید کمپانی لکسوس رفته و در مقایسه با مدل سال قبل دستخوش تغییرات زیادی شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، سال 2024 دومین سالی است که نسل پنجم لکسوس آر ایکس (Lexus RX) تولید می‌شود و هدف این است که این هیولای لوکس ژاپنی همچنان بتواند مشتریان را به سوی خودش جذب کند و همچنان در این سگمنت بسیار رقابتی تأثیرگذار باشد.

لکسوس آر ایکس 2024 در تیپ‌های مختلفی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد، از تیپ فول آپشن Premium+  گرفته تا تیپ عملکرد بالای F Sport. گفتنی است فناوری بالا و مهندسی پیشرفته مدل جدید این شاسی‌بلند آینده‌نگرانه باعث شده است برند لکسوس بیشتر از گذشته طرفدار پیدا کند.

لکسوس آر ایکس 2024 با چهار موتور و دو گیربکس مختلف به بازار عرضه می‌شود. موتور تیپ پایه یک موتور چهار سیلندر توربوشارژری است که 275 اسب بخار قدرت دارد و روی لکسوس آر ایکس 350 سوار شده است. گیربکس این مدل از نوع هشت دنده اتوماتیک است که یک برنامه کنترل تعویض دنده نیز روی آن نصب گردیده است. این برنامه باعث می‌شود شتابگیری و کاهش سرعت به نرمی و آرامی صورت بگیرد. لکسوس آر ایکس 350 هم به صورت محرک جلو و هم به صورت چهار چرخ محرک به فروش می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

لکسوس آر ایکس مدل 2024 بیشتر یک خودرو جاده‌ای است ولی سیستم تعلیق اسپرت و ویژگی‌های آفرودی آن باعث می‌شود در مسیرهای ناهموار نیز خوش بدرخشد. در واقع، سیستم تعلیق متغیر تطبیقی باعث می‌شود کیفیت سواری بسیار نرم باشد و واکنش فرمان بالا برود.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : لکسوس
اوج آرام
دادپویان
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز