با 800 میلیون کدام خودرو داخلی را بخریم؟

با 800 میلیون چه خودرویی بخریم؟-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

در گذشته‌ای نه چندان دور، با 800 میلیون تومان امکان خرید خودروهای باکیفیت و حتی لوکس وجود داشت. اما امروز با توجه به تورم و جهش قیمت خودروها با این مبلغ می‌توان خودروهای معمولی یا خوروهای باکیفیت با کارکرد بالا را خریداری کرد.

در حال حاضر با 800 میلیون تومان می‌توان خودروهایی داخلی مانند، دنا، پژو پارس، سمند سورن پلاس، پژو 207 و تارا را خرید که بین خودروهای داخلی نسبتا با کیفیت محسوب می‌شوند.

کاماپرس در این گزارش 5 خودرو با قیمت حدودا 800 میلیون تومان را معرفی می‌کند.

تارا دنده‌ای مدل 1402

در حال حاضر با ۸۱۰ میلیون تومان بودجه می‌توان یک خودرو تارا دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ را خریداری کرد. کارکرد این تارا ۶۴ کیلومتر اعلام شده و بر این اساس خودرو در حد صفر کیلومتر است. این خودرو از موتور سالم، شاسی‌های پلمپ، بدنه مشکی رنگ سالم و بی‌خط و خش و گیربکس دنده‌ای استفاده می‌کند.

سمند سورن پلاس صفر

یک خودرو سمند سورن پلاس صفر کیلومتر مدل ۱۴۰۳ با قیمت ۸۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این خودرو دنده‌ای بوده و بدنه سفید رنگ آن سالم و بی‌خط و خش گزارش شده است. با توجه به صفر کیلومتر بودن، موتور و سایر قطعات فنی این سورن پلاس سالم بوده و شاسی‌ها نیز پلمپ هستند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

دنا پلاس دنده‌ای مدل 1402

یک دنا پلاس دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ با ۷۰ کیلومتر کارکرد (در حد صفر کیلومتر) با قیمت ۸۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است. گیربکس این خودرو دنده‌ای بوده و بدنه سفید رنگ آن سالم و بدون رنگ و خط و خش است. این خودرو از موتور سالم و شاسی‌های پلمپ نیز بهره می‌برد.

پژو پارس موتور جدید XU7P

یک پژو پارس با موتور جدید XU7P که مدل ۱۴۰۲ بوده کارکرد بسیار ناچیزی دارد 780 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. گیربکس این پژو پارس دنده‌ای، موتور آن سالم، شاسی‌های عقب و جلو آن پلمپ و بدنه نیز  بی‌خط و خش و سالم اعلام شده است.

پژو ۲۰۷ آی پانورما دنده‌ای صفر

یک پژو ۲۰۷ آی پانورما دنده‌ای صفر کیلومتر مدل ۱۴۰۲ با قیمت ۸۰۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. گیربکس این خودرو دنده‌ای بوده و با توجه به صفر کیلومتر بودن دارای قطعات کاملاً سالم و شاسی‌های پلمپ است. خودروی مد نظر سفید رنگ بوده و بدنه آن هیچگونه خط و خش یا رنگ شدگی ندارد.

انتهای پیام

مرتبط با : بامادیوار
اوج آرام
ایده سبز
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز