هزینه اجاره منزل نزدیک حرم در مشهد

مشهد
تور لحظه آخری-کاماپرس

شهر مشهد سالانه میزبان بیش از چند میلیون زائر است که برای زیارت حرم مطهر امام رضا علیه السلام و تجدید دیدار با آن حضرت به این شهر سفر می­‌کنند. یکی از عمده مشکلاتی که زائران با آن مواجه می‌شوند، هزینه‌ بالای اقامت و اسکان در شهر است که راهکار آن اجاره سوئیت یا منزل مبله است.

کاماپرس در این گزارش ضمن معرفی جاذبه‌های گردشگری مشهد، نرخ اجاره انواع سوئیت، آپارتمان، منزل مبله و همچنین اقامتگاه‌های بومگردی و اجاره منزل مشهد را بررسی کرده است.

جاذبه‌های گردشگری مشهد

مشهد دارای مکان‌های تاریخی و گردشگری بسیاری است که برای تفریح می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. علاقه‌­مندان به صنایع دستی می‌­توانند در مشهد بهترین آن‌ها را تهیه کنند. از غذاها و خوراک‌های مخصوص مشهدی مانند شله مشهدی نیز نباید غافل شد.

سوئیت­‌های نزدیک حرم به جاذبه‌های گردشگری فراوانی مانند اقامتگاه نادرشاه افشار، حرم امام رضا علیه السلام، موزه‌های داخل حرم و مسجد گوهرشاد دسترسی دارند. به علاوه طرقبه و شاندیز مشهد دارای آب و هوای عالی بوده و رستوران‌ها و مراکز خرید بسیاری در آنها ساخته شده است. شیشلیک، یک غذای سنتی است که بهترین نوع آن را در شاندیز مشهد می‌توان میل کرد. این غذا از گوشت گوسفند درست شده و بسیار لذیذ است.

شهربازی پارک ملت مشهد نیز با برخورداری از بهترین ابزارهای تفریحی، تجربه‌ یک روز هیجان انگیز را برای مسافران زنده می‌کند.

راز آسمان پایتخت

مشهد

اجاره سوئیت مبله نزدیک حرم امام رضا

افرادی که به قصد زیارت به مشهد سفر می‌کنند، اغلب ترجیح می‌دهند که در نزدیکی حرم امام رضا علیه السلام مکانی برای اقامت انتخاب کنند. بیشتر این افراد از بین اقامتگاه‌ها در محله‌های میدان شهدا، 17 شهریور، وحدت، مصلی و طبرسی مشهد، مکانی را برای اقامت انتخاب می‌کنند.

مسائل مختلفی مانند نزدیکی یا دوری به حرم امام رضا علیه السلام، امکانات، محله و امثال آن روی قیمت اجاره سوئیت در مشهد تاثیرگذار است. اجاره خانه یا منزل مبله در مشهد از 45 تا 705 هزار تومان متغیر است.

اجاره اقامتگاه بوم‌گردی در مشهد

بیش از 20 اقامتگاه بومگردی در مشهد، آماده خدمت‌رسانی به زائران است. اقامتگاه‌های بومگردی در مشهد اغلب قیمت‌های پایینی دارند. این خانه‌ها با بافت قدیمی، زائران را با سبک زندگی مردم بومی مشهد در گذشته آشنا می‌کنند. در بعضی از این خانه‌های سنتی و بومگردی، غذاهای محلی و صبحانه‌های محلی فراهم است. در واقع این خانه‌ها برای مسافرانی که دوست دارند با هزینه بسیار کمی در مشهد اقامت کنند و با فرهنگ بومی مردم محلی مشهد نیز آشنا شوند، انتخاب‌ جذابی است.

قیمت اجاره اقامتگاه‌های بومگردی در مشهد به خدماتی از جمله صبحانه، ناهار، شام و اینترنت بستگی دارد، اما به صورت کلی محدوده قیمت اجاره خانه سنتی در مشهد بین 45 تا 60 هزار تومان است.

مشهد

اجاره آپارتمان و اجاره منزل مشهد

در میان افرادی که به مشهد سفر می‌­کنند، عده‌­ای علاوه بر زیارت به دنبال تفریح، گردش یا درمان نیز هستند. این افراد می‌­توانند در محله‌های دیگر مشهد مانند وکیل آباد، کوثر و جلال آل احمد خانه اجاره کنند‌ که با توجه به دوری از حرم، شلوغی کمتری نیز در اطراف خود دارند. با اجاره خانه در این محله‌ها می‌توان به مجموعه‌های تفریحی، گردشگری و غذایی مشهد نیز دسترسی آسان‌تری داشت.

اجاره هتل آپارتمان در مشهد

برای اقامت در مشهد، رزرو و اجاره هتل آپارتمان نیز می‌تواند گزینه مناسبی باشد. محیط هتل آپارتمان شبیه هتل بوده، ولی امکانات آن محدودتر است. اقامت در هتل آپارتمان در کنار خدمات خوب خود به طور قطع محدودیت‌هایی نیز نسبت به خانه و منزل مبله دارد که شاید باب میل هر کسی نباشد.

مشهد

اجاره منزل در مشهد با “سپنجا”

سپنجا، وب سایت ارائه‌دهنده‌ سرویس اجاره‌ منزل است که از طریق آن می‌توان اقامتگاه‌های اجاره‌ای سراسر ایران را مشاهده و منزل مورد نظر را رزرو کرد. این مجموعه دارای مجوز رسمی از اتحادیه کشوری کسب و کار اینترنتی و نماد اعتماد الکترونیکی است. با انتخاب مناسب از ليست مكان‌هاي ارائه شده مي‌توان اقامتي كم‌هزينه و راحت را در كنار خانواده و دوستان‌ تجربه كرد. به عبارتی می‌توان از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب سوئیت، منزل مبله، ویلا و اقامتگاه بومگردی مورد نظر را در این سایت بررسی و سپس اجاره کرد. سپنجا بازپرداخت وجه در صورت کنسلی را نیز تضمین کرده که شرایط و قوانین آن در سایت آمده است. همکاران سپنجا در واحد پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۱۲شب آماده پاسخگویی به سوالات متقاضیان هستند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می­توانند به نشانی اینترنتی https://sepanja.com مراجعه کنند یا برای ارتباط با مجموعه سپنجا با شماره تلفن‌های 07191302012 و 07138303014 تماس بگیرند.

اجاره منزل نزدیک حرم در مشهد: https://sepanja.com/search/اجاره-سوئیت-در-مشهد

انتهای پیام

مرتبط با : سپنجا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز