حرفه‌ ای ترین شیر آشپزخانه بازار کدام است؟

حرفه‌ای ترین شیر آشپزخانه- کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

تجهیزات آشپزخانه روزبه‌روز در حال تکنولوژیک‌تر شدن است؛ شاید زمانی داشتن یک شیر حرفه‌ای در آشپزخانه آرزوی دوردست به شمار می‌رفت؛ اما اکنون هر زمان که اراده کنید، می‌توانید برای درست‌کردن یک قهوه یا چای، بسیار سریع آب‌جوش داشته باشید.

به دفعاتی که در روز در محل کار یا خانه به آب‌جوش نیاز دارید و مدت زمانی که برای جوش‌آوردن یک کتری زمان صرف می‌کنید، فکر کنید؟ در روز چه میزان از زمان و انرژی را برای این کار صرف می‌کنید، اما اکنون و تنها با یک حرکت می‌توانید برای هر کاری در لحظه آب‌جوش داشته باشید؛ فقط کافی است شیر آشپزخانه خود را باز کنید.

حرفه‌ای ترین شیر آشپزخانه- کاماپرس

به گزارش کاماپرس، اکنون بسیاری از شرکت‌های بزرگ در جهان شیرآلات خود را به سیستم بویلر مجهز کرده‌اند؛ بویلر به دستگاهی گفته می‌شود که می‌تواند تنها در چند ثانیه و در سریع‌ترین زمان ممکن، آب را به نقطه‌جوش برساند؛ بنابراین با این سیستم در هر زمان از شبانه‌روز، شما آب گرم خواهید داشت.

نکته مهم در خرید این نوع از شیرآلات ظرف‌شویی آن است که به سیستم بدون فشار (None Pressure) هم مجهز باشد؛ این سیستم از ترکیدن بویلر بر اثر دمای بالای آب جلوگیری و ایمنی آن را ۱۰۰ درصد می‌کند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

در این نوع شیرآلات ۲ دستگیره اهرمی تعبیه شده است؛ یکی برای تنظیم فشار و خروج آب شهری و دومی برای کنترل خروج آب‌جوش. همچنین برای ایمنی بیشتر یک قفل دستگیره در بخش آب‌جوش قرارداده شده تا کودکان نتوانند به‌راحتی به آن دسترسی پیدا کنند.

به‌کارگیری آلیاژ برنج در حرفه‌ ای‌ ترین شیر آشپزخانه

در اکثر این شیرهای آشپزخانه جدید از آلیاژ برنج استفاده شده است. به‌کارگیری این آلیاژ، کیفیت این قبیل از محصولات را بسیار بالا می‌برد.

یکی از بهترین تولیدکنندگان این نوع از شیرآلات شرکت نئوپرل آلمان است. این شرکت از پرلاتور (آبفشان) استفاده می‌کند تا بتواند خروجی آب‌شهری و آب‌جوش را به‌طور کامل از یکدیگر جدا کند. گفتنی است که در نمونه‌ای که به‌تازگی در کشور خودمان تولید و به بازار عرضه شده هم از همین پرلاتور استفاده می‌شود.

استفاده از شلنگ سیلیکونی در حرفه‌ ای‌ ترین شیر آشپزخانه

یکی دیگر از ویژگی‌های این شیر حرفه‌ای ظرف‌شویی، مجهز بودن آن به شلنگ سیلیکونی Food Grade است. این نوع از شلنگ در برابر دمای بالا بسیار مقاوم است و در هنگام عبور آب‌ جوش، به مصرف‌کننده آسیبی نمی‌رساند.

کارتریج باکیفیت در حرفه‌ ای‌ ترین شیر آشپزخانه

همچنین در تولید حرفه‌ ای‌ ترین شیر آشپزخانه از دو کارتریج دو شرکت معتبر Kerox و Sedal استفاده شده است. استفاده از این کارتریج کمک می‌کند تا در زمان استفاده، مصرف‌کنندگان راحتی بیشتری داشته باشد. در انتها همچنین باید گفت که برای بهبود کیفیت آب مصرفی، می‌توان این شیر ظرف‌شویی را به دستگاه تصفیه‌کن متصل کرد.

از سوی دیگر، اگر در بخش ساختمان کار می‌کنید و در حال ساخت‌وساز هستید، این نکته را در نظر داشته باشید که استفاده از این تکنولوژی ارزش ملک شما را چندبرابر می‌کند و خریداران بدون شک جذب یک آشپزخانه مدرن و کارآمد می‌شوند.

گفتنی است در حال حاضر شرکت کی‌ دبلیو سی، تولیدکننده این نوع از شیرآلات است که با نام سول و با قیمت ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به بازار عرضه کرده است. از ویژگی‌های این محصول ایرانی می‌توان به رنگ کروم، حجم بویلر ۱۵۰۰ سی‌سی، چراغ وضعیت جهت زمان و میزان استفاده از آب جوش، آبفشان دوراهه شرکت نئوپرل، قفل دستگیره و دو کارتریج اشاره کرد. این شرکت مدعی است که میزان مصرف انرژی این محصول ۲۵ وات بر ساعت معادل یک لامپ کم‌مصرف است.

شیر اب‌جوش- کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : راسانشودرکی دبلیو سی
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز